Skoči na vsebino

Nakup Mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupil zadnjo mazdo6 od fizične osebe in mi je uredila super lizing. Pač, pozna prave osebe in je šlo. Drugače mazde nebi kupil... 

Če je bila pa karambolirana, je pa aparat za debelino laka...in oko specialista... 

Mene ne moti, če je bil razbit odbijač ali blatnik... 

Napisano
pred 19 urami je Boki-koki napisal:

Hvala ti, si res Kralj 😉,Bose ozvočenja in senzorjev spredaj nima sem preveril. do jutri se bom moral odločiti za ali proti.

še ena info me zanima, kakšno porabo imate?

Primer porabe, trenutno. :)

IMG_20201221_103652.jpg

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

Saj bo vse razvidno iz računov, ki jih bo pokazal. Sicer je v tem oglasu nekaj meni motečih navedb (možnost financiranja,  ni napisano, da ni bil  karamboliran, ...),  kar pa še ne pomeni, da avto ni OK. Včasih so v Ljubljani tudi rekli, da ne kupuj avtov s CE ali NM tablico, ampak to bolj v hecu. Če ima avto 73.000 km  na dolge relacije CE-LJ-CE je verjetno bolje, kot bi jih imel 40.000 samo po mestu.

@Boki-koki, vsekakor poročaj, kaj se bo zgodilo,  .... držimo pesti! 🙂

Hvala sporocim, kako bo. 👍

  • 4 meseci kasneje...
Napisano
pred 52 minutami je dady napisal:

Pozna kdo tole Mazdo 3.

Ne zdi se mi toliko vredna, vendar se prodajalcu nič ne sliši nižanje cene pod 15.000.https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16287837&display=Mazda Mazda3 Sport G120 Takumi

Avto ima samo 30000 km. Po moje je vredna toliko. 

 

 

Napisano

Hmm, moja je ista še 10 jurju več ma pa bi jo ne dal pod 15k. Če bi jo pa prodal je pa druga😉

Napisano

Nova je bila kolk? 22jurjev?2 leti in pol je stara... Meni se ne zdi drago. Jebe jo edin to, da se je vmes zamenjala generacija. 

Napisano

Nova je bila takrat 19.590 + 600€ za soul rdeco barvo... Poleg tega je treba upostevati se CarPlay, ki tudi stane vsaj 200€ in komplet gum...

 

Meni se tudi zdi vredna toliko (okoli 15.000€)... sicer pa pise v oglasu, da cena ni zadnja :)... 

 

 

ceniki-20180601.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prava cena je tolikšna, za kolikor ti stvar uspe prodati. Ni rečeno, da je ta tudi realna. A je bitkojn toliko vreden? 

 

 

Napisano

Poglejmo drugace...

 

Nekdo išče avto za max recimo enega otroka, ne rabi karavana.... Ne rabi /noče dizla in ne potrebuje močnega motorja in se zaveda prednosti tega, da avto nima turbine (če je ni, ne more crknit).

 

Pripravljen je dati 14-17 jurjev (recimo letni zaslužek, kar naj bi bilo pravilo pri nakupu avta, oziroma zgornja meja). Za 17jurjev se je par let nazaj dobilo nov avto v tem razredu, zdaj pa le še rang nižje... 

 

Avto ima nekaj opreme, je fajn za pogledati, mazda slovi kot zanesljiv avto, malo kilometrov... Meni se zdi zelo zanimiva opcija, če bi gledal avto zase. 

Napisano

Drži da je bila redna cena po ceniku višja, vendar je treba upoštevat še popust 1.000 eur ki ga je dobil in ima tudi račun.

Napisano
pred 1 uro je dady napisal:

Drži da je bila redna cena po ceniku višja, vendar je treba upoštevat še popust 1.000 eur ki ga je dobil in ima tudi račun.

Praviš, da cene ne spusti, tebi pa se zdi malo previsoka. Po moje boš moral poiskati drug avto. 🤔

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Za orientacijo. Za M3 Revolution, pol leta starejšo, sem novembra lansko leto plačal 12.500, nastavljena cena je bila 14.500, ni pa rdeča in je imela 10.000 km več. Recimo, da sem jo dobil ugodno. 

