Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo po 24 urah tudi moja kapljica olja na papirju. 

Prevoženo cca 8kkm in skoraj eno leto staro olje. Glede na izgled bi ocenil, da je ravno pravšnje za na servis, ki ga imam te dni in to samo zaradi tega goriva (če je to sploh gorivo) ki redči olje ! Komaj čakam rezultat lab.testa od @scania🤔Drugače mislim, da bi bil še ok glede nečistoč tja do 15kkm👍

@Aless prosim še za tvoje mnenje... :zoom-zoom:

IMG_20220805_074222.jpg

IMG_20220805_074409.jpg

Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

Evo po 24 urah tudi moja kapljica olja na papirju. 

Prevoženo cca 8kkm in skoraj eno leto staro olje. Glede na izgled bi ocenil, da je ravno pravšnje za na servis, ki ga imam te dni in to samo zaradi tega goriva (če je to sploh gorivo) ki redči olje ! Komaj čakam rezultat lab.testa od @scania🤔Drugače mislim, da bi bil še ok glede nečistoč tja do 15kkm👍

@Aless prosim še za tvoje mnenje... :zoom-zoom:

IMG_20220805_074222.jpg

IMG_20220805_074409.jpg

Tole staro olje daš v male oglase in bo takoj šlo, če ga podariš. 😜

Napisano

@Biniglede nečistoč je bp, niti ni drugega za pričakovat glede na nov avto z malo prevoženimi.

Glede goriva pa je slabo, in ga zgleda kar precej. 

Zdaj če si uporabil ok papir (navadni 80g papir za tiskalnike), pol se je nabralo kar nekaj goriva v olju. 

Kakšne vožnje si imel?? Kratke razdalje z hladnim motorjem??? 

Olje je Mazda 0w20?? 

No glede na to da imaš zdaj servis, ni panike. 

 

@scaniatale vzorec od Mazde je zdaj čist drugo, nečistoč se vidi da se je že nekaj nabralo,  ampak je ok.

Glede goriva pa jaz po sliki ne vidim skoraj nič goriva. 👍

 

Glede vzorčenja pri tej kapljični analizi, se je fajn držat navodil na prvi strani, ker je pač to bolj groba vizuelna ocena stanja olja in lahko hitro pride do popačenja rezultatov. 

 

Glede stanja olja iz Toyote, pa nas je več takih ki nas zelo zanima v kakem stanju je, mene še posebej ker je 0w8 olje in me res zanima kako deluje  hybridu.

Moramo pa počakat do 20.avgusta ima laboratorij dopust. Je pa @scaniaže pripravil olje za pošiljanje. 👍

  • Všeč 1
  • Hvala 2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

@Biniglede nečistoč je bp, niti ni drugega za pričakovat glede na nov avto z malo prevoženimi.

Glede goriva pa je slabo, in ga zgleda kar precej. 

Zdaj če si uporabil ok papir (navadni 80g papir za tiskalnike), pol se je nabralo kar nekaj goriva v olju. 

Kakšne vožnje si imel?? Kratke razdalje z hladnim motorjem??? 

Olje je Mazda 0w20?? 

No glede na to da imaš zdaj servis, ni panike. 

 

@scaniatale vzorec od Mazde je zdaj čist drugo, nečistoč se vidi da se je že nekaj nabralo,  ampak je ok.

Glede goriva pa jaz po sliki ne vidim skoraj nič goriva. 👍

 

Glede vzorčenja pri tej kapljični analizi, se je fajn držat navodil na prvi strani, ker je pač to bolj groba vizuelna ocena stanja olja in lahko hitro pride do popačenja rezultatov. 

 

Glede stanja olja iz Toyote, pa nas je več takih ki nas zelo zanima v kakem stanju je, mene še posebej ker je 0w8 olje in me res zanima kako deluje  hybridu.

Moramo pa počakat do 20.avgusta ima laboratorij dopust. Je pa @scaniaže pripravil olje za pošiljanje. 👍

Hvala. Razmišljam da bi še poslal en vzorec 100ml novega 0w8 olja, da bi imel za primerjavo. Kaj misliš?

Napisano
pred 13 minutami je scania napisal:

Hvala. Razmišljam da bi še poslal en vzorec 100ml novega 0w8 olja, da bi imel za primerjavo. Kaj misliš?

 

Ja lahko, pol imaš direktno primerjavo, in vidiš kje je kaj olje zgubilo (viskoznosti, aditive..). 

Za Toyotino 0w20 imam podatke in ti jih lahko dam, za 0w8 pa nimam.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

@Biniglede nečistoč je bp, niti ni drugega za pričakovat glede na nov avto z malo prevoženimi.

