Skoči na vsebino

(korejski)Chevrolet

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz pa pri japoncih pogrešam lučko za prazno posodo za vitrex :( nikoli ne vem, koliko še imam, pa bi blo fajn

  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Jaz pa pri japoncih pogrešam lučko za prazno posodo za vitrex :( nikoli ne vem, koliko še imam, pa bi blo fajn

To moraš pa na audi prešaltat, vsaj🤣🤨

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Jaz pa pri japoncih pogrešam lučko za prazno posodo za vitrex :( nikoli ne vem, koliko še imam, pa bi blo fajn


Lucko imajo tisti modeli, ki imajo pranje zarometov… 

  • Všeč 1
  • Začuden 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Moj Šved to ima brez pranja luči. Drug pa ni imel noben se mi zdi. 

Pa je fino, da mal veš kdaj natočit.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 34 minutami je Jest napisal:


Lucko imajo tisti modeli, ki imajo pranje zarometov… 

Meni javi opozrilo malo prej kot se sprazni

 


image.jpeg

 

Napisano

Hmmm, jaz mam lučko na zadnjih treh Mazdah in ni slaba zadeva. Tako sploh ne razmišljam o tem, da moram kontrolirat, samo počakam na lučko.

33112_1.png

Napisano

Tu so firme čudne.

 

Alfa 159 je imela lučko, Giulietta s xenonkami ne. Ford Mondeo 2008 jo ima, Focus 2019 jo ima.

Nima pa Focus hlajenega predala, ki ga je še 2010 Polo imel. No M2 2010 ni imela.

 

Se mi zdi, da zadeve, ki se lahko izpustijo, se. Ker se špara. Hlajen predal je izgubil na hype-u in ga pač ni.

Isto je z amortizerji na haubi. Imela jih je samo Giulietta, od zgoraj naštetih. Pač špara se.....

Napisano
pred 5 urami je Jest napisal:


Lucko imajo tisti modeli, ki imajo pranje zarometov… 

Ja ampak od kar so sprednje led na 6ki, ni več pranja žarometov…..

pred 6 urami je sportman333 napisal:

To moraš pa na audi prešaltat, vsaj🤣🤨

Vem da sem se vozil z 20 let passatom pa je to imel, sem samo debelo gledal

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Ja ampak od kar so sprednje led na 6ki, ni več pranja žarometov


CX-60 ima matricne LED in ima pranje zarometov… prav tako jih je imela prejsnja CX-5 in tudi sestica… in tudi prejsnja sestica s ksenonkami,,

 

image.png

 

image.png
 

image.png

 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 urami je Jest napisal:


CX-60 ima matricne LED in ima pranje zarometov… prav tako jih je imela prejsnja CX-5 in tudi sestica… in tudi prejsnja sestica s ksenonkami,,

 

image.png

 

image.png
 

image.png

 

 

image.png

Ja kva?


Moja niti od @ignacij NIMA pranja žarometov, pa so polna oprema...

Napisano

Nevem... Mogoce zato, ker je iz uvoza? 

 

Edina, za katero vem, da ima LED zaromete in nima pranja je hcerina Mazda 3 Takumi (G120, 2018) ker ima "tasvoh" LED zaromete, ki niso dinamicni ...

 

image.png

Mogoce sta vajini sestici tudi s "tasvoh" LED zarometi? Pranje zarometov je menda obvezno, ce je svetilnost nad neko vrednostjo >> 2000 lumnov??? 

Smo ze tukaj pisali o tem >> 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za tiste ki se čudijo,..taka lučka se pojavi,pa na ekranu zapiše "Refill windscreen fluid" al neki podobnega

 

Washer_Fluid_Low_Indicator_1_Washer_Fluid_Low_Indicator_light.webp

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Nevem... Mogoce zato, ker je iz uvoza? 

 

Edina, za katero vem, da ima LED zaromete in nima pranja je hcerina Mazda 3 Takumi (G120, 2018) ker ima "tasvoh" LED zaromete, ki niso dinamicni ...

 

image.png

Mogoce sta vajini sestici tudi s "tasvoh" LED zarometi? Pranje zarometov je menda obvezno, ce je svetilnost nad neko vrednostjo >> 2000 lumnov??? 

Smo ze tukaj pisali o tem >> 

 

 

 

 

Hja, meni se prilagaja snop glede na nasproti vozeče avte (sepravi zna skrit samo levi del dolgih luči, desn del pa še vedno osvetljuje)

 

Ne vem pa kakšne po potem "tamočne" LED

 

In vse 2016/2017 na avtonetu izgledajo takšne, tudi tiste ki so kupljene v SLO

 

null

image.png

Edit: torej xenon 2013-2015 pranje žarometov, 2016-2017 led brez pranja, 2018 naprej led z pranjem

Napisano

Focus 2018-2019 je imel pranje pri pametnem ledu. Jaz sem ga naročil in nedobil, ker je my2020 in so ukinli pranje s to generacijo.

 

Torej ni samo trg, lahko je tudi drugi letnik, pri vaših Mazdah.

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano
dne 14. 1. 2024 ob 21:04 je g.Wankel napisal:

Skor mi je pršlo, ko sem vidu tele fotke 🥰

Želiš povedati da so te korejci tako kot japonci presenetili in da si v šoku da tudi oni zmorejo opravljati težke naloge?

  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.