Skoči na vsebino

Mazda 6, 2014 2.2 -175km- VISOKA PORABA GORIVA


Priporočeno sporočilo

pred 1 minuto je Bini napisal:

Ta števec nekaj narobe kaže,da sem šele na 3 mestu.....😜 😃😂🤣

Joj kak mir je ko ni nobenih objav v 'kovid-cepilni temi,se vidi,da so eni na dopustih in uživajo v bivši Jugi....👌

Saj pravim. Zopet je kot prej. V bistvu smo sedaj kar nekako pozabili nanjo. In je mir. 😊

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 29. 12. 2021 ob 14:47 je Alex napisal:

Saj pravim. Zopet je kot prej. V bistvu smo sedaj kar nekako pozabili nanjo. In je mir. 😊

 

 

Upam, da tako tut ostane 💪

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se tudi zdi malo sumljivo, sploh ta interval. Za tak interval je treba pa delat res že... Ne vem. Razen če izgorevanje ni več optimalno, kar najbrž drži...

Jaz ko peljem prikolico na morje, imam interval nekje okoli 180 do 200km, pa se avto takrat matra bolj kot ne vem kaj. Sploh po AC.

Mogoče bi vseeno lahko preveril kako in kaj glede motorja.. ob priliki.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vprašanje, če vleka prikolice bolj obremenjuje kot pa recimo pospešvanje tipa "gas do daske".  S prikolico tega ne delaš verjetno in pač pospešuješ po občutku kot avto dovoli in takrat ni nekih dodatnih nepopolnih izgorevanj goriva, ko se ustvarjajo saje.

 

Če pa hudiča stisneš pa v neki fazi dejansko pride preveč goriva na enoto zraka in sledi nepopolno izgorevanje in dimljenje, kar je seveda normalno ob takih pogojih. Pol pa več saj, hitreje zabasan DPF.

 

Osebno bi enkrat se mal "žrtvoval" pa naredil en tank goriva z umirjeno vožnjo brez stiskanja do konca. Ja verjamem, da bo težko 🤪, ampak to bo najboljši pokazatelj a je res kaj narobe al je velika poraba le posledica načina vožnje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Boss napisal:

Vprašanje, če vleka prikolice bolj obremenjuje kot pa recimo pospešvanje tipa "gas do daske".  S prikolico tega ne delaš verjetno in pač pospešuješ po občutku kot avto dovoli in takrat ni nekih dodatnih nepopolnih izgorevanj goriva, ko se ustvarjajo saje.

 

Če pa hudiča stisneš pa v neki fazi dejansko pride preveč goriva na enoto zraka in sledi nepopolno izgorevanje in dimljenje, kar je seveda normalno ob takih pogojih. Pol pa več saj, hitreje zabasan DPF.

 

Osebno bi enkrat se mal "žrtvoval" pa naredil en tank goriva z umirjeno vožnjo brez stiskanja do konca. Ja verjamem, da bo težko 🤪, ampak to bo najboljši pokazatelj a je res kaj narobe al je velika poraba le posledica načina vožnje.

Saj sva v bistvu naredila kar nekaj kilometrov po predpisih prav zaradi tega, da vidimo, koliko v bistvu pije pri normalni vožnji. Prej sva resetirala števec porabe. 

In kakor sem napisal, pri  umirjeni vožnji 120/ uro je imel porabo nekje 5,6-5,7 in pri avtocestnih 130 nekje 6,5 ali malo več. To je čisto v redu poraba po moje. 

Je pa potem ubil boga v njem in je bila končna poraba na cilju 8,1/100. 🤪💪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah, tudi s pk moraš včasih skočit. Na ac v klanec dela na polno recimo. Take porabe brez pk ne moreš imeti. Recimo, s pk se mi recimo ob takih pogojih tudi pasivno kurijo saje v dpf filtru.

O temperaturah olja,vode in menjalnika pa raje ne bom, tam se pomoje še najbolj vidi kako "trdo" avto gara.

