Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To maš na mestu, preveri še vmes ko se pelješ , najboljš da vklopiš pa potem preko graph shraniš cvs za nekaj minut al kokrkol :)

Napisano

Mava kr podobne podatke, bom enkrat še za foro kak PID zraven dal recimo hitrost in število obratov motorja ... Ampak, je ok, ni nič narobe :) Thx

32 minutes ago, Hixxy said:

Pa povej kaj si ugotovil, zdej še mene firbec martra :D

 

Zanimala me je ta vrednost SLIP value, kolk odstopajo obrati motorja od menjalnika, če sem prav razueml, ter ta lock - ker ta lock ima tri vrednosti OFF , SLIP in ON. Ampak pri meni ni nikoli na ON 🙂 Pri tebi kot kaže tudi ne, se pravi je to načeloma v redu.

 

Po menjavi olja v menjalniku, se mora očitno le-ta še malo navadit, sem ga pa še enkrat pognal v učenje menjalnika.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Živjo,

 

Moja Mazda 3 2018 z avtomatskim menjalnikom že presega 61.000km. Pri teh kilometrih je zelo dobro narediti menjavo olja in filtra.

Interclass ima najbrž zelo zasoljene cene pa me zanima kam priporočate na kvaliteten servis menjalnika?

Hvala.

 

 

LP, Žiga

Napisano

Morda kdo ve - kako pooblaščenci odgovorijo, ko jih vprašaš, ali se držijo Mazdinih napotkov za servisiranje avtomatskih menjalnikov? Po eni strani ti morajo odgovoriti, da v normalnih delovnih pogojih ni potrebna menjava olja. Po drugi strani verjetno vedo, da menjava olja ne škodi, hkrati pa jim na mizo polagaš denar 😁
Me prav zanima, jih naslednji teden povprašam.
 

Napisano
On 8/12/2021 at 10:09 AM, ziga_90 said:

Sem klical na Interclass. Glede na to, da sem pri 61.000km mi priporočajo samo menjavo olja. Olje in filter pa pri naslednji menjavi. 

Se strinjam s takim pristopom.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Razmišljam kaj bi bilo bolje. Pred 20 tisoč km je bilo v avt. Menjalniku zamenjano olje po drain out metodi.
Razmišljam, če bi sedaj pri 93000km naredil enako, ali bi naredil to po Tim eckhart metodi?

Cena v prvem primeru je cca 200eur v drugem pa 400eur. Ali pa se še vozim do ene 120 tisoč in potem ukrepam?

Napisano
pred 40 minutami je SpEkTr napisal:

Razmišljam kaj bi bilo bolje. Pred 20 tisoč km je bilo v avt. Menjalniku zamenjano olje po drain out metodi.
Razmišljam, če bi sedaj pri 93000km naredil enako, ali bi naredil to po Tim eckhart metodi?

Cena v prvem primeru je cca 200eur v drugem pa 400eur. Ali pa se še vozim do ene 120 tisoč in potem ukrepam?

Menjaj po drain out naprej.

 

Jaz imam sedaj pri 100k v planu spustit ven, novo not, potem vozit do 150k in ponovit.

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Sej, če je bil filter menjan 20000km nazaj, potem bi lahko zdajle menjal samo olje recimo?

Ja, spusti olje ven in spet novo not, pa se bo premešalo.

 

Jaz sploh ne bom menjaval filtra.

Napisano

Evo, sem v našem koncu našel en servis - pa malo brskam po netu in ima ful dobre ocen ipd, vsi hvalijo transparentnost in tako dalje. Pa sem rekel, da malo povprašam glede pregleda klime in pa morebitno menjavo olja v menjalniku. Sem pričakoval odgovor po mailu v stilu, to je ccad toliko, to pa toliko , pa čakalna doba je 14 dni.

 

No na mail sem pa dobil konkreten predračun, ki ga lahko samo še potrdim. Obenem še termin in vse kar se tiče nadomestnega avta ipd..:) Presenečen, no predračun je pa takle, se vam to zdi drago, meni niti ne:

image.png

 

Je pa nadomestni avto za 1 dan 10 eur, urna postavka, če prinese stranka svoj material je 40, sicer pa 30 eur.

Napisano
pred 23 minutami je SpEkTr napisal:

Evo, sem v našem koncu našel en servis - pa malo brskam po netu in ima ful dobre ocen ipd, vsi hvalijo transparentnost in tako dalje. Pa sem rekel, da malo povprašam glede pregleda klime in pa morebitno menjavo olja v menjalniku. Sem pričakoval odgovor po mailu v stilu, to je ccad toliko, to pa toliko , pa čakalna doba je 14 dni.

 

No na mail sem pa dobil konkreten predračun, ki ga lahko samo še potrdim. Obenem še termin in vse kar se tiče nadomestnega avta ipd..:) Presenečen, no predračun je pa takle, se vam to zdi drago, meni niti ne:

image.png

 

Je pa nadomestni avto za 1 dan 10 eur, urna postavka, če prinese stranka svoj material je 40, sicer pa 30 eur.

To je resna firma. 👍

 

 

Napisano

Meni se tudi zdi ,se pravi mail je nekaj takšnega:

Quote

kot dogovorjeno, vam pošiljamo predračun 87/2023 za popravilo vašega vozila.

V kolikor se strinjate s predračunom za popravilo, vas prosimo za potrditev le tega.

Popravilo lahko izvedemo tekom tnaslednjega tedna oziroma po dogovoru z vami.

Prosti termin za naslednji tedn so;

- torek 25.04.2023 ob 16:15h

- petek 28.04.2023 ob 12:00h

Čas ki ga potrebujemo za željeno storitev:

- brezplačni pregled klime cca 2h 

- menjava olja v menjalniku po ponudbi cca 2h

Vozilo pripeljete na dogovorjen termin, in ga prevzamete naslednji dan po 17h uri, oziroma po dogovoru.

V kolikor potrebujete nadomestno vozilo za čas popravila, nam to prosim sporočite, in vam ga bomo rezervirali. Cena nadomestnega vozila za dan uporabe je 10eur/dan z vključenim DDV.

Nudimo vam plačilo z:
- gotovino
- bančnimi/kreditnimi karticami
- diners na do 24 obrokov
- crypto valutami, preko aplikacije Go crypto

V primeru potrditve ponudbe, vam garantiramo, da bo vaše vozilo v dogovorjenem oziroma najkrajšem možnem času pripravljeno, za nadaljno varno vožnjo.

Na naše storiteve in nove vgrajene rezervne dele, vam pripada 12 mesečna garancija.

Za več informacij sem vam na voljo.

 

Pohvalno :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.