Skoči na vsebino

Izklop avtomatskega preklopa vzvratnih ogledal - Mazda 3 2017

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 22. 11. 2020 ob 16:31 je ignacij napisal:

No žena je kupila zadnjo verzijo C3 pa opcije avtomatskega zapiranja ogledal sploh nima, tko da res težko crkne.

Pač odvisno od stopnje opreme. C3 1.6 16V Exclusive, letnik 2008  je imel serijsko.

Napisano

Verjamem, da je tako bilo, no sedaj ni vec. Zena ima C3 letnik 2017 top opremo, plus dodatke, pod katere pa ni bilo nobene variante dokupiti elektricnih ogledal, ceprav si jih je zelela zaradi lazjega dstopa v garazo. Ocitno je Citroen ugotovil, da gre za pokvarljiv del in jih raje ne ponuja, kot da se kvarijo😆

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

V tem C3 so pač motorčki zdržali 12 let, brez kakršnihkoli težav.

Razlogov zakaj jih ne vgrajujejo več, pa je veliko (lahko je povezano s stroški, mogoče se res kvarijo in je bilo pri tem našem izjema, da so tako dolgo delali, glej ne vem. Če je to res zadnja želja, pač preverite pri Citroenu zakaj je temu tako). 

Bistvo, ki sem ga hotel poudariti je, da vse znamke (tudi Mazda) poudarjajo, da so nekaj več, vsi lezejo v premijski razred (predvsem s cenami), dejansko pa se avti kvarijo in imajo kup nekih slabosti in tule je zelo na mestu primerjava s tem zapiranjem ogledal (stara jajca od C3, kjer zadeva deluje BP in veliko novejša premijska Mazda 3, kjer se pokvarijo še v garanciji). 

 

Napisano

Meni so na mazdi menjali dva krat levega. Potem sem zadevo vzel narazen in zatesnil pušo s kablami na kateri se ogledalo zavrti. Od takrat imam mir je pa od tega nekje leto in pol. Zapiranje ogledal pa uporabljam redno.

Napisano
pred 40 minutami je kseb napisal:

V tem C3 so pač motorčki zdržali 12 let, brez kakršnihkoli težav.

Razlogov zakaj jih ne vgrajujejo več, pa je veliko (lahko je povezano s stroški, mogoče se res kvarijo in je bilo pri tem našem izjema, da so tako dolgo delali, glej ne vem. Če je to res zadnja želja, pač preverite pri Citroenu zakaj je temu tako). 

Bistvo, ki sem ga hotel poudariti je, da vse znamke (tudi Mazda) poudarjajo, da so nekaj več, vsi lezejo v premijski razred (predvsem s cenami), dejansko pa se avti kvarijo in imajo kup nekih slabosti in tule je zelo na mestu primerjava s tem zapiranjem ogledal (stara jajca od C3, kjer zadeva deluje BP in veliko novejša premijska Mazda 3, kjer se pokvarijo še v garanciji). 

 

Kupi nov C 3 pa se bomo potem pogovarjali, kako je s temi stvarmi. Vsi vemo, da so bili včasih avti bolje narejeni iz boljših materialov. Tudi stare mazde (predvsem prva gen. mazde 6) je bila med top tremi avti po kvaliteti in vzdržljivosti i(pogled Toyote in Honde) pred vsemi "Premium" znamkami. Takrat je bila večina kosov v avtih made in japan. 

No, pa je prišla globalizacija in z njo made in china. Vse znamke vgrajujejo sedaj v avte kose iz vseh koncev sveta. Ko kupiš "nemški" avto je nemško ponavadi samo ime. Vsaka znamka ima svoje hibe, tako kot naprimer ima audi probleme z mehanizmi za šipe. Nečak se je že z dvema različnima audijema pripeljal iz tujine z najlonom namesto šip. Smo menjali motorčke in glej ga zlomka-- bili so Bosch, made in china.  Tako, da dandanes so vsi avti, vključno z Premium znankami narejeni na ta način. 😉

pred 2 minutama je scania napisal:

Meni so na mazdi menjali dva krat levega. Potem sem zadevo vzel narazen in zatesnil pušo s kablami na kateri se ogledalo zavrti. Od takrat imam mir je pa od tega nekje leto in pol. Zapiranje ogledal pa uporabljam redno.

A je problematično za razstaviti vse skupaj? A ne bi naredil kratek opis del, kako si to naredil? 🤗

 

 

Napisano

Prav šestica prve generacije je ena zadnjih, Aleks, ki bi jih lahko dal kot primer nepokvarljivega avta, razen če sta naslednji generaciji totalen šrot. 6 motorčkov na lučeh in in 2 na šipah je bil rezultat, ker k sreči ni imela zlaganja ogledal. 

 

Da nekatere znamke ne dajejo možnosti v nastavitvenem meniju enostavno odkljukat nekaterih osnovnih funkcij, kot je naprimer zlaganje ogledal, kaže, jim je ciljna publika polpismeni vozniki. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Prav šestica prve generacije je ena zadnjih, Aleks, ki bi jih lahko dal kot primer nepokvarljivega avta, razen če sta naslednji generaciji totalen šrot. 6 motorčkov na lučeh in in 2 na šipah je bil rezultat, ker k sreči ni imela zlaganja ogledal. 

 

Da nekatere znamke ne dajejo možnosti v nastavitvenem meniju enostavno odkljukat nekaterih osnovnih funkcij, kot je naprimer zlaganje ogledal, kaže, jim je ciljna publika polpismeni vozniki. 

