Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali ima mogoče kdo izkušnje z napako P24A5. To napako dobim z OBD-jem, simptomi pa so izguba moči motorja in oranžna lučka za motor. Avto je bil par dni nazaj na rednem servisu :blink:

Napisano (urejeno)

Ja, karkoli se zgodi takoj po servisu, ima zelo verjetno vzrok v servisu. 🙂 Če so šarili kaj okoli EGR, morda niso vsega pravilno zložili nazaj???

 

image.png

 

WWW.OBD-CODES.COM

How to quickly diagnose and repair, and causes of a P245A fault code which indicates an open state in the exhaust gas recirculation cooler...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 29. 5. 2022 ob 7:04 je Brane napisal:

Serviserja takoj na hruško obesit,četudi je morda samo  olje in filtre  menjal

Razširi  

HE HE, zaenkrat sem na stališču, da ni povezave med servisom in napako. Samo zanima me, če je kdo že imel podobno napako in kako jo je rešil 😉.

Napisano
  dne 29. 5. 2022 ob 7:04 je Brane napisal:

Serviserja takoj na hruško obesit,četudi je morda samo  olje in filtre  menjal

Razširi  

Verjetno je vse zabito že od prej, pred servisom. 

 

 

Napisano
  dne 29. 5. 2022 ob 9:46 je NevLado napisal:

Verjetno bo treba na čiščenje saj. :prstgor:

Razširi  

Sem ga ravno letos nameraval peljati k Purić-u v Samobor na "kompletno nego", no zgleda da res ne gre odlašati. Avto ima sicer 130.000 km in nekako sem skrbel, da so se regeneracije zaključevale. Vsekakor poročam razplet.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kot obljubljeno razlaga rešitve problema: Na servisu so preverili napako in mi svetovali peskanje sesalnih ventilov. S tem sem se strinjal, prosil pa sem še da mi pogledajo oljno sito in zamenjajo podložke injektorjev. Vse to so naredili, sito so zamenjali (vendar naj bi bilo čisto - nobenih usedlin). Prilagam slike prej/potem. Svetovali so mi tudi menjavo verige oljne črpalke.

20220609_111614_resized.jpg

20220609_111527_resized.jpg

20220609_132027_resized.jpg

20220609_135747_resized.jpg

20220609_114614_resized.jpg

20220609_111752_resized.jpg

20220609_111607_resized.jpg

20220609_111741_resized.jpg

20220609_111537_resized.jpg

20220609_111547_resized.jpg

20220609_132015_resized.jpg

20220609_114631_resized.jpg

20220609_111557_resized.jpg

20220609_111554_resized.jpg

20220609_114617_resized.jpg

20220609_114621_resized.jpg

20220609_132021_resized.jpg

20220609_135801_resized.jpg

20220609_114628_resized.jpg

Napisano

Moram pohvalit fante na Interclassu za dobro opravljeno delo in ker so vse poslikali. Strošek je velik (660 eur), ampak računam, da bo za nekaj časa mir.

Napisano

Bemtiš, stari Fergusoni so imeli v izpušnem kolektorju manj saj, kot jih imaš ti v sesalnem...

 

In, mimo grede, peskali so ti sesalni kolektor, ne sesalne ventile, kot si zapisal pred slikam...

Napisano
  dne 11. 6. 2022 ob 7:59 je SpEkTr napisal:

Sploh ni bilo tako zabito. To je stanje večino novodobnih dizlov. emoji849.png

Razširi  

 

Jp, pr men je blo dost hujse, ko sm odpru takrat

Napisano
  dne 11. 6. 2022 ob 9:34 je Deeyan napisal:

 

Jp, pr men je blo dost hujse, ko sm odpru takrat

Razširi  

samo ti si delal sam če se ne motim?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Napisano
  dne 17. 6. 2022 ob 15:44 je dvorjan napisal:

Ne rabiš nujno peskati. Krtača, šraufciger, tudi zobna ščetka ti pridejo lahko prav.

Razširi  

 

+ sesalec in kompresor 🙂

Napisano
  dne 17. 6. 2022 ob 13:58 je mazdaman napisal:

S čim si pa peskal ? Ali si to na roko in sesalec.

Razširi  

Fak, ko sem prebral:"Ali si to na roko in sesalec" sem se kar malo ustrašil.😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tak je svet danes. Bolj kot planiraš, bolj se načakaš. Še posebej kakšne obrtnike. Za vse sam narediti pa zmanjka časa...
    • Jaz sem na zadnje vzel K4 home control, zdaj po nekaj pranjih za moje potrebd zadošča, dal sem pa potem 280€ v gitasu kr.....prodajalec mi je rekel da je to hobby program in da s to serijo ni priporočljivo delati več kot 30min brez da bi se vmes vsaj malo ustavil zaradi pumpe, kar pa za pranje avta ali rolet niti ne rabim...kar mi je ok ker k4 nima premočnega pritiska lahko uporabljam vedno max za avto ali zaluzije (kolega ima k7 in tam pravi da mora že paziti na pritisk, sploh za avto), tudi prane plošče lepo opere z nastavkom ki dela "vrtinec"....za enkrat sem za moje potrebe zadovoljen....2leti garancije, in kot je rekel prodajalec bi ob normalni uporabi (ne zdaj neka heavy duty celodnevna uporaba) zadeva morala funcionirati....za moje potrebe se mi ni zdelo vredno dajati za k7 še 1x več. ..
    • Če bi dali zakonsko omejitev na 350W bi ravno pravo hitrost imeli.... 
    • To sem tudi jaz našel ja, bila pa je poslana iz Češke... Tak da češka roka  Pa za mene bo že
    • Kaj Mazda uradno predlaga kako pravilno narediti break in motorja...? Piše to v navodilih?   Meni je prodajalec rekel, da ni nič predpisano.   Jaz sem jo sicer hotel razvajat 😀 do 1500 km. Morda malo podaljšam.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.