Skoči na vsebino

M3 2017 limo platišča

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Iščem si dodatna platišča za mojo M3, kolikor sem uspel pogooglat, so original Mazda platišča dimenzij 7J x 18", ET 50.

Zimske gume imam Michelin pilot alpin PA4, dimenzij 215/45/18.

Zanima me, ali lahko te gume montiram tudi na platišča 7.5J x 18" ET 45 ali pa na 8J x 18" ET 43. In pa seveda če katera platišča sploh pašejo na moj avto.

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Iščem si dodatna platišča za mojo M3, kolikor sem uspel pogooglat, so original Mazda platišča dimenzij 7J x 18", ET 50.

Zimske gume imam Michelin pilot alpin PA4, dimenzij 215/45/18.

Zanima me, ali lahko te gume montiram tudi na platišča 7.5J x 18" ET 45 ali pa na 8J x 18" ET 43. In pa seveda če katera platišča sploh pašejo na moj avto.

 

 

https://www.tyresizecalculator.com/charts/tire-width-for-a-wheel-rim-size-chart

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Iščem si dodatna platišča za mojo M3, kolikor sem uspel pogooglat, so original Mazda platišča dimenzij 7J x 18", ET 50.

Zimske gume imam Michelin pilot alpin PA4, dimenzij 215/45/18.

Zanima me, ali lahko te gume montiram tudi na platišča 7.5J x 18" ET 45 ali pa na 8J x 18" ET 43. In pa seveda če katera platišča sploh pašejo na moj avto.

Gume 215  na platišče 7,5" bo v redu, na 8" pa ne. Preveč bo razširilo gumo in bo platišče izpostavljeno poškodbam na kakem robniku. Na 8" montirajo celo gume  širine 245. 

Za ET 45 po moje ne bo problema, za ET 43  in širine platišča 8" je pa že vprašanje. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Alex napisal:

Na platišče 7,5" bo v redu, na 8" pa ne. Preveč bo razširilo gumo in bo platišče izpostavljeno poškodbam na kakem robniku. Na 8" montirajo celo gume  širine 245. 

Meni se zdi že 7,5J preširoko za gume 215 45 R18 (nizka guma).

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 54 minutami je Janez007 napisal:

Meni se zdi že 7,5J preširoko za gume 215 45 R18 (nizka guma).

Idealno za gumo 215 je širina feltne 7". A tudi tistih 12,7 mm širša feltna, kot je 7,5 ", gre na vsaki strani  ven za cca 6,5 mm. Tako, da guma niti ni toliko raztegnjena. 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Alex napisal:

Idealno za gumo 215 je širina feltne 7". A tudi tistih 12,7 mm širša feltna, kot je 7,5 ", gre na vsaki strani  ven za cca 6,5 mm. Tako, da guma niti ni toliko raztegnjena. 

Točno tako, pri meni je bila čisto ok na 7J, tako da 7.5 bo še vredo. 👍

Napisano

Okej, platišča sem kupil, zraven sem dobil še ventilčke z nadzorom tlaka. Imam pa en problem: nič ne piska, lučka ne gori, avto gre!! 😂

Zakaj? Prodajalec mi je rekel, da je treba te ventilčke programirat na moj avto. Enako vulkanizer, ki je celo dejal da nima tega programa za moje ventilčke, ker imajo zaklenjen program za tiste svoje, ki jih prodajajo. Torej... če ventilčki ne bi delali, bi itak gorela in piskala lučka, kajne? Prej so bili na Hyundai, kakšna je verjetnost da so se pokonektali z M3?

Napisano
pred 46 minutami je Jaka32 napisal:

Okej, platišča sem kupil, zraven sem dobil še ventilčke z nadzorom tlaka. Imam pa en problem: nič ne piska, lučka ne gori, avto gre!! 😂

Zakaj? Prodajalec mi je rekel, da je treba te ventilčke programirat na moj avto. Enako vulkanizer, ki je celo dejal da nima tega programa za moje ventilčke, ker imajo zaklenjen program za tiste svoje, ki jih prodajajo. Torej... če ventilčki ne bi delali, bi itak gorela in piskala lučka, kajne? Prej so bili na Hyundai, kakšna je verjetnost da so se pokonektali z M3?

Tako je kot piše Gregster, ne rabiš teh ventilčkov, ker imaš meritev preko ABS..... 👍S. ventilčke lahko pa prodaš, niso poceni! 😊

Napisano

Ojej, kaj nisem to prej vedel. 

No, čez ene 3-4 leta jih bom očitno prodal, zdaj brezveze da devam gume dol in še enkrat gor. Gor imam namreč skoraj nove Michelinke in sem pripravljen na sneg. :zoom-zoom:

Dobro da sedaj vem za ta forum, se marsikaj naučim o novih avtih oz. tehnologiji. Včasih malce prepozno, ampak okej. 😄

Napisano
pred 2 urama je Jaka32 napisal:

Ojej, kaj nisem to prej vedel. 

