Skoči na vsebino

Carplay, Android auto,... telefoniranje med vožnjo ...


jures

Priporočeno sporočilo

Ne, ne v Kranju. Je pa res, da sem to konketno pot startal iz Kopra.

Ekola, zelo verjetno italijanski TMC (ki sicer ve?inoma nima info o Slo, a vseeno)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

RDS-TMC in TMC -> https://www.promet.si/portal/sl/etd.aspx

 

"RDS-TMC

Za potrebe objavljanja prometnih informacij v navigacijskih napravah je vzpostavljen javni RDS-TMC servis. Storitev je na voljo na vseh oddajnikih in UKV-FM frekvencah prvega in drugega radijskega programa RTV Slovenija. Za potrebe lokacijskega referenciranja se uporablja aktualna javna TMC Lokacijska tabela DARS 702-35. Servisni parametri:

  • PS=__PRVI__, PI=9201
  • PS=VAL_202_, PI=9202"

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji (TomTom NB1), sm dans eksperimentiru, pa sm na?u, da lahk sam frekvence nastavim. Torej bi naj delale frekvence SLO1 in VAL202?

Jst sm probu 98,9 Mhz pa ni ni? kazal tiste vrstice na strani, sicer zastojev tut ni blo nikjer ... ampak kolk se spomnem, po avstriji vseen ka?e tist pokon?n bar.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko pa nabavi? tole , pa ti bo HUD delal tudi na g maps ..itd... :)

https://hudway.co/drive

Pi.. To pa zgleda dobra zadeva. Bolj?e od originalnega hud.

Napeljat kabel ni problem, edino ni ?e v prodaji in nih?e ne ve ?e dejansko dela tko kot oblubjajo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Kratko vpra?anje. Lahko v Mazdi ob uporabi CarPlay za navigavjo v ozadju poslu?a? original DAB ali pa FM radio?

Seveda je mozno... tudi obratno je mozno... da pac poslusas glasbo oreko recimo spletnega radia ali preko streaming servisa... in uporabljas vgrajeno navigacijo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To primerjat je mal te?ko, ker gre za ?isto drugo tehnologijo. Carplay ti omogo?a notification-e iz razno raznih aplikacij, ki jih ima? na telefonu recimo, medtem ko mazdin infotainment omgo?a zgolj obve??anje o sms sporo?ilih .Tako na hitro za primerjavo.

 

Saj med vo?njo tako ali tako ni pametno pozornost usmerjat na take zadeve. Navigacija je z vidika live traffica seveda na strani carplay-a, ostalo pa ...kaj pa vem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se ?e odlo?am. :) Najbolj me moti, ker na HUDu izgubim navigacijo potem...

 

Se ne spomnim kaj sem v to temo pisal ?e sem.

Android Auto so mi vgradili na prvem rednem servisu Januarja.

 

To da ni HUD navigacije je minus. Je velik in edini resen proti.

Ampak dobi? gmaps z vsemi njegovimi prednostmi.

 

Za glasbo uporablajm izklju?no Deezer tako da ne vem kaj dosti kako je z drugimi podprtimi zadevami. Sem sicer nekaj posku?al in se ne spomnim nekih te?av. Radia ne poslu?am, ker mi gre ?vek in predvsem reklame na ...

 

Nimam pa zadnje verzijr AA na telefonu ker SLO ni podprta in zadeve ne poka?e v storu in je pa? treba ob?asno updejtat. Enkrat junija ga je ena verzija nekaj ?pi?la in sem ?el nato malo nazaj. Nato pa nalo?il novej?o in spet vse ?pila oz. je precej bolje, ker si zapomni ve? pozicij kot si jih je prej. Recimo ali je bil Deezer aktiven in ponudi za?etek predvajanja tudi ?e je bil dizer vmes izklopljen na telefonu.

 

Minus oz. bolj bug fi?er je, da namesto na zadnjo poslu?ano DAB postajo, ko ne priklopi? telefona vr?e na FM.

 

Cena ni  huda ampak misim da kdorkoli si bo zadevo dal not bo uporabljal, ?e nni povsem iz analognih ?asov. Res pa je treba imet tudi aktivno kartico z navigacijo, da ka?e omejitve hitrosti na HUD-u.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.