Skoči na vsebino

lak na M6 2013


Priporočeno sporočilo

Samo zaradi teh pik to mogo?e res ni potrebno (jih je pa kar dosti, 15+), zna pa biti spodat ?e bolj na?eto, saj se barva lepo napihuje. Imam pa nekje na sredini strehe tudi konkretno popraskano zaradi vej z drevesa zaradi moje ?lamparije, tako, da bo zrihtano vse naenkrat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem zakaj bi na strehi popravljal pike, saj mora bit garancija na prerjavenje. Do de?ja v kabini po slikah sode? je ?e dale?.

Pike je pa (vsaj pri mazdi) najbolje res sproti (enkrat na leto) popravljat, preden pride rja pod barvo.

 

Je.. ga, mazda je res najlep?i avto, zato pa potrebuje toliko ve? TLC.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kam pa peljat za pikice?

 

Mislim ne bi rad kaskota rabil za to.

 

Koga priporo?ate in kak?na je cena?

 

Najlep?a hvala!

Pikice lahko sam sanira?. Pri kakem avtoli?arju ti zme?aho kak deci barve, pa sam z majhnim ?opi?em to re?i?. Va?no, da ni plo?evina izpostavljena pa ti ne rjavelo. Sicer pa, saj imajo dana?nji avti vsi slabo barvo. P ni toliko fora v tem, da bi bila tanko nane?ena. ?tos je v sami trdoti barve. V?asih so bile barve dvokomponentne in ko se je dobro strdila, je bila kot kamen. Zaradi tega tudi pri petnajst let starih ni bilo pikic od kamenja

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?vabski avti na?eloma imajo vsi ?e vedno "trdo" barvo, ampak kak to pomaga, ?e so po prej kot 10 letih zarjaveli blatniki spredaj in zadaj... :)

?akaj no, od kdaj so pa opli nem?ki avti?

 

?e ?eli? imeti avto brez o?pic od kamen?kov in po desetih letih brez kan?ka rje, potem kupi francoza.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?akaj no, od kdaj so pa opli nem?ki avti?

 

?e ?eli? imeti avto brez o?pic od kamen?kov in po desetih letih brez kan?ka rje, potem kupi francoza.

Ja, brez pikic od kamen?kov, ker so ve?ino ?asa pod streho... v servisni delavnici.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Scenic 2009 tudi ne... dobesedno lak kot nov, razen tam, kjer so pa? praske. Enako Espace 2012, pa je bil vo?en samo po ac (steklo ke precej popikano).

?akaj no, od kdaj so pa opli nem?ki avti?

 

?e ?eli? imeti avto brez o?pic od kamen?kov in po desetih letih brez kan?ka rje, potem kupi francoza.

Pi?em o VAG koncernu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma dobro no, dejte ?e nehat s temi jajcanji. Vsaka znamka ima svoje minuse.

Zadnje ?ase je cist preve? tega zbadanja okoli znamk.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To je po moje samo konstruktivna debata.Jasno je, da se vedno malo zbadajo lastniki razli?nih znamk(bilo kje, ne samo v avtomobilizmu, podobno je med glasbeniki:). Vse to je seveda hudomu?no mi?ljeno in nih?e ne misli ?alit drugih.

Prav tako se verjetno nor?ujejo iz na?e znamke na kakem drugem Avto-forumu. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.