Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.

 

Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?

 

Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.

Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....

 

Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.

 

Evo povzetek:

The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.

 

Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Napisano
pred 17 minutami je Shrek napisal:

In to rabiš pri vožnji v trgovino po mleko in kruh, pa ko pelješ otroke v vrtec in šolo, pa da pravi čas v službo prideš. 

Evo pa smo dognali bistvo.

Pri vožnjo po kruh, v vrtec, šolo ali šiht je tudi vsaka bolj močna mašina odveč.

Zakaj potem nimate osnovnih motorjev?

 

4x4 je za mene isto kot dobre gume in močna mašina. Večino časa ne rabiš, te pa lahko spasi.

Pa nimam 4x4 na noben avtu.

pred 14 minutami je Shrek napisal:

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Tu se strinjam.

Napisano

Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4. 

Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo. 

pred 10 urami je godlike napisal:

Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.

 

Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?

 

Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.

Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....

 

Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.

 

Evo povzetek:

The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.

 

Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Napisano

Če ziviš kje v rovtah ti edino pride prav. Ali imaš do šihta kak klanec. Drugače res ne vidim potrebe.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Zanimivi testi. Ok pa da vprasam takole. Če dobiš za praktično enak denar AWD ali FWD kaj vzeti. Gledam par vozil pa je rzalika v ceni ninimalna oz. je sploh ni.

Napisano

AWD je spet en sklop, ko ga je treba vzdrževati. Pri FWD si tega rešen. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 23 minutami je ignacij napisal:

 

pred 11 urami je godlike napisal:
pred 24 minutami je ignacij napisal:

Ni šans, da 4x4 

 

 

Napisano
pred 21 minutami je ignacij napisal:

Zanimivi testi. Ok pa da vprasam takole. Če dobiš za praktično enak denar AWD ali FWD kaj vzeti. Gledam par vozil pa je rzalika v ceni ninimalna oz. je sploh ni.

Evo še negativna stran 4x4:

- večja obraba gum

- večja poraba goriva

- strošek vzdrževanja

- večja teža avta

- še enea zadeva ki se lahko pokvari

Pozitivna stran:

- boljši oprijem v snegu in spolzkem

- boljši prenos moči na cesto

- pri agresivni vožnji gre boljše skozi ovinke

Pred eno uro je Shrek napisal:

Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4. 

Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo. 

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Sem že ti zgoraj komentiral, da ga za normalno uporabo ne rabiš.

Tudi zapisal sem, da gume tudi visoko vrednotim. Ta 4x4 Passat ima vedno Continentalke gor, zima in leto.

Napisano

Pri sestki 4x4 so pospeški slabši. Poleg tega kar je boss napisal je še 10l manjši rezervoar za gorivo. Preveri še pri Cx5 kako je s tem.

Napisano

Vzemi tisto, kar bolj rabiš. Js bi zase trenutno vzel fwd. 

Razen če bi kupil Subaruja. Tam je samo awd.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 31 minutami je g.Wankel napisal:

Kaj pa če se še RWD mafija vmeša v pogovor? 😆

Veš kaj naredi mafija? Pobere vse🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 urami je ignacij napisal:

CX-5 2,5l homura bela, nov facelift 2023

 

 

1057871.jpg

A prav Homura te zanima? Kaj pa kej takega, npr. ta?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G194 AT Newground - TESTNO, letnik:2023,36500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Napisano

Sam res, šele zdajle videl. Kaj je tisto zeleno notri...plesen?

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

In zakaj so tisti štirje bobki na maski srebrni?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 4 minutami je Tilen5 napisal:

In zakaj so tisti štirje bobki na maski srebrni?

Oznaka za blagi hibrid.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Sm pogledal z povečevalnim steklom,..pa so res. Hvala.

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Homura vizualno ima notri črn strop, zunaj je plastika pobarvana in krom je temne barve, izpade ful lepo....newground pa je kao res namenjen mlajšim generacijam in ima te zelene dodatke,tudi po armaturki, pa sedeži imajo neko eko usnje .... osebno meni ful grdo🤢🤢🤢

Napisano

Eko usnje je plastika. Usnje je usnje. Kravo oskubit in na zic natakniti.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 40 minutami je FuManchu napisal:

Eko usnje je plastika. Usnje je usnje. Kravo oskubit in na zic natakniti.

Ejjj pššt, da te vegan sliši te bodo lovii z vilami pa baklami.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.