Skoči na vsebino

Mazda CX 5 vs Mazda 6 - kateri je varnejši

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dejstvo je, da je 6-ica res bolj varna, kar se ti?e prevra?anja na bok zaradi ni?jega te?i??a. ?e samo ime za 6-ko "?portni karavan" pove veliko. To pomeni, da se da z njim voziti-?portno.Hitreje,bolj varno.

Sem pa na?el tole tabelo, kjer je vse skoraj identi?no, razen pri za??iti sovoznika pri trku spredaj.

 

NHTSA Crash Test Results

OVERALL.

 

Mazda 6 Mazda cx5

 

5 stars 5 stars

FRONT CRASH OVERALL

5 stars 5 stars

FRONT CRASH DRIVER

5 stars 5 stars

FRONT CRASH PASSENGER

4 stars 5 stars

SIDE CRASH OVERALL

5 stars 5 stars

SIDE BARRIER DRIVER

5 stars 5 stars

SIDE BARRIER PASSENGER

5 stars 5 stars

SIDE POLE DRIVER

5 stars 5 stars

 

 

Napisano

Razpravljate kot da bi vozili na reliju ne v vsakdanjem prometu.

Sej to je vsakdanji promet, ?e posebej na na?ih adrenalinskih cestah.Za normalno vo?njo in normalnega voznika sta dobra Oz. vrhunska avta oba.S tem, da je za vo?njo malo bolj?a 6-ka.

 

 

Napisano

Razpravljate kot da bi vozili na reliju ne v vsakdanjem prometu.

Saj se tudi zaletava? ne vsak dan, ?emu bi potem potreboval zvezdice s crash testov.

 

Dobro lego na cesti potrebuje?, ko re?uje? situacijo, to se je vsaj meni zgodilo le nekajkrat v ?ivljenjski dobi vsakega avta, je pa bistvena stvar da ni treba preizku?at a zvezdice res dr?ijo.

 

?e precej let je od takrat, ko so pri renoldu razvojniki ?tartali izklju?no na zvezdice crash testov, in potem ogla?evali da so njihovi avti najvarnej?i ?eprav so imeli zaendrek lego na cesti.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne vem v katerem vzporednem vesolju ?ivi?, ampak ?e kaj, imajo renaulti dobro lego na cesti. Pa ne pi?em za RS izvedenke, ampak povsem obi?ajne avte, ?e celo SUV ?e ho?e?.

 

Recimo

 

Kadjar

 

vs.

 

CX-5

 

Sicer je dale? od prevra?anja, a CX-5 precej nervozno dviguje notranje zadnje kolo in na splo?no deluje zelo ?iv?no.

Napisano

Pa ne morete primerjati teh dveh avtov. Kadar je samo preoble?en clio nasajen na malo vi?jih nogah, medtem ko je CX 5 pravi suv.

 

 

Napisano

Saj sta skoraj enakih dimenzij, edino CX je dost te?ja.

Vse isti SUV ?morn

 

 

CX-5 je menda okoli 100 kg lazja od Kadjarja :D  >> https://www.drivek.co.uk/compare/mazda-cx-5/renault-kadjar/

 

Verjetno pa je odvisno tudi od opremljenosti posameznega modela  ... 

 

EDIT: Ko sem dodal se dizelsko CX-5 pa je CX-5 tezja ... >> https://www.drivek.co.uk/compare/mazda-cx-5/renault-kadjar/mazda-cx-5?versions=100013033520200101%7C100021098420181206%7C100022411820200101

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa ne morete primerjati teh dveh avtov. Kadar je samo preoble?en clio nasajen na malo vi?jih nogah, medtem ko je CX 5 pravi suv.

Tisti je captur, malo me?a?.

 

Pa ?e koleos, ki je ve?ji kot cx-5, bolj je primerljiv s cx-9. Zelo dober rezultat, sploh za tako omaro od avta:

 

 

Videa cx-3, ki je primerljiv s capturjem, pa raje ne pripenjam. Ga bo morda kdo drug. :)

Napisano

In to napi?e? ti ki primerja? alexov avto z 150 konji in civica z 320, bravo

?e ne razume? moje poante se raje ne ogla?aj....Alex pa? vsak bencinar ocenjuje za nepremi?nino in za delanje kolon na klancih , ?e bi tako gledali kaj pa je potem kak navaden dizel brez turbota??? A tisto je pa navorski ?ude? al kaj???

Napisano

Captur= cx3

Kadjar= ista osnova kot ka?kaj (torej recimo cx5

Koleos=kodiaq (torej nekaj kar Mazda nima pri nas)

Napisano

Fantje ?e pa na na?ih cestah takole na ivici vozite potem pa bog pomagaj,da se nebi nigdar sre?al z vami(na cesti mislim)!

Napisano

Fantje ?e pa na na?ih cestah takole na ivici vozite potem pa bog pomagaj,da se nebi nigdar sre?al z vami(na cesti mislim)!

Bini ni? bat ne vozimo vsi tak na ivici ,lepo po pameti pa je  :jupiii:  :jupiii:

Napisano

Ka?kaj ima identi?ne mere kot cx-30

Ka?kaj je osnova za kdjara in dusterja

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

CX-3 je platforma Mazde 2

CX-30 je Mazda 3

CX-5 pa Mazda 6

 

CX-4 je tudi na platformi Mazde 3

CX-8 je sedemsede?na CX-5, ki se prodaja le v aziji na isti platformi kot Mazda 6

CX-9 je v prvi generaciji res imela Mazdino platformo, ki jo je razvila tudi za Forda, ki pa ji je vrnil z V6 motorji. V zadnji generaciji pa mislim, da je to ista platforma kot jo ima Mazda 6.

33112_1.png

Napisano

CX-3 je platforma Mazde 2

CX-30 je Mazda 3

CX-5 pa Mazda 6

 

CX-4 je tudi na platformi Mazde 3

CX-8 je sedemsede?na CX-5, ki se prodaja le v aziji na isti platformi kot Mazda 6

CX-9 je v prvi generaciji res imela Mazdino platformo, ki jo je razvila tudi za Forda, ki pa ji je vrnil z V6 motorji. V zadnji generaciji pa mislim, da je to ista platforma kot jo ima Mazda 6.

Kot je BOSS napisal je res in ni? druga?e(glede velikosti)! Cenovno je pa tudi malo druga?e.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.