Skoči na vsebino

poraba Mazda CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Si ?e probal na?e nasvete in ugotovil na kak?no razdaljo ti dela regeneracije filtra?

Regeneracije gor ali dol, to je ob?utno preve? za tak motor. Po mestu ne bi smel it ?ez 7/100,da ne govorimo o relacijah po predpisih. Nekaj definitivno ne ?tima.

 

 

Napisano

Preve? je. Priporo?am, da pelje? na servis.

Tako porabo nisem imel niti, ko sem 4x4 ril po snegu (zimske radosti), prebijal zamete,.... 

Napisano

Ja regeneracije gor al dol. ?e se ti pogosto vklaplja, ?isto mo?no da bi poraba toliko narasla. 

 

?e sam nima? idej, servis. Lahko je marsikaj, vklju?no s kalibracijo injektorjev, slab injektor, EGR,..

Napisano

Kaksna ideja kaj bi lahko bilo? Je mozno da je prejsnji lastnik kaj saril po motorju?

Lahko da ti "??ije" en injektor. Kako je z motornim oljem - nivo ?ez max? Vonj po nafti?

Napisano

@Alex: kot spektr pravi regeneracije lahko ?tejejo, ?e se ti izvajajo na 100 km ali pa 60 km (kot so nekateri poro?ali v preteklosti na drugih forumih) je to definitivno lahko vzrok.

 

Poglej nivo olja kot pravi 323BA, ?e bo? meu bluzi X oznake potem je skoraj ziher nekaj na temo preve?ih nedokon?anih regeneracij.

Napisano

Kolk kilometrov pa ima tale SUV ?e za sabo? ?e si bliz 200kkm je res lahko tudi kaj na DPF-ju, ki pa je lahko posledica injektorjev, EGR ventila, turbine, MAF senzorja ali pa res samo golega DPF, ki se ne regenerira ve? tako kot se je nov.

33112_1.png

  • 1 leto kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Načeloma lahko nepravilno opravljeno storitev (redni servis, ko niso menjali podložk, pa bi jih morali) reklamiraš, podjetje (pooblaščeni servis)  pa tožiš v civilni tožbi za povzročeno škodo 12.000 €, ker niso menjali podložk, kar so celo sami ugotovili. Upam, da imaš kje pisno (na SMS, e-pošti, ... delovnem nalogu,...). 

 

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

image.png

 

PISRS.SI

Obligacijski zakonik (OZ). SOP 2001-01-4287. EVA 1998-2011-0020. EPA 1544

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Načeloma lahko nepravilno opravljeno storitev (redni servis, ko niso menjali podložk, pa bi jih morali) reklamiraš, podjetje (pooblaščeni servis)  pa tožiš v civilni tožbi za povzročeno škodo 12.000 €, ker niso menjali podložk, kar so celo sami ugotovili. Upam,da imaš kje pisno (na SMS, e-pošti, ... delovnem nalogu,...). 

null

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

image.png

 

PISRS.SI

Obligacijski zakonik (OZ). SOP 2001-01-4287. EVA 1998-2011-0020. EPA 1544

 

image.png

to je lepo napisano na papriju, v praksi to iztožiti oz. dobiti nazaj pa ni ravno enostavno, da boš en dopis napisal, tega se moraš lotiti potem resno, z svojim odvetnikom, itd....kar pa tudi ni for free, razen če imaš kakega kolega pravnika-odvetnika.....navadne "neuke" uporabnike pa odkantajo, tako da zase ne vedo.....žal....

Napisano
pred 2 minutama je sportman333 napisal:

to je lepo napisano na papriju, v praksi to iztožiti oz. dobiti nazaj pa ni ravno enostavno, da boš en dopis napisal, tega se moraš lotiti potem resno, z svojim odvetnikom, itd....kar pa tudi ni for free, razen če imaš kakega kolega pravnika-odvetnika.....navadne "neuke" uporabnike pa odkantajo, tako da zase ne vedo.....žal....

 

V prvi fazi ni treba pravnika. Začneš s pisnim zahtevkom zaradi slabo opravljenega servisa (če je od njega manj kot 2 leti) (pošlješ priporočeno s povratnicoservisu) na osnovi 38. člena ZVPot. Če odgovora v 8 dneh ni, ali je zahtevek zavrnjen, greš na Tržno inšpekcijo. Kdaj že njihov obisk vse uredi (se jih firma ustraši). 

 

 

Napisano
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

 

V prvi fazi ni treba pravnika. Začneš s pisnim zahtevkom zaradi slabo opravljenega servisa (če je od njega manj kot 2 leti) (pošlješ priporočeno s povratnicoservisu) na osnovi 38. člena ZVPot. Če odgovora v 8 dneh ni, ali je zahtevek zavrnjen, greš na Tržno inšpekcijo. Kdaj že njihov obisk vse uredi (se jih firma ustraši). 

 

 

Jaz bi isto naredil kot praviš ti....👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Take imamo od "vplivnic". In potem se čudimo vedno bolj omejenim otrokom, ko poslušajo take kokoške. Nikoli ne zamudi, da bi bila dve minuti tiho.  https://www.24ur.com/popin/tuja-scena/kim-kardashian-ne-verjame-da-so-leta-1969-pristali-na-luni-sami-se-prepricajte.html  
    • Alex je kupil take, ki so boljše kot "original". "Original" so cenene made in china.  Ne skrbet ti za Alexa. Skrbi raje za svojo cx30, če jo sploh imaš. Ker nič ne izgleda tako, glede na tvoj nick. 😉 Mimogrede, RC Design so vesoljska ladja za originalne. Skoraj ne rabijo balansiranja.
    • A nima alex kao ful denarja (X motor, premium, pa ostale blabla objave) pol pa kup fejk feltne namesto originalnih? 
    • Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi. ADAC Pannenstatistik 2025: Sind Elektroautos zuverlässiger? WWW.ADAC.DE Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...   Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
    • Slivka, prid ti raje v Moravče. Potem probaj v kakšni oštariji zamijavkat. Boš ti videl enga adrenalinskega parka. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.