Tako je moje opažanje

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pk pa skočit nekako ne paše v istem stavku 🤪 . Sicer ne vem kako folk vozi ampak jaz bolj po občutku, kolk maksimalno avto zmore. Ne vem če sem 2x do zdaj pohodil do konca na silo in želel, da se bo nekaj zgodilo. Se pravi, ne tišim do konca v upanju, da sej bo pa šlo, ker takrat veselo dimi - sicer se to ne vidi zaradi DPF-ja ampak pri pogostosti regeneracij se pa pozna.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je NevLado napisal:

A je kdo na tem forumu, ki vozi dizla in se NE obremenjuje z renegeracijami :lol:

 

Večino časa se ne obremenjujem, sem pa res v teh 30.000 km 2x opazil, da se ravno izvaja, pa sem naredil še 2-3km, da se je dokončala predno sem parkiral. Pač bolj slučajno, ker ko enkrat avto poznaš slišiš tudi malenkostno drugačen zvok motorja, ko se regeneracija izvaja. Tako, da ni glih obremenjevanje ni pa tudi, da bi mi bilo čist vseeno, ampak dokler to ne vpliva na stres al pa na neko obveznost mi pač ne kroji življenja.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

A je kdo na tem forumu, ki vozi dizla in se NE obremenjuje z renegeracijami :lol:

Evo me :D Na začetku sm še pogledu zdej pa že dolgo časa ne več, pomoje jih dosti tudi prekinem

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem sklenil, da po novem letu ne gledam več ne porabe, niti me ne briga, koliko regeneracij in na koliko kilometrov bo delala ne koliko kilometrov sem naredil. Ko bo prazen tank, bom tankal.

V bistvu ton počnem že kaka dva tedna in je prav lep filing. 😊 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejansko sm nekako ugotovil da so krozisca in kratke razdalje najslabse za porabo, iz 8.7 po mestu sem na avtocesti kjer ga nism sparal peljal okol 140 do 150 spustil na 8.2..tako da se malo se navadim na avtomatik malo bol uizi voznja brez butastih pospesevanj pa mi mogoce uspe prit pod 8🤣🤣 ce bi bilo pa okoli 7, pa sploh zmaga!🤣👌

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je binel napisal:

Dejansko sm nekako ugotovil da so krozisca in kratke razdalje najslabse za porabo, iz 8.7 po mestu sem na avtocesti kjer ga nism sparal peljal okol 140 do 150 spustil na 8.2..tako da se malo se navadim na avtomatik malo bol uizi voznja brez butastih pospesevanj pa mi mogoce uspe prit pod 8🤣🤣 ce bi bilo pa okoli 7, pa sploh zmaga!🤣👌

Itak sem ti že povedal zadnjič, da si dirkač. 😊Ne trpiš  bmw- jev in audijev pred sabo. 🤪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 1. 1. 2022 ob 20:49 je NevLado napisal:

A je kdo na tem forumu, ki vozi dizla in se NE obremenjuje z renegeracijami :lol:

 

Js 😂

 

Evo poraba do Zagreba in nazaj (240km)

 

IMG_20220102_202741.thumb.jpg.6602b2170839a824ee574af626851146.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A nismo težave z injektorji že zdavnaj reševali za Metabond Megasel in Megalene, odvisno od vrste goriva. 

Verjemite, da je to najcenejša varianta "popravila" motorjev s povečano porabo goriva, pod pogojem, da vse ostalo za delovanjem motorja "štima". 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Sirius napisal:

A nismo težave z injektorji že zdavnaj reševali za Metabond Megasel in Megalene, odvisno od vrste goriva. 

Verjemite, da je to najcenejša varianta "popravila" motorjev s povečano porabo goriva, pod pogojem, da vse ostalo za delovanjem motorja "štima". 

O, kje si se pa ti skrival? 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če je tale Metabond aditiv res tolk huda zadeva, zakaj potem tega kar vsi ne dolivamo? Stane cca 20€, za cca 10 tankov goriva. Ni nek strošek spet ane, zakaj potem tega ne dajejo vsi v avtomobile? Če vas je tuki par gor, ki to nalivate redno ga takoj vzamem. Mislm... zadeva izboljša VSE, glede na navedbe na njihovi spletni strani.
Očitno ti vse prečisti, izboljša izgorevanje, poveča moč, pomanjša porabo, poveča oktane... evo, pa še 100 oktanski bencin vržem čez to... 😅

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.