Glede goriva pa je slabo, in ga zgleda kar precej. 

Zdaj če si uporabil ok papir (navadni 80g papir za tiskalnike), pol se je nabralo kar nekaj goriva v olju. 

Kakšne vožnje si imel?? Kratke razdalje z hladnim motorjem??? 

Olje je Mazda 0w20?? 

No glede na to da imaš zdaj servis, ni panike. 

 

@scaniatale vzorec od Mazde je zdaj čist drugo, nečistoč se vidi da se je že nekaj nabralo,  ampak je ok.

Glede goriva pa jaz po sliki ne vidim skoraj nič goriva. 👍

 

Glede vzorčenja pri tej kapljični analizi, se je fajn držat navodil na prvi strani, ker je pač to bolj groba vizuelna ocena stanja olja in lahko hitro pride do popačenja rezultatov. 

 

Glede stanja olja iz Toyote, pa nas je več takih ki nas zelo zanima v kakem stanju je, mene še posebej ker je 0w8 olje in me res zanima kako deluje  hybridu.

Moramo pa počakat do 20.avgusta ima laboratorij dopust. Je pa @scaniaže pripravil olje za pošiljanje. 👍

@Aless bom pogledal za papir in še enkrat vzel olje.

Olje je 0W-20 original za X motor. 

Hja, kilometri so pa zelo različni, nekaj krajevnih tur 4-6km,nekaj 15-20km, ostalo pa dolge po AC in magistralkah po 150-200km in tudi več. V skupnem seštevku bi to predstavljalo kot je zgoraj napisano v razmerju; 30/30/30%.

Sem pa še nekaj razmišljal, kaj če je to olje tako redko da se lažje razleze gorivo do roba kroga in je mogoče zato bolj vidno pri gostejšem pa ne... 🤔 Bomo vidli kaka bo lab.analiza pa bomo potem naprej debatirali... 👍

Napisano
dne 5. 8. 2022 ob 12:42 je Bini napisal:

@Aless bom pogledal za papir in še enkrat vzel olje.

Olje je 0W-20 original za X motor. 

Hja, kilometri so pa zelo različni, nekaj krajevnih tur 4-6km,nekaj 15-20km, ostalo pa dolge po AC in magistralkah po 150-200km in tudi več. V skupnem seštevku bi to predstavljalo kot je zgoraj napisano v razmerju; 30/30/30%.

Sem pa še nekaj razmišljal, kaj če je to olje tako redko da se lažje razleze gorivo do roba kroga in je mogoče zato bolj vidno pri gostejšem pa ne... 🤔 Bomo vidli kaka bo lab.analiza pa bomo potem naprej debatirali... 👍

Kot sem obljubil sem tudi jaz vzel nov in bolj fini papir iz pisarne kot vedno, prejšnjega sem vzel kar z mize od vnukinje, ki je risala po njemu in je očitno neke X kvalitete🥴😂

Tole je res bolj fini papir in nova kapljica po dodatnih 100km.

Malo je bolje a še vedno nekaj bencina na robu, če je to to, bomo videli 🤔👍

IMG_20220806_100309.jpg

IMG_20220807_101200.jpg

IMG_20220807_101214.jpg

IMG_20220807_101309.jpg

IMG_20220807_101325.jpg

Napisano (urejeno)

Včeraj naredil 3 vzorce (slika narejena danes zjutraj cca 15 ur od vzema). Zanima me komentar @Aless, brez da navedem podatke, ki sledijo komentarju. :)  Za lažjo primerjavo so vsi trije vzorci slikani naenkrat, fizično zloženi skupaj.

 

 

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

@Janez007 No, pa poglejmo vzorce in da vidimo če nam uspe kaj "pametnega" razbrat. Naj povem da so to moje ocene in ni nujno da izražajo dejansko stanje ;)

 

Vzorec št.1:

Bencinar. 🙂

Osebno mi je ta vzorec zanimiv, nečistoče so nekako enkomerno razpršene čez jedro in drugem krogu. Zanimivo mi je da se nečistoče vidijo bolj lisaste. Zato je malo težje podat oceno.

Rezerve glede nečistoč še ima.

Goriva in vode ni videt v olju.

Je pa olje po moji oceni še v dobrem stanju, me pa zanima zakaj se nečistoče vidijo lisasto, mogoče različen papir??

 

Vzorec št.2:

Bencinar.

Nečistoč je videt že kar dosti in čistega obroča olja več ni videt. Barva vzorca je že tudi precej temnejša.

Glede na to da predvidevam da je od bencinarja, je olje za zamenjat.

Goriva in vode ni.

 

Vzorec št.3:

Dizel? (težka - jedro je bolj temno kar ponavadi pri dizlih zaradi saj+prisotnost goriva) ali pa bencinar  z daljšim intervalom in mestnimi vožnjami.

