Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
13 hours ago, Janez007 said:

To bo pa verjetno napaka - 2 sliki istega vzorca 😁

Uh...pa res. Žal sem 'zmazke' že izbrisal s telefona. @Aless lahko komentiraš?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Od česa pa je, od volva ali Mazde?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mazda

6 hours ago, mazdaman said:

Od česa pa je, od volva ali Mazde?

Od Mazde

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano (urejeno)

@Sishita vzorec zgleda zelo dobro  lepo se vidi kako olje drži nečistoče sredinski krog, in ima še dosti rezerve. Goriva ni videt v olju.

Zaenkrat je olje v top stanju, naredi čez 2-3kkm spet eno packo da vidimo kako bo stanje. 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 21. 1. 2022 ob 10:50 je Martin Cufer napisal:

Evo,še moja packa 😁 

M6 2.0D 2008 prevoženih 145k.

Vzorec olja po 4k prevoženih km. Vsi "eko" bombončki se v avtu.😆

 

IMG_20220121_081625.jpg

IMG_20220121_081551.jpg

Evo razlika po menjanih podlozkah na injektorjih. Istocasno zamenjano tudi olje in rezultat po dobrih 4k km :

 

IMG_20220429_141518.jpg

IMG_20220429_141535.jpg

Napisano

@DeeyanMalo boljše je kot prej, samo zgleda da je v motorju še vedno dost oljnih usedlin, po 3kkm bi moralo olje boljše zgledat.

Priporočam menjavo na 6kkm, da ven spereš te usedline.

 

@Martin CuferHmh, po menjavi podložk mi v vzorcu zgleda več goriva v olju kot prej. Drugače sam vzorec je soliden.

  • Všeč 3
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Da ne odpiram nove teme....

 

Motorno olje za motor KLDE (2.5 V6), ne spomnem se točno katero olje sm takrat daju not, našu sm pa specifikacije  10W30 API SJ, ACEA A2. Je pa olje teh specifikacij že zelo težko dobit... tole Ravenol kej velja?

 

 

Napisano

Če boš kupoval tukaj pokličeš majstra direkt na telefon pa ti pove ceno tapravo,..sam tolk za info. Jst sm za olje menjalnika dal precej majn kot imajo oglaševano na spletni.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

Da ne odpiram nove teme....

 

Motorno olje za motor KLDE (2.5 V6), ne spomnem se točno katero olje sm takrat daju not, našu sm pa specifikacije  10W30 API SJ, ACEA A2. Je pa olje teh specifikacij že zelo težko dobit... tole Ravenol kej velja?

 

 

 

Ne bom ti solil pameti, ampak ker si linkal to olje, bi ti razložil vidik specifikacij za to olje, moraš biti pozoren na obe:

1. ACEA A2 moraš nujno vzet olje, ki ustreza A2 in nič drugega, ker tako dela ACEA standard

2. API SJ pa pomeni, da rabiš olje, ki ustreza najmanj SJ specifikaciji.... SF, SG, SH, SJ, SL, SM, SN,... vrsti red gre po abecedi. Torej vzameš lahko katerega koli modernejšega od SJ naprej, nikakor pa ne nazaj!! Polinkano RAVENOL olje ima oznako SF, torej je neustrezno.

 

Priporočam v branje:

 

WWW.RYMAX-LUBRICANTS.COM

We develop, support, build and qualify the best lubricants.

 

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

 

Ne bom ti solil pameti, ampak ker si linkal to olje, bi ti razložil vidik specifikacij za to olje, moraš biti pozoren na obe:

1. ACEA A2 moraš nujno vzet olje, ki ustreza A2 in nič drugega, ker tako dela ACEA standard

2. API SJ pa pomeni, da rabiš olje, ki ustreza najmanj SJ specifikaciji.... SF, SG, SH, SJ, SL, SM, SN,... vrsti red gre po abecedi. Torej vzameš lahko katerega koli modernejšega od SJ naprej, nikakor pa ne nazaj!! Polinkano RAVENOL olje ima oznako SF, torej je neustrezno.

 

Priporočam v branje:

 

WWW.RYMAX-LUBRICANTS.COM

We develop, support, build and qualify the best lubricants.

 

 

 

hmmm... se pravi, da je tole dosti boljša izbira, čeprav vizkoznost ni ravno ustrezna?

 

WWW.SILUX.SI

Kvalitetno večnamensko mineralno motorno olje Total Quartz 5000 15W-40 je namenjeno za uporabo v sodobnih bencinskih in dizelskih...

 

Napisano
pred 15 urami je Deeyan napisal:

 

hmmm... se pravi, da je tole dosti boljša izbira, čeprav vizkoznost ni ravno ustrezna?