Ne vem, kaj so tebi prodali kot 6-ko, ampak večini ni šlo nič od naštetega. Ok, mogoče z nivelacijo xenon luči so bili problemi, a mazda je imela to vgrajeno, ko so ostale znamke še navadne žarnice vgrajene kot opcijo. 

Res ne vem, kaj ste nekateri delali s temi avti(kao rjavenje itd). Lahko vsak pride pogledati mojo, 16 let staro, nima pikice rje, nikoli nič zamenjano ali barvano. Original sklopka, nikoli nisem zamenjal nobene žarnice (razen xenonk). 

Avto gre še vedno kot raketa, na tehničnem sem bil noter in ven. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 13 minutami je Alex napisal:

Ne vem, kaj so tebi prodali kot 6-ko, ampak večini ni šlo nič od naštetega. Ok, mogoče z nivelacijo xenon luči so bili problemi, a mazda je imela to vgrajeno, ko so ostale znamke še navadne žarnice vgrajene kot opcijo. 

Res ne vem, kaj ste nekateri delali s temi avti(kao rjavenje itd). Lahko vsak pride pogledati mojo, 16 let staro, nima pikice rje, nikoli nič zamenjano ali barvano. Original sklopka, nikoli nisem zamenjal nobene žarnice (razen xenonk). 

Avto gre še vedno kot raketa, na tehničnem sem bil noter in ven. 

No ja, samo ti nisi ravno pravi primer ne ;) Obala pa to... :D

  • Všeč 1
  • Začuden 1

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Alex samo sprednji barvan pokrov snameš dol, dva krat odpri in zapri ogledala boš videl kje se vrti in kje so kabli, tam imaš zračnost, zatesniš in mirna Bosna. jaz sem zatesnil s takim trakom kot žvečilna. Mi je pa to kolega predlagal ki dela na mazda servisu, on si je isto naredil in ima mir.

  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Alex samo sprednji barvan pokrov snameš dol, dva krat odpri in zapri ogledala boš videl kje se vrti in kje so kabli, tam imaš zračnost, zatesniš in mirna Bosna. jaz sem zatesnil s takim trakom kot žvečilna. Mi je pa to kolega predlagal ki dela na mazda servisu, on si je isto naredil in ima mir.

Žvečilna?? 

 

 

Napisano
pred 29 minutami je scania napisal:

Alex samo sprednji barvan pokrov snameš dol, dva krat odpri in zapri ogledala boš videl kje se vrti in kje so kabli, tam imaš zračnost, zatesniš in mirna Bosna. jaz sem zatesnil s takim trakom kot žvečilna. Mi je pa to kolega predlagal ki dela na mazda servisu, on si je isto naredil in ima mir.

Ima 3ka ista ogledala, če veš mogoče? :whatever:

Napisano

Alex ja nekaj takega je ja, zatesni in ne prepušča vode. Bini nebi vedel ampak mislim da ima enak sistem. Pozna kdo koga ki so mu ogledala na 3-ki in cx5 rihtali?

Napisano
pred 11 minutami je scania napisal:

Alex ja nekaj takega je ja, zatesni in ne prepušča vode. Bini nebi vedel ampak mislim da ima enak sistem. Pozna kdo koga ki so mu ogledala na 3-ki in cx5 rihtali?

Mogoče bi tudi ta fix za ogledala  lahko dali med temo vzdrževanje, da bi vsak lahko našel. 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Mogoče bi tudi ta fix za ogledala  lahko dali med temo vzdrževanje, da bi vsak lahko našel. 🤔

Ja pa ce bi se kdo, ki nima dveh levih za tehniko kot jaz, naredil posnetek kako urediti problem z ogledali, ne bi bilo slabo.

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Ne vem, kaj so tebi prodali kot 6-ko,

 

Pojma nimam. Gor je pisalo made in Japan, kar je sedaj redkost na Mazdah. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 6 urami je x-layer napisal:

No ja, samo ti nisi ravno pravi primer ne ;) Obala pa to... :D

Mamo pri nas tud eno tako 15 let staro brez rje pa je iz Lj.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Bini napisal:

Glej ga vrabca,pa sem mislil,da Alex in Boss nimata nič skupnega......:whatever:

 

Do sedaj sta dajala vtis, da ju druži samo ljubezen do tov. Nezmotljivega.:P

 

Ej kakšna rja, govorili smo o crkovanju motorčkov.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 minutama je Mraušk Mčk napisal:

 

Do sedaj sta dajala vtis, da ju druži samo ljubezen do tov. Nezmotljivega.:P

 

Ej kakšna rja, govorili smo o crkovanju motorčkov.

Saj.. skoraj nobenemu niso crkovali motorčki. Zanimivo, kako imajo nekateri z določenim avtom same probleme, medtem ko drugi z enakim-nobenih. Le zakaj? 🤔

 

 

Napisano
pred 18 urami je scania napisal:

Alex ja nekaj takega je ja, zatesni in ne prepušča vode. Bini nebi vedel ampak mislim da ima enak sistem. Pozna kdo koga ki so mu ogledala na 3-ki in cx5 rihtali?

cx-5 meni

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Zanimivo, kako imajo nekateri z določenim avtom same probleme, medtem ko drugi z enakim-nobenih. Le zakaj? 🤔

 Znalci s tega foruma imate na to vprašanje že pripravljen odgovor: Zato ker sem motorčke na lučeh narobe uporabljal. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Meni sta na prvi generaciji crknila obadva motorcka za nivelacijo halogenke. Sepravi rocna vrjanta. So pa rekl, da je bila to hiba teh avtov.

Kar se pa tice tiste "gume" pa mislim, da je imel v mislih tole zadevo.

IMG_20190418_184224.jpg

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.