V samem jedru je več nečistoč, tudi v drugem krogu ob jedru so že nečistoče, čistega obroča tudi tukaj ni več videt.

Po izgledu bi blo za zamenjat.

Vode ni videt.

Gorivo se vidi v manjši količini, bi ocenil na kake 2%.

 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Vzorec št.1: M6 G165, 63.000 km, olje Mazda Supra-X 0W-20, 10.500 km od menjave

Bencinar. 🙂

Osebno mi je ta vzorec zanimiv, nečistoče so nekako enkomerno razpršene čez jedro in drugem krogu. Zanimivo mi je da se nečistoče vidijo bolj lisaste. Zato je malo težje podat oceno.

Rezerve glede nečistoč še ima.

Goriva in vode ni videt v olju.

Je pa olje po moji oceni še v dobrem stanju, me pa zanima zakaj se nečistoče vidijo lisasto, mogoče različen papir??

 

Vzorec št.2: M3 G120, 66.000 km, olje Mazda Ultra 5W-30, 13.500 km od menjave

Bencinar.

Nečistoč je videt že kar dosti in čistega obroča olja več ni videt. Barva vzorca je že tudi precej temnejša.

Glede na to da predvidevam da je od bencinarja, je olje za zamenjat.

Goriva in vode ni.

 

Vzorec št.3: Renault Clio 1.2, 15.800 km, olje Elf 10W-40, 7.000 km od menjave pred 2 letoma

Dizel? (težka - jedro je bolj temno kar ponavadi pri dizlih zaradi saj+prisotnost goriva) ali pa bencinar  z daljšim intervalom in mestnimi vožnjami.

V samem jedru je več nečistoč, tudi v drugem krogu ob jedru so že nečistoče, čistega obroča tudi tukaj ni več videt.

Po izgledu bi blo za zamenjat.

Vode ni videt.

Gorivo se vidi v manjši količini, bi ocenil na kake 2%.

 

 

@Aless najlepša hvala, @NevLado pa čestitke!  :)

 

Za Cliota sem olje in filter že naročil in gre v nekaj dneh k mehaniku na menjavo, pri Mazdah pa se bo menjalo v mesecu oz. dveh. Imam občutek, da je Supra-X boljše olje od Ultre, ali pa je G120 manj natančno sestavljena mašina (pije cca 0,6 litra olja na 10.000 km, medtem ko G165 recimo tam nekje 0,2 l olja na 10.000 km) ???

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hja no, Supra je "boljše" olje kar se paketa aditivov tiče, glede viskoznosti pa je na spodnji meji v razredu. Saj ta redka olja imajo močne pakete aditivov s katerim želijo ublažit zaščito pred obrabo, ki jo izgubijo z zmanjšanimi viskoznostmi.

Če ga glih ne žgeš na polno in če nimaš dosti mestne vožnje, znajo ta olja dobro delat v ustrezno skonstruiranem motorju. Čeprav za avtocestno hitrejšo vožnjo bi jaz vseeno raje izbral Ultro.

Glede porabe olja pa, je tako da je vsaka mašina malenkost drugačna, ni pa to nič nenavadnega.

Res je da bi pri teh kilometrih pričakoval da ne pije olja (oz. do 0,2L), ampak lahko je prejšnji lastnik "slabše" ravnal v začetku življenske dobe avta, lahko je samo slabša sestava motorja (so ga sestavljali v ponedeljek 🤪. Ni pa 0,6L na 10kkm še ni nekaj pretiranega, je v mejah normale.

Aja, daj napiši še kake režime vožnje imajo ti avti.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je Aless napisal:

Hja no, Supra je "boljše" olje kar se paketa aditivov tiče, glede viskoznosti pa je na spodnji meji v razredu. Saj ta redka olja imajo močne pakete aditivov s katerim želijo ublažit zaščito pred obrabo, ki jo izgubijo z zmanjšanimi viskoznostmi.

Če ga glih ne žgeš na polno in če nimaš dosti mestne vožnje, znajo ta olja dobro delat v ustrezno skonstruiranem motorju. Čeprav za avtocestno hitrejšo vožnjo bi jaz vseeno raje izbral Ultro.

Glede porabe olja pa, je tako da je vsaka mašina malenkost drugačna, ni pa to nič nenavadnega.

Res je da bi pri teh kilometrih pričakoval da ne pije olja (oz. do 0,2L), ampak lahko je prejšnji lastnik "slabše" ravnal v začetku življenske dobe avta, lahko je samo slabša sestava motorja (so ga sestavljali v ponedeljek 🤪. Ni pa 0,6L na 10kkm še ni nekaj pretiranega, je v mejah normale.

