Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Napisano
pred 47 minutami je FuManchu napisal:

Eko usnje je plastika. Usnje je usnje. Kravo oskubit in na zic natakniti.

Lepša beseda za skaj.

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

Ko logično poštudiram, ja je enakomerna obraba gum, ke so 4 isto gnane, ker bolj trpijo.

 

To je pač bla vedno gostilniška mantra. Pač če se ita še zadnji pogon, se tudi tam obrablja. Noben 0a ne pomisli, da se sprednje za to bolj.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 4 minutami je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Definitivno je, da se zadnja kolesa, tudi če je vse izklopljeno, ne vrtijo enako lahko, kot če zadnjega pogona ni. So polosovine in ostale zadeve... Poleg tega, je milijon senzorjev. 

Vsak sam ve, kaj rabi. Sam si ne znam predstavljat, da bi se ob normalni vožnji varneje peljal s 4x4. 

Drugo so tekmovalne zadeve in ovinkasti klanci. 

Napisano
pred 41 minutami je Tilen5 napisal:

Ejjj pššt, da te vegan sliši te bodo lovii z vilami pa baklami.

Kje pa bodo sirote uboge solatožerci imeli moč teči za mano🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Jaz bi tako rekel. Če dobiš za enak denar AWD, ga vzemi. Jaz bi ga takoj vzel, če ne bi živel na obali. 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
Ko logično poštudiram, ja je enakomerna obraba gum, ke so 4 isto gnane, ker bolj trpijo.
 
To je pač bla vedno gostilniška mantra. Pač če se ita še zadnji pogon, se tudi tam obrablja. Noben 0a ne pomisli, da se sprednje za to bolj.
Pač, naslednje sezono daš zadnje spredaj, govorim za fwd. In imaš enakomerno obrabljene po 2 sezonah recimo, pri awd pa po eni.
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Jaz bi tako rekel. Če dobiš za enak denar AWD, ga vzemi. Jaz bi ga takoj vzel, če ne bi živel na obali. 

Sej ga lahko kupiš, zakaj ne. Velik hodiš po dolomitih pozimi, ti zna prav priti, kaj a drugače pa ketne gor daješ? 😉

 

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Sem gledal na FURS strani kaj se šteje za novo vozilo in piše:

 

"Za novo prevozno sredstvo štejejo motorna vozila, ki so povsem nova iz tovarne ali so bila dobavljena pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila dana prvič v uporabo ali če z njimi ni bilo prevoženih več kot 6.000 kilometrov."

 

A jaz to pravilno razumem, da morata biti izpolnjena oba pogoja, da se vozilo šteje, da ni več novo, torej:

- vozilo mora biti starejše kot 6 mesecev in hkrati

- vozilo mora imeti več kot 6k km

 

Torej četudi je vozilo staro 3 leta in ima npr. samo 4k prevoženih se še vedno šteje kot novo 🤔

 

Napisano (urejeno)

To sem tud našel na FURS strani, torej očitno oba pogoja :

 

3.1 Rabljena prevozna sredstva, za katera je obvezna predložitev obrazca DDV-PPS

 

DDV se v določenih primerih obračuna in plača od pridobitve rabljenega prevoznega sredstva.

 

Za rabljeno prevozno sredstvo se šteje prevozno sredstvo, ki izpolnjuje naslednje pogoje:

-       kopensko motorno vozilo je bilo dobavljeno po preteku šestih mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo, plovilo in zrakoplov pa po preteku treh mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo in

-       s kopenskim motornim vozilom je prevoženih več kot 6000 kilometrov, s plovilom preplutih več kot 100 ur in z zrakoplovom preletenih več kot 40 ur.

Oba pogoja morata biti kumulativno izpolnjena, da se prevozno sredstvo šteje za rabljeno.

Popravljeno od ignacij

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.