Skoči na vsebino

Mazda 3 G120 2017 servis


Priporočeno sporočilo

dne 18. 2. 2023 ob 7:17 je Jaka32 napisal:

Evo, dobro da imamo zgodovino in datume na tem forumu.

Aprila bo torej moja M3 2 leti z mano.

 

Včeraj sem opravil mali servis, tokrat samo olje in filtre. Nato sem mehaniku dal listek, na katerem so priporočila od @scania. Torej zaenkrat ima moj avto 164.000 km, na naslednjem intervalu sva se pa z mehanikom zmenila, da zamenjava nekaj stvari iz listka. Torej na nekje 180.000 km.

 

- napenjalec

- mikro jermen

- jermen vodne črpalke

- očistit loputo za zrak

- vse 4 diske in ploščice

- namazat bate v čeljhustih

 

Iz listka sva pa črtala stabilizator in štangice, rekel je, da se to sliši ko je fuč.

In pa čiščenje sesalnik kanalov. Nekaj je pojamral da je treba vse razdret da prideš do njih.

 

Nekaj mi je še kazal da mi vodna črpalka spušča, je nek zelen posušen prah okoli. Potemtakem lahko še to poleg jemena? Sicer nisem opazil da mi pije, edino ko sem ga kupil, sem zamenjal komplet tekočino in dolil 1 dcl, ker je manjkala.

 

Sedaj pa... bi prosil za kakšne linke na autodoc da naročim zadeve oziroma nasvete kaj vzeti.

Za diske in ploščice sem našel na foumu da priporočate Zimmerman diske in ATE ploščice?

Na zadnjem servisu za M3, G120 sem poleg rednih zadev menjal še:

WWW.AUTODOC.SI
WWW.AUTODOC.SI
WWW.AUTODOC.SI
WWW.AUTODOC.SI
WWW.AUTODOC.SI

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je toto89 napisal:

Na zadnjem servisu za M3, G120 sem poleg rednih zadev menjal še:

WWW.AUTODOC.SI
WWW.AUTODOC.SI
WWW.AUTODOC.SI
WWW.AUTODOC.SI
WWW.AUTODOC.SI

 

Lepo, a je vodna že spuščala? Koliko km pa imaš na m3?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Brane napisal:

Ma ki si najdu FEBI motorno olje za v MAZDO?

 

OLJE-DG.SI

MAZDA Dexelia Ultra 5W-30 nudi odlično zaščito motorja in je primerno za Mazdine sodobne bencinske in dizelske motorje brez filtra trdnih delcev (DPF).

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz te slike se zelo slabo vidi.

Pa saj si dodaš "v garažo" avto oz. vpišeš VIN, pa ti išče kompatibilne izdelke za tvoj avto.

Kar sem uspel razbrat je OK, na seznamu pa ti manjka antifriz, če se bo menjala vodna črpalka, oz. ga nabavi kje drugje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje febi bi jaz dal ven pa vzel mazdino ali shell, antifreez sem jaz vzel ravenol fl22, napenjalec sem jaz vzel Ina, črpalko bi pa vzel ina ali meyle.

@Brane prosim popravi me, mislim da sva midva debatirala o skf da vec ni to to.

Popravljeno od scania
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Našel sem ugodno opcijo napenjalca, jermenov in vodne črpalke, lahko kdo preveri če paše na mojo M3? 88 kW, BM/BN, 2017, sedan.

 

WWW.MOTOINTEGRATOR.AT

Wasserpumpe + Keilrippenriemensatz INA 529 0371 30 - u.a. für Mazda. ✓ gratis Rückversand ✓ Beste Preise ✓ Über 1 Mio. Ersatzteile ▷ Jetzt versandkostenfrei bestellen!

 

 

Na eni strani kaže da mi paše na avto, na tej strani pa piše da ne. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Jaka32 napisal:

Našel sem ugodno opcijo napenjalca, jermenov in vodne črpalke, lahko kdo preveri če paše na mojo M3? 88 kW, BM/BN, 2017, sedan.

 

WWW.MOTOINTEGRATOR.AT

Wasserpumpe + Keilrippenriemensatz INA 529 0371 30 - u.a. für Mazda. ✓ gratis Rückversand ✓ Beste Preise ✓ Über 1 Mio. Ersatzteile ▷ Jetzt versandkostenfrei bestellen!

 

 

Na eni strani kaže da mi paše na avto, na tej strani pa piše da ne. 

To je za 1,5 88kw, ti rabis za 2,0 88kw.

Popravljeno od scania
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Glede na to da je tale tema skorajda moja oziroma moj dnevnik, evo se pohvalim z današnjim ulovom.

Upam, da je naslednjih 3-5 let mir sedaj.

Menjano na 178.000 km. Diski spredaj in zadaj, ploščice spredaj in zadaj, napenjalec in jermena, vodna črpalka in hladilna tekočina, vsi filtri ter motorno olje in zavorno olje.

 

1690282173489.jpg
1690282173482.jpg
1690282173505.jpg
1690282173498.jpg
 

  • Všeč 8
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Berem ta forum, ker nameravam kupiti mazdo 3 ali 2 in me kar malce skrbi, ko vidimo koliko servisiranja je s tem. Moj zadnji avto je (bil) tankaj in vozi. :) Bi z veseljem kupil mazdo 2 ali 3 od kakega forumaša, ki je tako lepo skrbel zanjo kot nekateri tule. Mogoče kdo prodaja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.