Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.

 

Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?

 

Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.

Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....

 

Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.

 

Evo povzetek:

The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.

 

Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Napisano
pred 17 minutami je Shrek napisal:

In to rabiš pri vožnji v trgovino po mleko in kruh, pa ko pelješ otroke v vrtec in šolo, pa da pravi čas v službo prideš. 

Evo pa smo dognali bistvo.

Pri vožnjo po kruh, v vrtec, šolo ali šiht je tudi vsaka bolj močna mašina odveč.

Zakaj potem nimate osnovnih motorjev?

 

4x4 je za mene isto kot dobre gume in močna mašina. Večino časa ne rabiš, te pa lahko spasi.

Pa nimam 4x4 na noben avtu.

pred 14 minutami je Shrek napisal:

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Tu se strinjam.

Napisano

Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4. 

Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo. 

pred 10 urami je godlike napisal:

Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.

 

Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?

 

Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.

Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....

 

Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.

 

Evo povzetek:

The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.

 

Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Napisano

Če ziviš kje v rovtah ti edino pride prav. Ali imaš do šihta kak klanec. Drugače res ne vidim potrebe.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Zanimivi testi. Ok pa da vprasam takole. Če dobiš za praktično enak denar AWD ali FWD kaj vzeti. Gledam par vozil pa je rzalika v ceni ninimalna oz. je sploh ni.

Napisano

AWD je spet en sklop, ko ga je treba vzdrževati. Pri FWD si tega rešen. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 23 minutami je ignacij napisal:

 

pred 11 urami je godlike napisal:
pred 24 minutami je ignacij napisal:

Ni šans, da 4x4 

 

 

Napisano
pred 21 minutami je ignacij napisal:

Zanimivi testi. Ok pa da vprasam takole. Če dobiš za praktično enak denar AWD ali FWD kaj vzeti. Gledam par vozil pa je rzalika v ceni ninimalna oz. je sploh ni.

Evo še negativna stran 4x4:

- večja obraba gum

- večja poraba goriva

- strošek vzdrževanja

- večja teža avta

- še enea zadeva ki se lahko pokvari

Pozitivna stran:

- boljši oprijem v snegu in spolzkem

- boljši prenos moči na cesto

- pri agresivni vožnji gre boljše skozi ovinke

Pred eno uro je Shrek napisal:

Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4. 

Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo. 

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Sem že ti zgoraj komentiral, da ga za normalno uporabo ne rabiš.

Tudi zapisal sem, da gume tudi visoko vrednotim. Ta 4x4 Passat ima vedno Continentalke gor, zima in leto.

Napisano

Pri sestki 4x4 so pospeški slabši. Poleg tega kar je boss napisal je še 10l manjši rezervoar za gorivo. Preveri še pri Cx5 kako je s tem.

Napisano

Vzemi tisto, kar bolj rabiš. Js bi zase trenutno vzel fwd. 

Razen če bi kupil Subaruja. Tam je samo awd.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 31 minutami je g.Wankel napisal:

Kaj pa če se še RWD mafija vmeša v pogovor? 😆

Veš kaj naredi mafija? Pobere vse🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 urami je ignacij napisal:

CX-5 2,5l homura bela, nov facelift 2023

 

 

1057871.jpg

A prav Homura te zanima? Kaj pa kej takega, npr. ta?

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G194 AT Newground - TESTNO, letnik:2023,36500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Napisano

Sam res, šele zdajle videl. Kaj je tisto zeleno notri...plesen?

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Tilen5 napisal:

In zakaj so tisti štirje bobki na maski srebrni?

Oznaka za blagi hibrid.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Homura vizualno ima notri črn strop, zunaj je plastika pobarvana in krom je temne barve, izpade ful lepo....newground pa je kao res namenjen mlajšim generacijam in ima te zelene dodatke,tudi po armaturki, pa sedeži imajo neko eko usnje .... osebno meni ful grdo🤢🤢🤢

Napisano

Eko usnje je plastika. Usnje je usnje. Kravo oskubit in na zic natakniti.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 40 minutami je FuManchu napisal:

Eko usnje je plastika. Usnje je usnje. Kravo oskubit in na zic natakniti.

Ejjj pššt, da te vegan sliši te bodo lovii z vilami pa baklami.

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.