Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

 

 

U hrvaškom servisu veliju to je normalno, nič od garancije.  Kako je u Sloveniji?  Je to normalno? Ako nije, idem u Sloveniju reklamirat.

Kada sam preuzimao šesticu GG, na prozoru je bila naljepnica sa bar kodom i pisalo je Balkan. Odma mi je pal mrak na oči.

CX-5 su mi isporučili bez naljepnica, čist. I ako je netko utjerao vlagu u lampu, to su uradili u ovlaštenom servisu.

 

Mogao sam ja umjesto da ovdje pišem, prvo pisati u mazda hrvaška i pitati:  bute popravili ili da stavim na forum?  Ali nije moj način.

 

 

 

 

 

 

   20210128_121637.thumb.jpg.94432684399df1467f7f91909219a03a.jpg 

Napisano
pred 5 urami je mazda_gg napisal:

 

 

U hrvaškom servisu veliju to je normalno, nič od garancije.  Kako je u Sloveniji?  Je to normalno? Ako nije, idem u Sloveniju reklamirat.

Kada sam preuzimao šesticu GG, na prozoru je bila naljepnica sa bar kodom i pisalo je Balkan. Odma mi je pal mrak na oči.

CX-5 su mi isporučili bez naljepnica, čist. I ako je netko utjerao vlagu u lampu, to su uradili u ovlaštenom servisu.

 

Mogao sam ja umjesto da ovdje pišem, prvo pisati u mazda hrvaška i pitati:  bute popravili ili da stavim na forum?  Ali nije moj način.

 

 

 

 

 

 

   20210128_121637.thumb.jpg.94432684399df1467f7f91909219a03a.jpg 

To ni normalno. Nekje pušča vlago in to bi morali urediti pod garancijo.

Druga možnost,da jo razbiješ in daš pod ' kasko' zavarovanje😁

Jaz osebno bi jo odprl in s fenom posušil,sedaj ko bo mrzlo in suh zrak. Potem pa vidiš,če bo ok,drugače obvezno pod garancijo ali pa inšpekcijo itd!:zoom-zoom:

Napisano

Mislim da je doma ..dela 👍😁😁😁😁😉😉

Napisano

To ni normalno in take stvari v garanciji morajo odpravit. 99% Mazda nima težav z vlago, tako da jim lepo povej, da te naj nehajo nategovat in naj odpravijo zadevo.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Verjetno doma ali na smučanju......:whatever:

Ima enake barve avto... 

Napisano (urejeno)

Kako to mislis boss? Mogoce tretje generacija nima, ampak tako 1. kot 2. generacija je imela probleme z vlago v zadnjih luceh.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Resno, moj avto nima nadstreška in je skos zunaj pa al sije sonce pada dež al pa sneži. Pri nobeni Mazdi nisem imel vlaga v lučeh, je pa res, da sem na 3-4 leta razmontiral luči in odstranil vso svinjarijo, ki se je nabrala okoli tesnil. A to pomaga al ne ne vem, ampak problemov nisem imel nikoli.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Pa sej pravim, da je bila to hiba vseh generacij do sedaj. Enim malo bolj drugim malo manj kondenzira. Jest imam nova tesnila na zadnjih luceh pa se isto vlaga nabira. Problem je pomoje v oem kitu kateri tesni. S fenom lepo pogreti, odlimati in nato novo tesnilo namestiti, potem bi bil pa vrjetno mir. Mene osebno kej prevec ne moti, ker je prisotno res malo kondenza (vcasih se to ne) in še ta se naredi v kotu tako, da ni ravno opazen.

 

Evo v tem kotu se meni obcasno nabere kondenz, ampak tako kot sem rekel je prisoten v majhni meri. Isto se dogaja na drugi mk2 sestici in prav tako sem imel isto pri mk1 sestici.

12c2ec73-ed0d-4b1d-8fb7-deed22946578_12995316.JPG

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)

Na moji 6-ki prve generacije nisem imel nikoli kondenza v  lučeh. In je ni niti sedaj po 17 letih. Sedaj pa res ne vem, ali je prednost ta, da je avto bil kupljen v Italiji. Ker tudi nima še vedno pikice rje nikjer. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Evo samo se ta comment sem cakal. Od bossa in alexa :D. A pa sta vidva sigurn da sta vozila mazdo :P. Malo sale. Kaj naj recem hvaljen jezus an :). Sicer pa nima veze iz kje je mazda, saj so vse narejene na japonskem. Vsaj mk1 in mk2. 

Evo se iz tujega foruma tako, da je problem ocitno globalen.


 

mazda 6 mk3.jpg

 

 

 

 

 

mk1.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Ma jebeš luči, men se cel avto not rosi... ok a bo zdaj boljš. 🤪

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

Ma jebeš luči, men se cel avto not rosi... ok a bo zdaj boljš. 🤪

A ni to fajn, da se avto znotraj (za)rosi? 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 44 minutami je Boss napisal:

Ma jebeš luči, men se cel avto not rosi... ok a bo zdaj boljš. 🤪

Odvisno zakaj se ti rosi, ampak ok je boljs ja :D

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Ma jebeš luči, men se cel avto not rosi... ok a bo zdaj boljš. 🤪

Od česa neki le? Boss, a nimaš stanovanja za delati "tiste" stvari? Sem mislil, da, se  to konča, ko si mlad? 🧐

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Od česa neki le? Boss, a nimaš stanovanja za delati "tiste" stvari? Sem mislil, da, se  to konča, ko si mlad? 🧐

jebat ga... nostalgija 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

jebat ga... nostalgija 🤣

Alora bo treba nabaviti kak star yugo. Ni druge. 😁

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

ah čak no... to je pa že preveč adrenalinsko za ta leta

Kaj bi ti raje suv? 😇

 

 

Napisano

ne klič hudiča... čeprav na CX-5 gor ni strežnih sank. Mikavno 😳

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

ne klič hudiča... čeprav na CX-5 gor ni strežnih sank. Mikavno 😳

Mikavno?... ti to resno pri teh letih? Streha? 🧐

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.