 

WWW.SILUX.SI

Kvalitetno večnamensko mineralno motorno olje Total Quartz 5000 15W-40 je namenjeno za uporabo v sodobnih bencinskih in dizelskih...

 

Ne, tudi viskoznost mora biti ustrezna po specifikaciji - če ni, moraš vprašat nekoga, ki se na to spozna. Manjšo škodo boš naredil, če uliješ 10W30 A3 namesto A2 kot pa 15W40 v predviden 10W30.

 

Daj tukaj notri vnesi specifikacije, kaj ti castrol predlaga

 

WWW.CASTROL.COM

Find the right engine oil for your car. Our easy-to-use oil checker will help you find the right oils and coolants for your car, motorcycle or truck.

 

Zbereš gor avto pa "vehicle details" in poklikaj ustrezen avto.

 

Napisano
pred 27 minutami je NevLado napisal:

Ne, tudi viskoznost mora biti ustrezna po specifikaciji - če ni, moraš vprašat nekoga, ki se na to spozna. Manjšo škodo boš naredil, če uliješ 10W30 A3 namesto A2 kot pa 15W40 v predviden 10W30.

 

Daj tukaj notri vnesi specifikacije, kaj ti castrol predlaga

 

 
WWW.CASTROL.COM

Find the right engine oil for your car. Our easy-to-use oil checker will help you find the right oils and coolants for your car, motorcycle or truck.

 

Zbereš gor avto pa "vehicle details" in poklikaj ustrezen avto.

 

Zanimivo, Castrol mi priporoča tole:

WWW.CASTROL.COM

Find the right engine oil for your car. Our easy-to-use oil checker will help you find the right oils and coolants for your car, motorcycle or...

 

 

drugače pa lih Castrolu bi se najrajši ognu, ker nazadnje ko se spomnem mi je lih Castrola fino pilo

Napisano
pred 19 minutami je Deeyan napisal:

Zanimivo, Castrol mi priporoča tole:

 
WWW.CASTROL.COM

Find the right engine oil for your car. Our easy-to-use oil checker will help you find the right oils and coolants for your car, motorcycle or...

 

 

drugače pa lih Castrolu bi se najrajši ognu, ker nazadnje ko se spomnem mi je lih Castrola fino pilo

Okeej, sepravi 5W30 A5... to je ok, ker pri zgornjem merjenju olja ostane faktor 30, namesto 10 pa očitno lahko dajo 5ko, mrzlega motorja pa itak neboš tiščal. Če hočeš bit ziher, vzami Castrol Magnatec (brez stop start). Ta magnatec ima neke molekule ekstra, da kao pri mrzlem zagonu ne pride do težav predno olje dodobra segreješ. To olje sem točil v mojo Aurisko in sem bil super zadovoljen.

 

Če pa nočeš Castrol pa glej torej 5W30 A5 specifikacijo. Točno temu ustreza originalno mazda olje za trenutne bencinarke!!!!

 

 

MOTORNAOLJA.COM

Kakovostno motorno olje Mazda Original Oil Ultra 5W-30 je namenjeno bencinskim in dizelskim motorjem (brez filtra trdih delcev) vozil Mazda.

 

Specifikacije: SAE 5W-30, API SL, ACEA A5/B5

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Okeej, sepravi 5W30 A5... to je ok, ker pri zgornjem merjenju olja ostane faktor 30, namesto 10 pa očitno lahko dajo 5ko, mrzlega motorja pa itak neboš tiščal. Če hočeš bit ziher, vzami Castrol Magnatec (brez stop start). Ta magnatec ima neke molekule ekstra, da kao pri mrzlem zagonu ne pride do težav predno olje dodobra segreješ. To olje sem točil v mojo Aurisko in sem bil super zadovoljen.

 

Če pa nočeš Castrol pa glej torej 5W30 A5 specifikacijo. Točno temu ustreza originalno mazda olje za trenutne bencinarke!!!!

 

 

MOTORNAOLJA.COM

Kakovostno motorno olje Mazda Original Oil Ultra 5W-30 je namenjeno bencinskim in dizelskim motorjem (brez filtra trdih delcev) vozil Mazda.

 

Specifikacije: SAE 5W-30, API SL, ACEA A5/B5

 

Super, si mi veliko pomagal. Sem pa gledal po Autodata ja, da gre tut 5W30. Prej se spomnem, da sm daju Motula not, ne spomnem se pa kirega.

IMG_20220508_222614.jpg

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Deeyan napisal:

 

Super, si mi veliko pomagal. Sem pa gledal po Autodata ja, da gre tut 5W30. Prej se spomnem, da sm daju Motula not, ne spomnem se pa kirega.