Aja, daj napiši še kake režime vožnje imajo ti avti.

Vzorec št.1:

M6 G165, 63.000 km, olje Mazda Supra-X 0W-20, 10.500 km od menjave,

režim: 10% hladne mestne vožnje, 90% hitrih relacij - večina 20-30 km (vključuje 3/4 avtoceste)

 

Vzorec št.2:

M3 G120, 66.000 km, olje Mazda Ultra 5W-30, 13.500 km od menjave,

režim: 20% hladne mestne, 80% hitrih relacij - večina 20-30 km (vključuje 3/4 avtoceste)

 

Vzorec št.3:

Renault Clio 1.2, 15.800 km, olje Elf 10W-40, 7.000 km od menjave pred 2 letoma

režim: 50% hladne mestne, 50% krajših relacij cca 15 km

 

27 ur po odvzemu:

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Včeraj sem opravil prvi servis na CX30 in po menjavi olja sem doma vzorčil to kapljico olja....😊

Rezultat je viden na papirju in je lahko primerjava za NOVO & STARO olje 0w-20. :prstgor:

IMG_20220819_081127.jpg

IMG_20220819_081208.jpg

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

@Martin CuferOlje je za zamenjat! V vzorcu imaš polno nečistoč in olje jih več ne more zadrževat v sebi, zato se bodo nalagale v motorju.

Narebren rob vzorca nakazuje na prisotnost vode (verjetno kondenz).

Sicer se malo slabše vidi, bi blo fajn če bi bil vzorec bolj osvetljen iz ozadja, se pa vidi velika prisonost goriva v olju.

Si imel dost mestnih kratkih voženj?? Kondenz se pojavi v motorju pri takih pogojih, ker se motor prav ne segreje.

Glede goriva v olju pa lahko so injektorji že slabši, kolk prevoženih ima avto?

Koliko pa se ti je dvignil nivo olja na šipki za olje?

Moje priporočilo menjaj olje čimprej, in naslednja 2 servisa prepolovi interval menjave, da se malo sperejo nečistoče iz motorja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 11 urami je Aless napisal:

@Martin CuferOlje je za zamenjat! V vzorcu imaš polno nečistoč in olje jih več ne more zadrževat v sebi, zato se bodo nalagale v motorju.

Narebren rob vzorca nakazuje na prisotnost vode (verjetno kondenz).

Sicer se malo slabše vidi, bi blo fajn če bi bil vzorec bolj osvetljen iz ozadja, se pa vidi velika prisonost goriva v olju.

Si imel dost mestnih kratkih voženj?? Kondenz se pojavi v motorju pri takih pogojih, ker se motor prav ne segreje.

Glede goriva v olju pa lahko so injektorji že slabši, kolk prevoženih ima avto?

Koliko pa se ti je dvignil nivo olja na šipki za olje?

Moje priporočilo menjaj olje čimprej, in naslednja 2 servisa prepolovi interval menjave, da se malo sperejo nečistoče iz motorja.

Ma imam vsak dan po 32km v sluzbo in nekaj krajsih vozenj po mestu. Avto ima 164.000km.  Olje pa sem menjal dva dni nazaj. Na sipki je bilo olje normalno na max. 

Napisano
pred 15 minutami je Martin Cufer napisal:

Ma imam vsak dan po 32km v sluzbo in nekaj krajsih vozenj po mestu. Avto ima 164.000km.  Olje pa sem menjal dva dni nazaj. Na sipki je bilo olje normalno na max. 

 

No ja 32km je ok in ni glih kratka vožnja.

Huh, prevoženih imaš pa full malo, očitno pa se je v motorju nabralo že kar nekaj oljnih usedlin. Na koliko so pa bili delani servisi prej?

Drugič ko boš slikal vzorec kapljice, poslikaj eno sliko z lučko za papirjem, da lepo osvetliš vzorec, takrat se najlepše vidi količina goriva v olju.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 9 urami je Aless napisal:

 

No ja 32km je ok in ni glih kratka vožnja.

Huh, prevoženih imaš pa full malo, očitno pa se je v motorju nabralo že kar nekaj oljnih usedlin. Na koliko so pa bili delani servisi prej?

Drugič ko boš slikal vzorec kapljice, poslikaj eno sliko z lučko za papirjem, da lepo osvetliš vzorec, takrat se najlepše vidi količina goriva v olju.

 

Ok. Bom naredil se par km in potem naredim naslednjo analizo. Tnx za info 👍😉

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

So njihovi tehniki preverili, in rekli da sta oba ok. je pa tisti dražji še za ene FIATove modele, zato naj bi bil kao dražji.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.