Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se je komu zgodilo, da mu je bencinski 2.0 pil olje? Men je sicer na servisu pred časom omenil, da naj spremljam olje in ,da če ga bo avto začel piti, da dodajo notr nek aditiv in potem se spet brezskrbno voziš dalje?

Mene malce moti tale čudna palčka na zajli, za pomerit olje, ker jo ni ravno najlažje porinit notr, ne da podrgneš po celi steni in popackaš palčko še preden pride do dna. Pa še 5-30 olje je prozoren kot voda, tako da sploh težko prebereš nivo 🤔

 

Seveda je pa tudi možnost, da sem prevelik hlod in da ne znam pravilno preverjati nivoja 😳

Napisano

To je kar veliko za te km. Meni še tri deci ne spije na 20k km pa je 2.5 2008 letnik 240k km prevoženih. Se bojim, da bo potrebno narediti generalko (novi batni obročki, tefloni, tesnilo itd.), da se bo to rešilo tako, kot se zagre. Z raznimi aditivi pomoje nebos nic resil.

Napisano

Ja,sem res presenecen, da mi je popilo olje. Mi je pa Majes z acosmosa btc enkrat to omenil z aditivom 🤔

Ima pa avto 225 k km,vecinoma umirjene voznje po AC. Mogoče bi jo mogu bolj tiščat 😒

Napisano
pred 15 minutami je Freak napisal:

Ja,sem res presenecen, da mi je popilo olje. Mi je pa Majes z acosmosa btc enkrat to omenil z aditivom 🤔

Ima pa avto 225 k km,vecinoma umirjene voznje po AC. Mogoče bi jo mogu bolj tiščat 😒

 

katero olje si pa dal not?

Napisano

5w30,tako kot mazda pripisuje. Delam pa servise na 15k km.

@Janez007 pol ima mazda isto foro kot VAG grupa,da se zavarujejo ob previsoki porabi olja oz se jim zdi to ok,da poleg horiva natočiš še olje 🙄

 

Generalko delat pa tud mislim,da ni računice. Avto je vreden ene 4 jurje,generalka bi bla pa kolk? Najbrz okol 2 jurja 🙄

Napisano

Generalka je na neuradnem servisu cca 500-600e. Naceloma se ni taka panika, saj delas servis na 15k km, kar pomeni, da samo enkrat dolijes 1l. Problem rata, ko avto s casoma zacne bolj "piti" olje.  

Napisano

Zakaj bi uporabljali aditiv, ki samo zmanjšuje porabo olja, če lahko Metabond Old special aditivom rešite tudi težave s trenjem (te so sicer normalne) in olajšate življenje vašemu ljubljenčku.

WWW.METABOND.SI

Metabond dodatki za motorna olja, maziva, aditivi, masti in spreji. Metabond Gold, Eco, Megasel in Megalen dodatki za izboljšano delovanje motorjev in menjalnikov.

 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Meni je moja bivša M6 2.0 GH na 10.000km popila cca. 1,5l olja. Je pa bilo zelo odvisno od načina vožnje. Pri dinamčni vožnji in vrtenju nad 5000 obratov je tudi olje bolj papcala.

Sicer pa ni to nič kritičnega, navadit se moraš vsaj na 2 meseca kontrolirati šipko in liter olja vozit v prtljažniku.

 

Napisano
pred 1 uro je asddas napisal:

Meni je moja bivša M6 2.0 GH na 10.000km popila cca. 1,5l olja. Je pa bilo zelo odvisno od načina vožnje. Pri dinamčni vožnji in vrtenju nad 5000 obratov je tudi olje bolj papcala.

Sicer pa ni to nič kritičnega, navadit se moraš vsaj na 2 meseca kontrolirati šipko in liter olja vozit v prtljažniku.

 

 

Očitno se bom mogu na tole navadit. Mi pa popije cca 1l/10 000km. Okej, sej mazdino olje je na mimovrste po 7€/liter, kar ni neki strošek, več dela bom imel s tem, da bom mogu bolj redno preverjati nivo. Sej, a je pri mazdah full panika, če je olje pod nivojem? Dokler lučka ne sveti je še ok, al kako? :)  

pred 3 urami je Scr3am napisal:

Generalka je na neuradnem servisu cca 500-600e. Naceloma se ni taka panika, saj delas servis na 15k km, kar pomeni, da samo enkrat dolijes 1l. Problem rata, ko avto s casoma zacne bolj "piti" olje.  

 

A misluš,da generalka ni dražja? Nekam "pocen" se mi zdi :) 

Napisano

Sem jo delal na prvi generaciji 1.8 motor pa sem dal malo manj kot 600e. Novi batni obrocki, tefloni, brusenje glave in pa novo tesnilo.

Napisano
550
WWW.MIMOVRSTE.COM

Motorno olje Mazda Dexelia Ultra 5W30 1L je originalno motorno olje za vozila Mazda.

 

 

Tole jaz dajem oz mi mehanik daje. Je pa to drugače od total-a olje.

pred 53 minutami je Scr3am napisal:

Sem jo delal na prvi generaciji 1.8 motor pa sem dal malo manj kot 600e. Novi batni obrocki, tefloni, brusenje glave in pa novo tesnilo.

 

Pa je bilo potem spet vse OK?

Napisano
pred 18 urami je Freak napisal:

 

Očitno se bom mogu na tole navadit. Mi pa popije cca 1l/10 000km. Okej, sej mazdino olje je na mimovrste po 7€/liter, kar ni neki strošek, več dela bom imel s tem, da bom mogu bolj redno preverjati nivo. Sej, a je pri mazdah full panika, če je olje pod nivojem? Dokler lučka ne sveti je še ok, al kako? :)  

 

A misluš,da generalka ni dražja? Nekam "pocen" se mi zdi :) 

 

Žal mazde nimajo lučke za minimum level olja kot smo to navajeni od določenih evropskih znamk. Ima samo tisto krvavo rdečo lučko, ko je olje že tako nizko, da se motorju dela škoda..

 

Redna kontrola enkrat mesečno zatorej ni odveč.

Napisano

Olje je 5W-30. Na prvi generaciji sem delal generalko pri 180 k km. Pri 300k km sem jo pa prodal in je po generalki popila minimalno olja. Razlika med min in max na sipki je slab liter. Ko bo v motorju manjkalo dober liter bos dobil lucko. Se pa strinjam in je bolj preventivno sem pa ke preveriti nivo olja, kot pa cakati na lucko.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
    • Ford pravi da nad 150km/h naj pumpam na max load.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.