No, čez ene 3-4 leta jih bom očitno prodal, zdaj brezveze da devam gume dol in še enkrat gor. Gor imam namreč skoraj nove Michelinke in sem pripravljen na sneg. :zoom-zoom:

Dobro da sedaj vem za ta forum, se marsikaj naučim o novih avtih oz. tehnologiji. Včasih malce prepozno, ampak okej. 😄

@Jaka32 imaš enako 3ko iste barve (najlepša!) kot sem jo imel jaz. Te s. ventilčke boš tako rabil pri naslednjem avtu, ker po novem morajo imeti vsi novi avti prodani v Evropi merjenje preko s.ventilčkov.👍😉

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Bini napisal:

@Jaka32 imaš enako 3ko iste barve (najlepša!) kot sem jo imel jaz. Te s. ventilčke boš tako rabil pri naslednjem avtu, ker po novem morajo imeti vsi novi avti prodani v Evropi merjenje preko s.ventilčkov.👍😉

 

Nakup je bil čisto slučajen, ker je kupec mojega starega avta rekel, naj še Mazde pogledam (on je imel nekoč neko staro Mazdo pa je rekel, da mu je lepo služila). Jaz sem imel v mislih A3/A4 limo in pa backup Octavio limo. Potem srečam na cesti meni najlepšo rdečo limuzino M6. No, potem pa avtonet in sem našel edino M3 limuzino. Škoda ko nima malce več pospeška in da ni rdeča, ampak okej, zaenkrat sem zadovoljen.

spacer.png

spacer.png

 

Popravljeno od Jaka32
Napisano
pred 1 uro je Jaka32 napisal:

 

Nakup je bil čisto slučajen, ker je kupec mojega starega avta rekel, naj še Mazde pogledam (on je imel nekoč neko staro Mazdo pa je rekel, da mu je lepo služila). Jaz sem imel v mislih A3/A4 limo in pa backup Octavio limo. Potem srečam na cesti meni najlepšo rdečo limuzino M6. No, potem pa avtonet in sem našel edino M3 limuzino. Škoda ko nima malce več pospeška in da ni rdeča, ampak okej, zaenkrat sem zadovoljen.

spacer.png

spacer.png

 

Škoda, da nisi dobil rdeče, ki je pa res najlepša barva za mazde. 😊 

 

 

Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

Škoda, da nisi dobil rdeče, ki je pa res najlepša barva za mazde. 😊 

😆🤣😂

 

Napisano

@Jaka32, če bi tako rdečo imel bi bila približno taka..... ?zmeden?

Meni ni vžgala zato sem izbrav tvojo barvo.... 👍

Rdeča po moje paše M6, cx3 in MX5, še na mojo cx30 NE! :bravo:

IMG_20211028_111516~3.jpg

IMG_20210417_192005~2.jpg

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

@Jaka32, če bi tako rdečo imel bi bila približno taka..... ?zmeden?

Meni ni vžgala zato sem izbrav tvojo barvo.... 👍

Rdeča po moje paše M6, cx3 in MX5, še na mojo cx30 NE! :bravo:

IMG_20211028_111516~3.jpg

IMG_20210417_192005~2.jpg

Imaš morda prav. Na 6- ki izgleda najlepše, pa tudi na ta novi 3 - ki, ta kratki je kul. 

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Alex napisal:

Imaš morda prav. Na 6- ki izgleda najlepše, pa tudi na ta novi 3 - ki, ta kratki je kul. 

👍

Napisano

Nismo se razumeli: videl sem rdečo limuzino M6. Verjetno pravkar spolirano, svetila se je kot nova. In sem se zaljubil na prvi pogled v obliko in v barvo.

Se strinjam drugače, M3 bolj paše siva, meni je tudi tako lepše. Čeprav bi jo takoj menjal za rdečo M6. 😄

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

@Jaka32, če bi tako rdečo imel bi bila približno taka..... ?zmeden?

Meni ni vžgala zato sem izbrav tvojo barvo.... 👍

Rdeča po moje paše M6, cx3 in MX5, še na mojo cx30 NE! :bravo:

IMG_20211028_111516~3.jpg

IMG_20210417_192005~2.jpg

Ti je že kaj žal, ker si menjal?

Napisano
pred 3 urami je Gregster napisal:

Ti je že kaj žal, ker si menjal?

Ne,kje pa! Sem z makino CX30 ful zadovoljen,super vleče,notri 50% tišje in boljše počutje,nasploh se vidi višja kvaliteta in da je to avto,ki ga z velikim veseljem vozim.....:ouje:

Sem bil pa z 3ko tudi zelo zadovoljen.😊

 

IMG_20210824_111140~3.jpg

Napisano

Verjamem. Sam ta plastika me moti pri cx30. Zakaj jo je toliko treba. Sicer tvoja barva to lepo skrije oz.plastika toliko ne izstopa.

Napisano
pred 26 minutami je Gregster napisal:

Verjamem. Sam ta plastika me moti pri cx30. Zakaj jo je toliko treba. Sicer tvoja barva to lepo skrije oz.plastika toliko ne izstopa.

  :bravo:  :zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.