Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

 

danes sem pri menjavi koles opazil na levem blatniku med plastiko (kolotek) in blatnikom mehur. Ko sem potipal se je vdrlo...gnilo, me je skoraj kap. Res, da je avto že v petem letu ampak je garažiran in skrbno vzdrževan. Prevoženih ima samo 62.000. Takoj, ko bodo servisi odprti ga peljem na uveljavitev garancije. Očitno Mazda še ni rešila problem z rjavenjem??? Ima morda še kdo težave z rjo na Mazdi?

 

Hvala!

Popravljeno od drotar
Napisano
pred 13 urami je SpEkTr napisal:

Pozabi na garancijo. Tisto je na prerjavenje. No poskusiš seveda lahko, nič ne stane.

Lahko razložiš, kaj pomeni garancija na prerjavenje?

Napisano
pred 18 urami je SpEkTr napisal:

Pozabi na garancijo. Tisto je na prerjavenje. No poskusiš seveda lahko, nič ne stane.

 

Meni so na M3 parkrat popravljali rjo na spodnjem robu vrat, vse dokler je veljala garancija na rjo. Potem pa sem menjal kompletna vrata za novejši letnik ki niso bila rjava. 

So pa pravtako bili mehurčki, napihnjena barva pod njo pa rja. Garancija je šla vedno skoz, so na servisu poslikali in poslali na Mazdo. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Mislil je na prerjavenje in ne na rjavenje. Skratka more ti pregniti, da ti popravijo. Zej ce bojo iskali dlako v jajcu se lahko na to sklicujejo, drugace se pa definitivno strinjam, da bi to morali sanirati na njihove stroske. Je pa res, da je to cx3 in je dosti slabse narejena od recimo trojke ali sestke.

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Uf tole je res žalostno prebrat, pri 4 leta starem (wannabe premium) vozilu :(

  • Všeč 1
  • Jezen 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 13 urami je Scr3am napisal:

Mislil je na prerjavenje in ne na rjavenje. Skratka more ti pregniti, da ti popravijo. Zej ce bojo iskali dlako v jajcu se lahko na to sklicujejo, drugace se pa definitivno strinjam, da bi to morali sanirati na njihove stroske. Je pa res, da je to cx3 in je dosti slabse narejena od recimo trojke ali sestke.

Tako je, razlika je med prerjavenjem in rjavenjem...

 

Pomojem je to zdaj odvisno od samega servisa/uvoznika, kako bodo rešili (če bodo) zadevo.

dne 16. 4. 2020 ob 19:44 je drotar napisal:

Pozdravljeni,

 

danes sem pri menjavi koles opazil na levem blatniku med plastiko (kolotek) in blatnikom mehur. Ko sem potipal se je vdrlo...gnilo, me je skoraj kap. Res, da je avto že v petem letu ampak je garažiran in skrbno vzdrževan. Prevoženih ima samo 62.000. Takoj, ko bodo servisi odprti ga peljem na uveljavitev garancije. Očitno Mazda še ni rešila problem z rjavenjem??? Ima morda še kdo težave z rjo na Mazdi?

 

Hvala!

"Resda je avto že v petem letu..."... Ammm.. a sem jaz edini ,ki se mu ne zdi normalno,da avto (ki ni ravno dacia ali kakšen drug nizkocenovnik za 10jurjev; ala c-ellyse ali Fiat Tipo) kar konkretno zarjavi po tako kratkem času? Fak, moji xsari je zdaj v enajstem letu prvič udarila rja ven...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Ne, ni cudno. Sploh pa ne pri mazdi. Moja ima cliota 04 k ni vreden 300e pa nima pikice rje. Huh glede na to, da je avto res iz garancije je veliko vprasanje ce bojo to porihtal na lastne stroske. Ce je bil avto ves cas redno servisiran pri njih, potem mogoce se imas kaj sans :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Ja zanimivo, bi rekel da je tole ena izjema. Pri novejših tega načeloma ni. Jaz sem imel na robovih malo rje samo pri sestki letnik 2006 potem ne več. Vsaj na karoseriji ne.

Napisano

Po mojem tudi je to bolj izjema kot pravilo pri teh novejših mazdah. Pa tudi pri starih je bilo tako,če si jo kolčkej cartal. :)

 

 

Napisano
pred 39 minutami je SpEkTr napisal:

Ja zanimivo, bi rekel da je tole ena izjema. Pri novejših tega načeloma ni. Jaz sem imel na robovih malo rje samo pri sestki letnik 2006 potem ne več. Vsaj na karoseriji ne.

Jaz sem tudi imel problem z rjo samo pri prvi sestki (2003) ... pa se to so po dobrih petih letih sanirali pod garancijo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Drotar, mazda ti rjavi, ker je ne znaš uporabljat. Tako so mene podučili največji znalci mazda foruma (ni jih malo) pred par leti, ko je bila moja mazda ena sama rja. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Hja, ampak nekateri smo imeli tudi po več Mazd pa nam ni nobena rjavela... tako da tole posploševat, da Mazde rjavijo je kr neki.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Saj nihče nič ne posplošuje. Mazda je premijum in če ti rjavi, pomeni, da je ne znaš uporabljat.

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sej veš kako to gre.. pri meni je že četrta Mazda (če štejem še tisto od fotra) in nobene ni rjavela. Je pa res, da so bile vse nove in kupljene pri nas. :nevem:

33112_1.png

Napisano

Lep dvogovor. Sem vzel kokice vmes. Kot kak dialog iz Tarantinovega filma. Najs. 😪

 

 

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

POl si mel pa strašno smolo... :nevem:

Ti se verjetno še spomniš (al pa kdo drug) črnem GG 6-ke od Mitkota (LEPI), ko so mi na uradnem servisu rekli, da je zaradi wooferjev in vibracij začela rjavet. Kakorkoli avto je biw na fertig pregnit, blatniki so se razpadli, ostalo grozljivo.

  • Všeč 1
  • Haha 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.