Skoči na vsebino

Mazda CX 5 vs Mazda 6 - kateri je varnejši

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dejstvo je, da je 6-ica res bolj varna, kar se ti?e prevra?anja na bok zaradi ni?jega te?i??a. ?e samo ime za 6-ko "?portni karavan" pove veliko. To pomeni, da se da z njim voziti-?portno.Hitreje,bolj varno.

Sem pa na?el tole tabelo, kjer je vse skoraj identi?no, razen pri za??iti sovoznika pri trku spredaj.

 

NHTSA Crash Test Results

OVERALL.

 

Mazda 6 Mazda cx5

 

5 stars 5 stars

FRONT CRASH OVERALL

5 stars 5 stars

FRONT CRASH DRIVER

5 stars 5 stars

FRONT CRASH PASSENGER

4 stars 5 stars

SIDE CRASH OVERALL

5 stars 5 stars

SIDE BARRIER DRIVER

5 stars 5 stars

SIDE BARRIER PASSENGER

5 stars 5 stars

SIDE POLE DRIVER

5 stars 5 stars

 

 

Napisano

Razpravljate kot da bi vozili na reliju ne v vsakdanjem prometu.

Sej to je vsakdanji promet, ?e posebej na na?ih adrenalinskih cestah.Za normalno vo?njo in normalnega voznika sta dobra Oz. vrhunska avta oba.S tem, da je za vo?njo malo bolj?a 6-ka.

 

 

Napisano

Razpravljate kot da bi vozili na reliju ne v vsakdanjem prometu.

Saj se tudi zaletava? ne vsak dan, ?emu bi potem potreboval zvezdice s crash testov.

 

Dobro lego na cesti potrebuje?, ko re?uje? situacijo, to se je vsaj meni zgodilo le nekajkrat v ?ivljenjski dobi vsakega avta, je pa bistvena stvar da ni treba preizku?at a zvezdice res dr?ijo.

 

?e precej let je od takrat, ko so pri renoldu razvojniki ?tartali izklju?no na zvezdice crash testov, in potem ogla?evali da so njihovi avti najvarnej?i ?eprav so imeli zaendrek lego na cesti.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne vem v katerem vzporednem vesolju ?ivi?, ampak ?e kaj, imajo renaulti dobro lego na cesti. Pa ne pi?em za RS izvedenke, ampak povsem obi?ajne avte, ?e celo SUV ?e ho?e?.

 

Recimo

 

Kadjar

 

vs.

 

CX-5

 

Sicer je dale? od prevra?anja, a CX-5 precej nervozno dviguje notranje zadnje kolo in na splo?no deluje zelo ?iv?no.

Napisano

Pa ne morete primerjati teh dveh avtov. Kadar je samo preoble?en clio nasajen na malo vi?jih nogah, medtem ko je CX 5 pravi suv.

 

 

Napisano

Saj sta skoraj enakih dimenzij, edino CX je dost te?ja.

Vse isti SUV ?morn

 

 

CX-5 je menda okoli 100 kg lazja od Kadjarja :D  >> https://www.drivek.co.uk/compare/mazda-cx-5/renault-kadjar/

 

Verjetno pa je odvisno tudi od opremljenosti posameznega modela  ... 

 

EDIT: Ko sem dodal se dizelsko CX-5 pa je CX-5 tezja ... >> https://www.drivek.co.uk/compare/mazda-cx-5/renault-kadjar/mazda-cx-5?versions=100013033520200101%7C100021098420181206%7C100022411820200101

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa ne morete primerjati teh dveh avtov. Kadar je samo preoble?en clio nasajen na malo vi?jih nogah, medtem ko je CX 5 pravi suv.

Tisti je captur, malo me?a?.

 

Pa ?e koleos, ki je ve?ji kot cx-5, bolj je primerljiv s cx-9. Zelo dober rezultat, sploh za tako omaro od avta:

 

 

Videa cx-3, ki je primerljiv s capturjem, pa raje ne pripenjam. Ga bo morda kdo drug. :)

Napisano

In to napi?e? ti ki primerja? alexov avto z 150 konji in civica z 320, bravo

?e ne razume? moje poante se raje ne ogla?aj....Alex pa? vsak bencinar ocenjuje za nepremi?nino in za delanje kolon na klancih , ?e bi tako gledali kaj pa je potem kak navaden dizel brez turbota??? A tisto je pa navorski ?ude? al kaj???

Napisano

Captur= cx3

Kadjar= ista osnova kot ka?kaj (torej recimo cx5

Koleos=kodiaq (torej nekaj kar Mazda nima pri nas)

Napisano

Fantje ?e pa na na?ih cestah takole na ivici vozite potem pa bog pomagaj,da se nebi nigdar sre?al z vami(na cesti mislim)!

Napisano

Fantje ?e pa na na?ih cestah takole na ivici vozite potem pa bog pomagaj,da se nebi nigdar sre?al z vami(na cesti mislim)!

Bini ni? bat ne vozimo vsi tak na ivici ,lepo po pameti pa je  :jupiii:  :jupiii:

Napisano

Ka?kaj ima identi?ne mere kot cx-30

Ka?kaj je osnova za kdjara in dusterja

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

CX-3 je platforma Mazde 2

CX-30 je Mazda 3

CX-5 pa Mazda 6

 

CX-4 je tudi na platformi Mazde 3

CX-8 je sedemsede?na CX-5, ki se prodaja le v aziji na isti platformi kot Mazda 6

CX-9 je v prvi generaciji res imela Mazdino platformo, ki jo je razvila tudi za Forda, ki pa ji je vrnil z V6 motorji. V zadnji generaciji pa mislim, da je to ista platforma kot jo ima Mazda 6.

33112_1.png

Napisano

CX-3 je platforma Mazde 2

CX-30 je Mazda 3

CX-5 pa Mazda 6

 

CX-4 je tudi na platformi Mazde 3

CX-8 je sedemsede?na CX-5, ki se prodaja le v aziji na isti platformi kot Mazda 6

CX-9 je v prvi generaciji res imela Mazdino platformo, ki jo je razvila tudi za Forda, ki pa ji je vrnil z V6 motorji. V zadnji generaciji pa mislim, da je to ista platforma kot jo ima Mazda 6.

Kot je BOSS napisal je res in ni? druga?e(glede velikosti)! Cenovno je pa tudi malo druga?e.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 100k km je bila kupljena, naredil sem vse kar je bilo potrebno narediti, da bi avto dolgo peljal(to kar smo debatirali v temi servisi in imamo seznam). Avto je bil pregledan in je bil pri 100k km OK. Težave so se lotile pri 190k km,.. od senzorjev, turbine, glave, dpf, hladilnik počen, odročniki, odmična itd. Vsako regeneracijo sem pazil, da sem odfural do konca, servisi na 10k km, pa nič ni pomagalo.
    • Vsekakor trenutno izgleda, da se bodo stvari malenkost še pocenile, potem pa dokup in gasa dalje 
    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.