Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 29 minutami je FuManchu napisal:

Ecoboost? 1,0 ni bil ne vem kaj zanesljiv al?

To sm hotu tut jst napisat...ampak sem se ugriznil v jezik ker se pogovarjata striktno o performancah in ne tudi o vzdržljivosti :lol:

Napisano
pred 23 minutami je FuManchu napisal:

Ecoboost? 1,0 ni bil ne vem kaj zanesljiv al?

 

A nismo ravno v temi, kjer so težave z dizli?

Jaz trdim, da se ne primerja enakomernih kubikaž.

 

Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.

 

Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.

Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je godlike napisal:

 

A nismo ravno v temi, kjer so težave z dizli?

Jaz trdim, da se ne primerja enakomernih kubikaž.

 

Drugače pa ja, Ecobust 1.0 in 1.5 (4cl) sta imela težave z zobatim jermenom, ki je namočen v olje. V kolikor se ne menjava šolsko olja, zobati jermen začne razpadati in zabije turbino, oljno črpalko in še kaj drugega. Škoda je kar precejšnja.

 

Ecobust 1.5 (3cl) ima pa verigo, tako da omenjenih težav ni več.

Vozil sem oba 3 cilindra. 1.0 je grozen. 1.5 si sam lastim in ga ne moreš primerjat. Nimam pa 200KM in toliko navora, ampak žal 182, ki ima dosti majn navora.

 

 

Pa sem 2,3L Focus ST resno nameraval kupiti🙄

 

Po domače povedano-ti motorji so tehnično genialni,a tako na meji,da se vsak konstrukcijski primanjkljaj "rezerve" v materialu katastrofalno maščuje.

 

Se pa strinjam z tabo,ko zahtevaš primerjavo diesel/bencinar le enakih kubatur in le turbo ali le brez turbo-ja.

Tukaj so bencinarji ujeli diesel-e...pa tukaj ne mislim na turbofilane-minimlinčke ampak na Skyactiv-X.

Je pa tudi res,da bo energijska razlika med obema energentoma zmeraj navzoča...torej tukaj boj nikoli ne bo fer...po drugi strani pa,tako imamo izbiro,in da se malce pohecam...je tudi prav tako,ker "tudi diesel-e mora nekdo kupovati"😁😂🤣

 

Pa brez zamere😉

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Doma mamo tudi 1.5 focusa 2016 letnik, nikol ga ne bi zamenjal. Tako zanesljiv, niti ene tezave, pije tam 5litrov. To kar se pise po netu je mal odvisno od (ne)srece in vzdrzevanja. Redno na 10k smo menjali olje in zdej ma 280k prevozenih brez ene tezave. :) drugace st-ji pa so tudi vredu ce se res res redno vzdrzujejo. 

Napisano
pred 5 urami je Dinare napisal:

Doma mamo tudi 1.5 focusa 2016 letnik,

 

Ja, verjetno je to preznackan 1.5 PSA-jev dizel. Ne pa Fordov bencinar ...

Napisano
pred 8 urami je dvorjan napisal:

 

Ja, verjetno je to preznackan 1.5 PSA-jev dizel. Ne pa Fordov bencinar ...

Če je tako potem gre tudi do 4.0lit/100,če malo paziš....👍💪

Napisano
pred 1 uro je Dinare napisal:

Sem ze tud mel okol 4 porabo :) na to mazdo 6 2.2 se tesk navadim ker je poraba 2x vecja od fordove😅

Pa ne moreš primerjati teg dveh avtov. 

Mazda je težja in posledično je tudi poraba temu primerno večja. 

Se pa da tudi 2,2 dizel motor peljati krepko pod 6 litri. Samo kaj, ko te navor premami in stisneš gas. 

 

 

Napisano
dne 22. 11. 2022 ob 7:43 je NevLado napisal:

@Alex kdaj lahko pričakujem prevod za AT

Sem vidu Alex nov odgovor v temi sem se že razveselil, pa še kar ni prevoda. :mellow:

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je NevLado napisal:

Sem vidu Alex nov odgovor v temi sem se že razveselil, pa še kar ni prevoda. :mellow:

Na hitro. 

1.primer.

Tip je  kupil glanc novo cx5, avtomatik in ves vesel pride domov. 

Drugi jutro, bilo je pozimi, sneži, - 5°C lepo ves srečen upali motor, malo počaka in se odpelje. A glej ga zlomka, menja 1... 2 brzina...in makina  se ustavi. 

Wtf? Poizkusi v ročnem načinu. 1...2.. zopet se ustavi. Ni mu preostalo drugega, kot da nadaljuje pot 30 km/ uro. Seveda se je nabrala par kilometrski kolona za njim in seveda so Italijani, taki kot si, preklinjali in ga pošiljali nekam. In nato mu par modelov nekaj neuspešno svetuje... tip odpelje avto na servis... kako je rešil, ne napiše. 

2.primer:

Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo P. Ima za it na dopust in ne ve, kaj narediti....sledi par predlogov drugih in nasvetov... odpelje ga na, servis, kjer ugotovijo, da je crknil senzor. Gre relativno ugodno skozi (160€).A mu na servisu ga poučijo, da gre včasih cel ta sklop, ki je okoli ročice menjalnika  in da stane bogatih 600€.

