Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 29 minutami je FuManchu napisal:

Ecoboost? 1,0 ni bil ne vem kaj zanesljiv al?

To sm hotu tut jst napisat...ampak sem se ugriznil v jezik ker se pogovarjata striktno o performancah in ne tudi o vzdržljivosti :lol:

Napisano
pred 23 minutami je FuManchu napisal:

Ecoboost? 1,0 ni bil ne vem kaj zanesljiv al?

 

A nismo ravno v temi, kjer so težave z dizli?

Jaz trdim, da se ne primerja enakomernih kubikaž.

 

Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.

 

Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.

Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je godlike napisal:

 

A nismo ravno v temi, kjer so težave z dizli?

Jaz trdim, da se ne primerja enakomernih kubikaž.

 

Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.

 

Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.

Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.

 

 

Pa sem 2,3L Focus ST resno nameraval kupiti🙄

 

Po domače povedano-ti motorji so tehnično genialni,a tako na meji,da se vsak konstrukcijski primanjkljaj "rezerve" v materialu katastrofalno maščuje.

 

Se pa strinjam z tabo,ko zahtevaš primerjavo diesel/bencinar le enakih kubatur in le turbo ali le brez turbo-ja.

Tukaj so bencinarji ujeli diesel-e...pa tukaj ne mislim na turbofilane-minimlinčke ampak na Skyactiv-X.

Je pa tudi res,da bo energijska razlika med obema energentoma zmeraj navzoča...torej tukaj boj nikoli ne bo fer...po drugi strani pa,tako imamo izbiro,in da se malce pohecam...je tudi prav tako,ker "tudi diesel-e mora nekdo kupovati"😁😂🤣

 

Pa brez zamere😉

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Doma mamo tudi 1.5 focusa 2016 letnik, nikol ga ne bi zamenjal. Tako zanesljiv, niti ene tezave, pije tam 5litrov. To kar se pise po netu je mal odvisno od (ne)srece in vzdrzevanja. Redno na 10k smo menjali olje in zdej ma 280k prevozenih brez ene tezave. :) drugace st-ji pa so tudi vredu ce se res res redno vzdrzujejo. 

Napisano
pred 5 urami je Dinare napisal:

Doma mamo tudi 1.5 focusa 2016 letnik,

 

Ja, verjetno je to preznackan 1.5 PSA-jev dizel. Ne pa Fordov bencinar ...

Napisano
pred 8 urami je dvorjan napisal:

 

Ja, verjetno je to preznackan 1.5 PSA-jev dizel. Ne pa Fordov bencinar ...

Če je tako potem gre tudi do 4.0lit/100,če malo paziš....👍💪

Napisano
pred 1 uro je Dinare napisal:

Sem ze tud mel okol 4 porabo :) na to mazdo 6 2.2 se tesk navadim ker je poraba 2x vecja od fordove😅

Pa ne moreš primerjati teg dveh avtov. 

Mazda je težja in posledično je tudi poraba temu primerno večja. 

Se pa da tudi 2,2 dizel motor peljati krepko pod 6 litri. Samo kaj, ko te navor premami in stisneš gas. 

 

 

Napisano
dne 22. 11. 2022 ob 7:43 je NevLado napisal:

@Alex kdaj lahko pričakujem prevod za AT

Sem vidu Alex nov odgovor v temi sem se že razveselil, pa še kar ni prevoda. :mellow:

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je NevLado napisal:

Sem vidu Alex nov odgovor v temi sem se že razveselil, pa še kar ni prevoda. :mellow:

Na hitro. 

1.primer.

Tip je  kupil glanc novo cx5, avtomatik in ves vesel pride domov. 

Drugi jutro, bilo je pozimi, sneži, - 5°C lepo ves srečen upali motor, malo počaka in se odpelje. A glej ga zlomka, menja 1... 2 brzina...in makina  se ustavi. 

Wtf? Poizkusi v ročnem načinu. 1...2.. zopet se ustavi. Ni mu preostalo drugega, kot da nadaljuje pot 30 km/ uro. Seveda se je nabrala par kilometrski kolona za njim in seveda so Italijani, taki kot si, preklinjali in ga pošiljali nekam. In nato mu par modelov nekaj neuspešno svetuje... tip odpelje avto na servis... kako je rešil, ne napiše. 

2.primer:

Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo P. Ima za it na dopust in ne ve, kaj narediti....sledi par predlogov drugih in nasvetov... odpelje ga na, servis, kjer ugotovijo, da je crknil senzor. Gre relativno ugodno skozi (160€).A mu na servisu ga poučijo, da gre včasih cel ta sklop, ki je okoli ročice menjalnika  in da stane bogatih 600€.

3.primer. 

