Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po lučkah težko najdeš napako, Treba ga je priklopit na računalnik ali telefon, če imaš obd2 konektor, tam se vidi dejanska napaka.

Napisano
dne 27. 1. 2024 ob 15:37 je tomzel napisal:

Po lučkah težko najdeš napako, Treba ga je priklopit na računalnik ali telefon, če imaš obd2 konektor, tam se vidi dejanska napaka.

Tako ja, za pirček nj da saj pa bom jz prklopu 😅

Če rabiš pomoč piši zs

  • 4 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Da ne odpiram nove teme. Imam mazdo 6 2019  in vceraj zvecer ko sem vzgal avto pojavile sledece stvari:

 

DAA malfunction

SCBSR malfunction

in park senzorji mi ne delujejo. 
 

Te napake ne izginejo, avto je bil opran, park senzorji spucani. Ko dam v rikverc mi sam utripa lucka za park senzorje in piska.

 

Mogoce kdo ve kako to resit? In kaj je narobe

 

IMG_8500.jpeg

IMG_8501.jpeg

IMG_8500.jpeg

IMG_8501.jpeg

Popravljeno od Fresh_25
Napisano (urejeno)

Ugibam, da ne deluje eden od senzorjev na zadnjem odbijaču. Kriv je lahko senzor ali slab stik z napeljavo.

 

Pri sprednjih park senzorjih je bil pogosto kriv kabelski snop (korodirali so kontakti, zato so se ti kabli menjali po tekočem traku ...). Upam, da ni to razlog tudi zadaj, ker potem to čaka tudi mene ... zadaj so morda manj izpostavljeni in pride do korodiranja kasneje ... ugibam ..

 

 

image.jpeg

Popravljeno od Janez007
  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 21. 4. 2020 ob 8:53 je Jurez napisal:

Pozdravljeni,

 

Moja mazdaratti 6 CD175 ima zanimivo hibo, ki pa bi se je mogoče rad rešil.

 

Po dolgi vožnji z enakomerno hitrostjo (AC), približno 1x na 1000km javi napako SBS/SCBS malfunction, armaturka se prižge kot novoletna smrečica, tempomat neha delovati, avto izgubi 70% moči in avtomatski menjalnik začne cukati.

 

Se je mogoče komu že zgodilo kaj podobnega, je dal popravit?

A se ve kaj je bil razlog za to? Meni se je isto pojavilo.

 

jans2.jpg

 

Napisano

Nobenij napak ne prikaže na testerju razen te. Turbina ne dela. Nasvet mehanika jenda obiščem uraden servi.

 

A ima kdo kontak on interclass al kaj so že ti tadobri?

 

 

20240418_142540.jpg

 

jans2.jpg

 

Napisano
pred 56 minutami je Tilen5 napisal:

 

A ima kdo kontak on interclass al kaj so že ti tadobri?

 


https://interclasscars.si/kontakt/

 


Telefon SERVIS MAZDA: 01 2000 952

 

Marijan Majes: 040 225 099

Ales Mazovec: 051 377 772

  • Všeč 3
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To bomo pa še videli Lahko da sem prva žrtev, jutri gre mazda na pregled   Ja v ameriki so tega meli največ (kjer je tudi največ teh 2.5 motorjev imho), sem v zadnjem tednu tut prebral polno težav z puščanjem olja, tega obstaja pa več varjant: 1. tesnilo glave, 2. pokjena glava pri cilindru 2/3, 3. puščanje pokrova verige. Sam sem si želel 3., vendar sem dobil ali 1. ali 2. ali pa X. o čemer še ne vem, vse boste zvedl ko uredim.
    • Na M2 je smrdelo iz klime.   Sem kupil Sonax bombico. Prebral navodila, dal na notranje kroženje in ventilacijo na max, aktiviral....   Zadeva je bla zrihtana. Potem sem še menjal filter.
    • Najbolje tam vprašat.  Na službenem smo že to delal a je imelo malo čuden vonj! 
    • Če kdo vozi zimske poleti, ga ne razumem. Za tak malo km, naj te bojo celoletne. Ker zimske tak prvo leto pregreje in uničene.   Razumem, da dobre celoletne, so boljše kot poceni sezonske. Razumem, da če delaš malo km in nisi občutljiv, so boljše celoletne, ker se bojo mogoče obrable. Večina vozi oba kompleta, tudi takrat, ko so recimo spokane, ker še imajo profila. Če ne rabiš v vsakem vremenuna cesto, bojo tudi celoletne ok.   Sam vem, da morata oba avta ne glede na vreme na cesto. Tudi če jaz lahko kdaj delam od doma. Pa tamala raketa ne more imeti celoletnih, ker jih bom poleti sesul. Tam mi je izredno važen oprijem, ker pač pri konjih in legi se človek kdaj "spozabi" 🫣
    • Tudi sam sem pri teh skeptikih in sem dosti teh testov pregledal...tisti, ki so bolj poglobljeni pokažejo tudi med celoletnimi precejšne razlike, ene so bolj "letne" ene bolj "zimske". Kar precej celoletnih za rezultat žrtvuje obrabo. Tako da ultimativno ni.   Za "glavni" avto jaz nebi upal reskirat, ker tudi precej hodimo smučat in zimo in sneg iščemo. Na drugi avto grejo letos Pirellijeve celoletne gor. So bolj "letne", dobre v suhem in mokrem. V snegu niso briljantne. Lokalno snega skoraj ne vidimo, pa če ga zgine takoj. Če bodo hudi zameti ta avto pač tisti dan ne bo šel ven...potem bodo pa že ceste spucane..        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.