IMG_20220508_222614.jpg

Pokliči na Selmar in vprašaj katero olje oni dajo not,in boš najbolj siguren in boš mirno spal pa še poceni ga dobiš na netu.....😉 

Ps; @Aless-a bi tudi vprašal kaj on misli....👍

Popravljeno od Bini
Napisano

@Deeyan Glede na to imaš predpisano 10W30 API SJ, ACEA A2, ki je že predpotopnih specifikacij.

Bi ti jaz priporočal kako fulllsaps 5w30 A3 olje, ki nudi najboljšo zaščito in je po viskoznosti dost blizu 10w30.

ACEA A3 specifikacija pa prekaša A2 po vseh lastnostih, tak da ni panike glede tega.

Priporočam kak Shell Helix Ultra 5w30, ali pa Shell HX8 5w30, Valvoline Max Life 5w30.

Aja, ACEA A5 olj ne bi vlival v starejši motor ker imajo A5 olja znižano HTHS viskoznost (kao bolj eko, manjsa poraba goriva...) in s tem slabšo zaščito.

  • Ljubim 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

@Deeyan Glede na to imaš predpisano 10W30 API SJ, ACEA A2, ki je že predpotopnih specifikacij.

Bi ti jaz priporočal kako fulllsaps 5w30 A3 olje, ki nudi najboljšo zaščito in je po viskoznosti dost blizu 10w30.

ACEA A3 specifikacija pa prekaša A2 po vseh lastnostih, tak da ni panike glede tega.

Priporočam kak Shell Helix Ultra 5w30, ali pa Shell HX8 5w30, Valvoline Max Life 5w30.

Aja, ACEA A5 olj ne bi vlival v starejši motor ker imajo A5 olja znižano HTHS viskoznost (kao bolj eko, manjsa poraba goriva...) in s tem slabšo zaščito.

 

🔝🔝🔝 Tako Shell Helix ultra sm js daju v Alfo 159 1.9 Jtdm in mi je bil res 🔝 olje. 

 

Hvala! 💪

Napisano

Evo še grafična primerjava ACEA A2 vs A3 specifikacij. ACEA A3 je top izbira glede zaščite motorja in mazalnih sposobnosti. 

 

IMG_20220510_210351.jpg

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zanimiv da Castrol pokaže A5 opcijo namesto A3, čeprav imajo magnatec 5w30 tudi A3 verzijo... verjetno gleda še kak drug parameter?

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Zanimiv da Castrol pokaže A5 opcijo namesto A3, čeprav imajo magnatec 5w30 tudi A3 verzijo... verjetno gleda še kak drug parameter?

 

Acea A5 je dajat v starejši motor je bedarija.

A5 olja so razvita zaradi ekologije in manjše porabe goriva, zato imajo znižano HTHS viskoznost (med2,9-3,5, po večini imajo okrog 3,0), ki pa pod visokimi temperaturami in visoko obremenitvijo ne nudi take zaščite materiala kot A3 olje ki ima HTHS večji ali enak 3,5.

Tako bom rekel, tudi v star motor lahko vliješ A5 olje ne bo takoj zaribal, bo pa definitivno obraba materijala višja kot z A3 oljem in bo ziher prej obrabilo recimo batne obročke, valje, odmične... 

Plus tega starejši motorji so bili razviti za bolj aditivirana olja, A5 olja imajo manj aditivov proti obrabi... pač zaradi eko

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@dvorjangovorimo ostarem motorju ki rabi full saps, se pravi polno aditivirano olje.

Zato jaz niti slučajno ne bi ekperimentiral z eko naravnanimi olji!

Pri nekaterih starejših motorjih (oldtimerji), je ob uporabi novejšega olja dobesedno požrlo odmične, zato se je moralo uporabit ali ustrezno olje z ustrezno količino zddp aditivov, ali pa olju dolit zddp. 

 

@Deeyanmed temi Ravenol olji jaz ne bi izbral nobeno, LSG odpade ker niti nima registrirane nobene ACEA specifikacije, ampak je razvito prav po Opelovih spec za njihove motorje.

HLS in WIV III pa sta low saps olja prilagojena tudi  dizlom, kar posledično pomeni manj aditivov zaradi DPFa, zato nudijo spet manj zaščite kot full saps A3 olje. 

Ostaneta ti HCL in HPS ki bi ustrezala, če bi že vstrajal da izberem Ravenol bi izbral HCL prav zaradi kvalitete osnovnega olja in dostopnih podatkov o lastnosti ja. 

Za HCL imam tudi podatke o sestavi in paket aditivov je povprečen. 

Zato moje priporočilo še vedno gre zgoraj omenjenim Shell in Valvoline, moja prva izbira bi definitivno bil Shell Helix Ultra 5w30 😎

  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.