Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Drugače je ata profi voznik, sam povem za tiste vozniške petarde tukaj gor, ki seveda bolj obvladate vožnjo.

@Alex predvidevam da tvoj smeško pomeni, da se CX30 sigurno boljše vozi kot M6 z zastarelim 2,5l.

 

Screenshot_20231207_143816_YouTube.jpg

Popravljeno od ignacij
Napisano

Kakšna nova 6 ka. Evropska prisilna elektrifikacija je prinesla, da v Evropi ne bo več avtov ampak samo še SUV-i, Primaren cilj Mazde amerika pa itak ne pozna avtov ampak samo še SUVe

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Top bi blo, pa da dajo še karavansko različico 😍

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 5 minutami je Tilen5 napisal:

Top bi blo, pa da dajo še karavansko različico 😍

Se bojim, da karavanske šestice ne bo nikoli več nazaj ... Že tole, če bodo naredili, bo vsekakor sedan za Azijo in ZDA ... Pa če bomo pridni, še v EU dobimo kakega. 😃

Napisano
pred 7 urami je Tilen5 napisal:

Top bi blo, pa da dajo še karavansko različico 😍

Pa cca 5 centi dvignejo od tal.....:ouje:

  • Haha 1
  • Jezen 1
Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Pa cca 5 centi dvignejo od tal.....:ouje:

Ne no, pol bo spet en SUV več 😢 😆

  • Všeč 1
  • Jezen 1

 

 

Napisano

Res je. Karavan, strešne sanke in štirikolesni pogon s kakšnim dvolitrskim turbo-dizlom bi bila kar zmagovalna kombinacija. 

 

Čeprav tiste odprtine spredaj delujejo kot tisti komunalc v Novi Gorici, ki sesa listje...

Napisano

Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...

Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Slivka napisal:

Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...

Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...

 

Po tvojih izkušnjah na cesti, razen na odstavnem pasu, praktično ne bi smel srečati Forda .... 😃

 

Mojega bivšega sodelavca in še koga, je Mazda dizel spravila ob živce.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja, Slivka (še) nima izkušenj s SkyActiv-D motorji, zato tako hvali Mazdine dizle.

Mehanik Pelko pa je na srečanju povedal, da skoraj samo še to šraufa ...

Napisano

Čak, sej zdejle gre na električarje... že ve kje je naslednja niša za serviserje. 🤣

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Ja, Slivka (še) nima izkušenj s SkyActiv-D motorji, zato tako hvali Mazdine dizle.

Mehanik Pelko pa je na srečanju povedal, da skoraj samo še to šraufa ...

Ja to so dejstva in posledica vseh teh okvar na dizlih so eko standardi..... :nevem:

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Čak, sej zdejle gre na električarje... že ve kje je naslednja niša za serviserje. 🤣

Ja, in to Volkswagnove. 😃

Napisano
pred 13 urami je Slivka napisal:

Mazdini dizli se servisirajo na 20.000, na 120.000 se menja zobati jermen, na 180.000 se menja DPF, na 360.000 je počasi čas za pregled in nastavitev injektorjev. Ostalo načeloma dela. Vsaj po mojih izkušnjah...

Ja, lahko pa delaš servise tudi na 10.000, nihče ne brani...

Ja ne vem zate, sem pa parkrat na forumu zasledil, da nekateri raje delajo servise na 10k, kar naj bi zmanjšalo možnost okvar. Sam povem🤷‍♂️

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 44 minutami je ignacij napisal:

:(

 

WWW.MOTOR1.COM

A replacement isn't planned because Mazda thinks the CX models can fill the void.

 

Škoda, bomo pač iskali limuzinske alternative pri drugih znamkah.

 

 

Napisano

Ukinjajo Mazdo6, ampak ni jim pa problem prodajati MX-30 in MX-5 in Mazda3 v športni Mazda Spirit Racing izvedbi?

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.