Med vožnjo se mu prižge na, armaturka cel kup lučk (ala novoletna jelka)- driving alert system, SBS, SCBS itd, itd) 

Prižgala se je tudi rumena lučka motorja. Menjalnik ni več menjaval. Menjalnik je ostal v brzini, v kateri ga je ugasnil. Ko je prišel domov, je avto ugasnil. Drugo jutro je ponovil vajo, vse enako. 

Avto je odpeljal na servis. Kaj je bilo narobe ni napisal. 

 

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

Na hitro. 

1.primer.

Tip je  kupil glanc novo cx5, avtomatik in ves vesel pride domov. 

Drugi jutro, bilo je pozimi, sneži, - 5°C lepo ves srečen upali motor, malo počaka in se odpelje. A glej ga zlomka, menja 1... 2 brzina...in makina  se ustavi. 

Wtf? Poizkusi v ročnem načinu. 1...2.. zopet se ustavi. Ni mu preostalo drugega, kot da nadaljuje pot 30 km/ uro. Seveda se je nabrala par kilometrski kolona za njim in seveda so Italijani, taki kot si, preklinjali in ga pošiljali nekam. In nato mu par modelov nekaj neuspešno svetuje... tip odpelje avto na servis... kako je rešil, ne napiše. 

2.primer:

Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo P. Ima za it na dopust in ne ve, kaj narediti....sledi par predlogov drugih in nasvetov... odpelje ga na, servis, kjer ugotovijo, da je crknil senzor. Gre relativno ugodno skozi (160€).A mu na servisu ga poučijo, da gre včasih cel ta sklop, ki je okoli ročice menjalnika  in da stane bogatih 600€.

3.primer. 

Med vožnjo se mu prižge na, armaturka cel kup lučk (ala novoletna jelka)- driving alert system, SBS, SCBS itd, itd) 

Prižgala se je tudi rumena lučka motorja. Menjalnik ni več menjaval. Menjalnik je ostal v brzini, v kateri ga je ugasnil. Ko je prišel domov, je avto ugasnil. Drugo jutro je ponovil vajo, vse enako. 

Avto je odpeljal na servis. Kaj je bilo narobe ni napisal. 

 

 

Razumem. Iz zapisanega torej sklepam, da je nakup dizla v kombinaciji z avtomatikom slab nakup. In to sem povedal že 2 dni nazaj :D 

Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Razumem. Iz zapisanega torej sklepam, da je nakup dizla v kombinaciji z avtomatikom slab nakup. In to sem povedal že 2 dni nazaj :D 

Na  žalost tukaj dizel nima veze. 😉

Tu je govora o "zanesljivem" avtomatske menjalniku. 😊

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Na  žalost tukaj dizel nima veze. 😉

Tu je govora o "zanesljivem" avtomatske menjalniku. 😊

 

Ampak da so odpravli napake je blo potrebno pa vse drugo kot posegat v AT :D 

Napisano
pred 16 urami je NevLado napisal:

Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo

Pri SUBARU- AUTBACK ne boš potegnil kluča iz klučavnice če ni P

Napisano
pred 4 minutami je Brane napisal:

Pri SUBARU- AUTBACK ne boš potegnil kluča iz klučavnice če ni P

Mazda nima ključa. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Brane napisal:

Pri SUBARU- AUTBACK ne boš potegnil kluča iz klučavnice če ni P

In pri marsikaterem še ne. Pri saabu tud ne. Pri ročnem moraš dat pa v R, da dobiš ključ ven.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Od onih "italijanskih problemov" je verjetno le št. 2 povezan z avtomatskim menjalnikom, pa še to ne s samim menjalnikom, temveč senzorjem položaja ročice. Ki original stane tam cca. 50 evrov + delo. Lahko pa se ga z nekaj iznajdljivosti popravi tudi v lastni režiji, saj se sčasoma izrabi plastični del in tako vedno ne zazna položaja P - oziroma ga, če malce bolj v levo porineš ročico. Imate videe na YouTube, kako se to zamenja ozr. sanira. Ni noben bav-bav, če se komu od vas to pripeti.

Napisano

Tema gre naprej...pa bi vseeno prilimal en link,k mi je lih Youtube ven pljunil....v navezi na Fordove Ecoboost-e

Žalosten primer 2017 Ford Escape (Kuga) z 20.000 miljami in pred tremi tedni pretečena 5-letna garancija na motor😧

Hladilna tekočina v valjih in "sredinec🖕" z strani Forda.🤬

 

Napisano

Tudi moj je na servisu, da vas razveselim 😉

 

Ugotovil sem ob menjavi gum, da mašina masti. Ko sem raziskoval, sem našel da masti pokrov verige.

 

Mogli bi ga dol vzet in znova tesnilno nanest.

Pa so me poklicali, da je jermenica mastna in da bojo novo naročli.

Dokler ne pride, pa se naprej vozim z Pumo.

 

 

Napisano

Bom točno izprašal, ko avto dvignem.

 

Večinoma tak hočem videt kaj je bilo zamenjano v takih primsrih.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.