Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam vpra?anje kaj storiti v primeru, da voznikov sede? ?kripa. V ovinkih, ob mo?nej?em nagibu, skratka pod obremenitvijo. Je tak tip ?kripanja da se ga precej sli?i in je mote?e, ?e posebej ?e ga poslu?a? med vsako vo?njo... in ne, glasba naglas ne pomaga haha.

 

Na Avtoplusu so pregledali sede? in "uredili", vendar se je ?kripanje kaj kmalu pojavilo nazaj.

 

Ali svetujete sneti sede? in podmazati? Sem tudi razmi?ljal kupiti rabljen sede? od kake druge mazde6 in ga zamenjati. Ima kdo izku?nje s kak?nimi avto-odpadi?

 

 

Hvala za povratno informacijo :))

 

Lp,

 

JG

Napisano

Ali ti ?kripa v sede?u? Ali misli?, da je nekaj na vodilih? ?e so vodila bo kak sprej ali pa dobra stara mast zalegla za nekaj ?asa.

Napisano

Voznik ima(m) okoli 85kg, pocne pa vse v meji normale. Za nedovoljene aktivnosti je zadaj dovolj prostora hehe.

 

Vpoklic je avto dal skozi pred dvema mesecem, vodila menjana.... nic boljse. Zato menim, da je sede? kriv in ga treba podmazati/menjati. Edina skrb je kaksen dostop do ogrodij in notranje strukture je na voljo.. bom probal podmazati in javim rezultat.

 

?e ne bo zaleglo, se pa priporocam za kak avtoodpad za drugi sede?. Ima kdo kake izku?nje?

 

Lp Jg

Napisano

Pri moji M6 2009 so zamenjali vodila pod voznikovim sede?em pred tremi leti

in je ?kripanje prenehalo. Za zamenjavo je bil vpoklic s strani Mazde.

Napisano

Tudi sam sem imel vpoklic in so zamenjali vodila pa je bilo potem OK.

33112_1.png

Napisano

Kje je bil vpoklic narejen? Mogo?e niso zamenjali...

Meni po vpoklicu ne ?kripa in cvili ve?...

Napisano

Sam imam GH 2010 FL in mi tudi ?kripa sede?. Se lahko kje preveri pretekle vpoklice?

Da bi preveril, ?e je prej?nji lastnik ?e imel vpoklic za ta problem?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Sam imam GH 2010 FL in mi tudi ?kripa sede?. Se lahko kje preveri pretekle vpoklice?

Da bi preveril, ?e je prej?nji lastnik ?e imel vpoklic za ta problem?

Pejd na servis, ti bodo tam preverili.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Lahko pokli?e?, pa pove? ?tevilko ?asije, ne rabi? niti hodit.

Napisano

Zdravo. lahko proba? podmazat desno stran sede?a tam ko so vodila. probaj sneti plastiko okoli sede?a tam kjer so ro?ke za naklon sede?a meni je ?kripalo sem podmazal in je ok. Sicer imam mazdo 3 2009 ampak zgleda da je to ta problem z sede?i. No seveda prej pa probaj z servisom naj ti to zrihtajo....

lp.

:zoom-zoom:

  • Boss je spremenil naslov v Voznikov sedež škriplje - mazda 6 gh 2009

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.