3.primer. 

Med vožnjo se mu prižge na, armaturka cel kup lučk (ala novoletna jelka)- driving alert system, SBS, SCBS itd, itd) 

Prižgala se je tudi rumena lučka motorja. Menjalnik ni več menjaval. Menjalnik je ostal v brzini, v kateri ga je ugasnil. Ko je prišel domov, je avto ugasnil. Drugo jutro je ponovil vajo, vse enako. 

Avto je odpeljal na servis. Kaj je bilo narobe ni napisal. 

 

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

Na hitro. 

1.primer.

Tip je  kupil glanc novo cx5, avtomatik in ves vesel pride domov. 

Drugi jutro, bilo je pozimi, sneži, - 5°C lepo ves srečen upali motor, malo počaka in se odpelje. A glej ga zlomka, menja 1... 2 brzina...in makina  se ustavi. 

Wtf? Poizkusi v ročnem načinu. 1...2.. zopet se ustavi. Ni mu preostalo drugega, kot da nadaljuje pot 30 km/ uro. Seveda se je nabrala par kilometrski kolona za njim in seveda so Italijani, taki kot si, preklinjali in ga pošiljali nekam. In nato mu par modelov nekaj neuspešno svetuje... tip odpelje avto na servis... kako je rešil, ne napiše. 

2.primer:

Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo P. Ima za it na dopust in ne ve, kaj narediti....sledi par predlogov drugih in nasvetov... odpelje ga na, servis, kjer ugotovijo, da je crknil senzor. Gre relativno ugodno skozi (160€).A mu na servisu ga poučijo, da gre včasih cel ta sklop, ki je okoli ročice menjalnika  in da stane bogatih 600€.

3.primer. 

Med vožnjo se mu prižge na, armaturka cel kup lučk (ala novoletna jelka)- driving alert system, SBS, SCBS itd, itd) 

Prižgala se je tudi rumena lučka motorja. Menjalnik ni več menjaval. Menjalnik je ostal v brzini, v kateri ga je ugasnil. Ko je prišel domov, je avto ugasnil. Drugo jutro je ponovil vajo, vse enako. 

Avto je odpeljal na servis. Kaj je bilo narobe ni napisal. 

 

 

Razumem. Iz zapisanega torej sklepam, da je nakup dizla v kombinaciji z avtomatikom slab nakup. In to sem povedal že 2 dni nazaj :D 

Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Razumem. Iz zapisanega torej sklepam, da je nakup dizla v kombinaciji z avtomatikom slab nakup. In to sem povedal že 2 dni nazaj :D 

Na  žalost tukaj dizel nima veze. 😉

Tu je govora o "zanesljivem" avtomatske menjalniku. 😊

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Na  žalost tukaj dizel nima veze. 😉

Tu je govora o "zanesljivem" avtomatske menjalniku. 😊

 

Ampak da so odpravli napake je blo potrebno pa vse drugo kot posegat v AT :D 

Napisano
pred 16 urami je NevLado napisal:

Vedno, ko tip ugasne motor, ostane prižgano obvestilo, da mora premakniti ročko v pozicijo

Pri SUBARU- AUTBACK ne boš potegnil kluča iz klučavnice če ni P

Napisano
pred 4 minutami je Brane napisal:

Pri SUBARU- AUTBACK ne boš potegnil kluča iz klučavnice če ni P

Mazda nima ključa. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Brane napisal:

Pri SUBARU- AUTBACK ne boš potegnil kluča iz klučavnice če ni P

In pri marsikaterem še ne. Pri saabu tud ne. Pri ročnem moraš dat pa v R, da dobiš ključ ven.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Od onih "italijanskih problemov" je verjetno le št. 2 povezan z avtomatskim menjalnikom, pa še to ne s samim menjalnikom, temveč senzorjem položaja ročice. Ki original stane tam cca. 50 evrov + delo. Lahko pa se ga z nekaj iznajdljivosti popravi tudi v lastni režiji, saj se sčasoma izrabi plastični del in tako vedno ne zazna položaja P - oziroma ga, če malce bolj v levo porineš ročico. Imate videe na YouTube, kako se to zamenja ozr. sanira. Ni noben bav-bav, če se komu od vas to pripeti.

Napisano

Tema gre naprej...pa bi vseeno prilimal en link,k mi je lih Youtube ven pljunil....v navezi na Fordove Ecoboost-e

Žalosten primer 2017 Ford Escape (Kuga) z 20.000 miljami in pred tremi tedni pretečena 5-letna garancija na motor😧

Hladilna tekočina v valjih in "sredinec🖕" z strani Forda.🤬

 

Napisano

Tudi moj je na servisu, da vas razveselim 😉

 

Ugotovil sem ob menjavi gum, da mašina masti. Ko sem raziskoval, sem našel da masti pokrov verige.

 

Mogli bi ga dol vzet in znova tesnilno nanest.

Pa so me poklicali, da je jermenica mastna in da bojo novo naročli.

Dokler ne pride, pa se naprej vozim z Pumo.

 

 

Napisano

Bom točno izprašal, ko avto dvignem.

 

Večinoma tak hočem videt kaj je bilo zamenjano v takih primsrih.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.