Skoči na vsebino

Skyactiv-D se poslavlja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Slava mu ... Gre iz 3 in 6, zaenkrat ostaja v CX-5, ampak bomo videli, kako dolgo še ...

Saj ga človek ne bi preveč pogrešil, če bi bil kak lušten turbo bencinar na voljo, a ...

 

12c4bca3a4a43857d036-mazda-6-fotogalerij
SIOL.NET

Mazda je sprejela drzno odločitev in bo še ta mesec prenehala proizvodnjo dizelskih motorjev, ki so jih vgrajevali v mazdo6. Do konca...

 

Napisano

ufff... napaka. To pomeni cene spet gor, saj bodo povprečne izpuste zvišali. A imajo že kak polnokrven hybrid na zalogi pa ne tazga s 150KM sistemske moči ampak vsaj 250KM da bo nečemu podobno?

33112_1.png

Napisano

Hmh, to velja verjetno za EU, ker koliko mi je znano je Mazda vložila patente za 6valjnega 3.0 dizla. 

Zgleda da bo v EU bolj boga ponudba Mazd, vozniki zdajšnjih dizlskih šestk pa dvomim da bodo prešaltali na atmosferskega bencinarja in bodo verjetno šli k konkurenci, kjer bodo turbo motorji. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

hibridni turbinc bencinc in čene nazaj na volvo

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

hibridni turbinc bencinc in čene nazaj na volvo

Kitajski merđo misliš.... :rolleyes:

Napisano

Zakaj imam občutek, da bomo z odpadov zvlekli nazaj v garaže vse, kar še niso utegnili sprešat...

 

Saj ni tak problem z denarjem, bolj je problem, ker nimaš kaj kupit...

 

 

 

Pred eno uro je Aless napisal:

.. ... ... ... ... ... vozniki zdajšnjih dizlskih šestk pa dvomim da bodo prešaltali na atmosferskega bencinarja in bodo verjetno šli k konkurenci, kjer bodo turbo motorji.

 

A da bi šli h konkurenci? Po kaj pa? Tiste silne stroje, ki jih ponuja npr. Peugeot: 1,5 litrski turbo dizel? Ali pa tiste besne 1,6 litrske turbo dizle, ki jih ponuja Fiat?

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

A da bi šli h konkurenci? Po kaj pa? Tiste silne stroje, ki jih ponuja npr. Peugeot: 1,5 litrski turbo dizel? Ali pa tiste besne 1,6 litrske turbo dizle, ki jih ponuja Fiat?

 

VAG ponuja 2 in 3 literske turbo motorje, dizle in bencinarje. 

Nevem pa kje si Fiata našel, a ta še sploh obstaja. 

  • Haha 2
  • Žalosten 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sam mi pa ni logično to. Ok, v članku so napisali, češ da je predraga investicija da bi motor še naprej usklajevali z emisijami itd..Kaj, a motor v CX5 pa ne bo rabil usklajevanja?

 

Razumel bi, če bi prenehali z izdelavo dizlov nasploh. Ampak ker jih bodo imeli v CX5, ne vem zakaj jih ne bi imeli tudi v šestici? :)

Napisano

Po tretji strani, mi pa ni jasno, ker je prejle bila objavljena novica, da je Mazda v Ameriki zaključila s certifikacijo za prodajo dizlov v 6 in CX5 v Ameriki? WTf, spet neka politika.

 

https://www.carscoops.com/2020/10/diesel-2020-mazda6-and-cx-5-finally-complete-their-certification-process-in-the-usa/

 

Napisano

Politika je po eni strani enostavna, v EU so čedalje strožje norme glede emisij, Mazdi se verjetno ne izplača zajebavat s tem in enostavno ukinejo tiste motorje in modele ki ne ustrezajo normam. 

V Ameriki teh norm ni, zato je tam 2.5turbo, verjetno bodo tudi 6valjniki...

Po eni strani mi je škoda da Mazda ne bo več imela zame interesantne motorizacije, po drugi strani pa nisem fanatik znamk in ko bom kupoval drug avto bom pač kupil kar mi bo ustrezalo, pa naj bo Mazda ali pa Dacia😎

  • Všeč 1
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

V ameriki majo pomoje še strožja merila za dizle?

 

Ja, tudi jaz. Če bo turbo benz v šestki...kupim takoj. Vse ostalo je no - go, res pod pogojem g194, pa še to bi moral precej kriterije spustit :)

Napisano
pred 9 urami je SpEkTr napisal:
pred 13 urami je dvorjan napisal:
Onega 2,5T bencinca z 230 konji in 420 Nm iz CX-5 bi dali v šestico, pa je ...

Saj je, samo je uvoznik corov...

 

Mislim da ni uvoznik kriv, ampak Mazda ker v celi EU ni 2.5T za dobit.  

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Verjetno je vedno manj 6 z dieslom prodanih, cx-5 pa verjetno bolj z dieslom prodajo

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
On 10/10/2020 at 8:16 PM, Freak said:

Tko kot pri subaruju, so lih poštimal dizla, da dela tko kot mora, pol jih pa ukinejo :(  Me zanima, kaj bojo ponudili kot alternativo? 

Hibride najverjetneje. Dvomim da bo šla mazda na turbobencinarje. 🤷‍♂️

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je SpEkTr napisal:

Najboljš, da dajo enga wankla notri za filat baterijo 🙂 

 

To že testirajo😉

V MX30 bo elektro z wankel  range extenderjem. 

2020-mazda-mx-30.jpg
WWW.GOOGLE.COM

It would be a way to boost the model's range without fitting a bigger battery.

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

 

To že testirajo😉

V CX30 bo elektro z wankel  range extenderjem. 

2020-mazda-mx-30.jpg
WWW.GOOGLE.COM

It would be a way to boost the model's range without fitting a bigger battery.

 

Kako grda je pa ta mazda... Upam, da ne bodo šli po tej poti oblikovanja naprej. Na prvi pogled se nič ne razlikuje od ostalih konfekcijskih suv-čkov. 

Hm, če ukinejo dizle in ne vržejo nič benzinskega s turbino ali vsaj šestaka ven, bodo po mojem izgubili veliko kupcev. S temi atmosferci ne bodo mogli konkurirati konkurenci. 

Nerad napišem in sem velik pristaš znamke a če ne bo kakega pametnega motorja zunaj... 🤔

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
    • Še solit ga ne rabiš.... 😁😉
    • To vse prevozil z avtobusom. Se srečeval z avtobusi. Cesta od Kotorja na Lovčen brez problema. Tudi dol čez Njegoše in Cetinje. Tam zdaj razširjena... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.