Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Drugače je ata profi voznik, sam povem za tiste vozniške petarde tukaj gor, ki seveda bolj obvladate vožnjo.

@Alex predvidevam da tvoj smeško pomeni, da se CX30 sigurno boljše vozi kot M6 z zastarelim 2,5l.

 

Screenshot_20231207_143816_YouTube.jpg

Popravljeno od ignacij
Napisano

Kakšna nova 6 ka. Evropska prisilna elektrifikacija je prinesla, da v Evropi ne bo več avtov ampak samo še SUV-i, Primaren cilj Mazde amerika pa itak ne pozna avtov ampak samo še SUVe

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Top bi blo, pa da dajo še karavansko različico 😍

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 5 minutami je Tilen5 napisal:

Top bi blo, pa da dajo še karavansko različico 😍

Se bojim, da karavanske šestice ne bo nikoli več nazaj ... Že tole, če bodo naredili, bo vsekakor sedan za Azijo in ZDA ... Pa če bomo pridni, še v EU dobimo kakega. 😃

Napisano
pred 7 urami je Tilen5 napisal:

Top bi blo, pa da dajo še karavansko različico 😍

Pa cca 5 centi dvignejo od tal.....:ouje:

  • Haha 1
  • Jezen 1
Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Pa cca 5 centi dvignejo od tal.....:ouje:

Ne no, pol bo spet en SUV več 😢 😆

  • Všeč 1
  • Jezen 1

 

 

Napisano

Res je. Karavan, strešne sanke in štirikolesni pogon s kakšnim dvolitrskim turbo-dizlom bi bila kar zmagovalna kombinacija. 

 

Čeprav tiste odprtine spredaj delujejo kot tisti komunalc v Novi Gorici, ki sesa listje...

Napisano

Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...

Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Slivka napisal:

Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...

Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...

 

Po tvojih izkušnjah na cesti, razen na odstavnem pasu, praktično ne bi smel srečati Forda .... 😃

 

Mojega bivšega sodelavca in še koga, je Mazda dizel spravila ob živce.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja, Slivka (še) nima izkušenj s SkyActiv-D motorji, zato tako hvali Mazdine dizle.

Mehanik Pelko pa je na srečanju povedal, da skoraj samo še to šraufa ...

Napisano

Čak, sej zdejle gre na električarje... že ve kje je naslednja niša za serviserje. 🤣

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Ja, Slivka (še) nima izkušenj s SkyActiv-D motorji, zato tako hvali Mazdine dizle.

Mehanik Pelko pa je na srečanju povedal, da skoraj samo še to šraufa ...

Ja to so dejstva in posledica vseh teh okvar na dizlih so eko standardi..... :nevem:

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Čak, sej zdejle gre na električarje... že ve kje je naslednja niša za serviserje. 🤣

Ja, in to Volkswagnove. 😃

Napisano
pred 13 urami je Slivka napisal:

Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...

Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...

Ja ne vem zate, sem pa parkrat na forumu zasledil, da nekateri raje delajo servise na 10k, kar naj bi zmanjšalo možnost okvar. Sam povem🤷‍♂️

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 44 minutami je ignacij napisal:

:(

 

WWW.MOTOR1.COM

A replacement isn't planned because Mazda thinks the CX models can fill the void.

 

Škoda, bomo pač iskali limuzinske alternative pri drugih znamkah.

 

 

Napisano

Ukinjajo Mazdo6, ampak ni jim pa problem prodajati MX-30 in MX-5 in Mazda3 v športni Mazda Spirit Racing izvedbi?

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.