Res si dobil ugodno. Zato pa pravim,da  če ne najdeš skupnega jezika poiščeš drugi avto. 🤔

 

 

Napisano

Dobil si jo realno... za 15.500 se da recimo novega Ceeda dobit, zdaj k ma KIA hude popuste.  :nevem:

 

Jaz resno za tega ne bi dal 13 jurjev in pol. Sploh, ker je bolj osnovna oprema. 3 leta star avto pa eni kr mislijo, da je vreden le kake tri jurje manj kot nov - svašta.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Dobil si jo realno... za 15.500 se da recimo novega Ceeda dobit, zdaj k ma KIA hude popuste.  :nevem:

 

Jaz resno za tega ne bi dal 13 jurjev in pol. Sploh, ker je bolj osnovna oprema. 3 leta star avto pa eni kr mislijo, da je vreden le kake tri jurje manj kot nov - svašta.

Kia je sicer v redu avto, ampak jih je že  toliko na cesti, da so že malo nadležne. Jaz bi vseeno raje vzel vedno rabljeno 3-ko za isti denar kot pa  novo kio. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Boss napisal:

Dobil si jo realno... za 15.500 se da recimo novega Ceeda dobit, zdaj k ma KIA hude popuste.  :nevem:

 

Jaz resno za tega ne bi dal 13 jurjev in pol. Sploh, ker je bolj osnovna oprema. 3 leta star avto pa eni kr mislijo, da je vreden le kake tri jurje manj kot nov - svašta.

Dobi se še celo kaj cenejšega novega :) Če pa hočeš za te denarje Mazdo, se moraš prilagoditi trgu rabljenih vozil in biti potrpežljiv, ker v osnovi imajo ljudje cene navite.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Uff, jaz pa niti pod razno... pač nov avto, nova garancija (KIA celo 7 let), 3 leta stara Mazda je pa verjetno že brez pa še prejšnji model.

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Boss napisal:

Uff, jaz pa niti pod razno... pač nov avto, nova garancija (KIA celo 7 let), 3 leta stara Mazda je pa verjetno že brez pa še prejšnji model.

Garancije imajo Mazde 5 let. So pa ti zadnji modeli, tudi Takumi, bogato opremljeni :)

Meni je osebno všeč pri Mazdi motor G120, ki ima veliko prostornino. In ta model trojke je prav posrečen.

 

Za Kie ne vem, nazadnje sem se peljal z eno pred 17 leti in je bila "drvarnica". Si mislim, da so danes Kie že  primerljive z Japonci, če so na avtomobilskem področju Korejci naredili to, kar so v zabavni elektroniki. 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Uff, jaz pa niti pod razno... pač nov avto, nova garancija (KIA celo 7 let), 3 leta stara Mazda je pa verjetno že brez pa še prejšnji model.

Samo pri kii moraš potem voziti na uradni servis 7 let in plačevati njihove  zlatarske roke in ure.In nič ne moreš 7 let "čarati" na njih. 🙄

 

 

Napisano

Lahko, če češ, saj redni servisi niso obvezni... pač se zavestno odpoveš garanciji, če jih ne opravljaš oziroma delaš DIY. Maš izbiro. Pa njihovi uradni servisi 1x letno niso nič kaj bolj zlatarski kot Mazdini.

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Garancije imajo Mazde 5 let. So pa ti zadnji modeli, tudi Takumi, bogato opremljeni :)

Meni je osebno všeč pri Mazdi motor G120, ki ima veliko prostornino. In ta model trojke je prav posrečen.

 

Za Kie ne vem, nazadnje sem se peljal z eno pred 17 leti in je bila "drvarnica".

 

 

Pred 17 leti je bil marsikateri avto drvarnica nove se pa vozijo enako dobro kot Mazda al pa Golf 🤪

 

Drugaš pa mislim da tri leta stare Mazde še niso imele 5 let garancije razen z doplačilom. Se pravi ostaja vprašanje ali ta ima ali pa nima še dodatni dve leti.

 

Takumi je srednja oprema in je pod opremo Revolution in Revolution Top. Pri Mazdi 6 pa je Takumi res najboljša oprema. Tako, da je tu kar nekaj zmede.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.