Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa je za menoj delovna nedelja

 

Čiščenje kolektorjev in zraven še redni servis

Menjava naftnega, kabinskega, zracnega filtra menjava olja in dezinfekcija klimr

 

Spodaj malenkost slik od zabitih kolektorjev

 

Seveda ciscenje obeh 6 zunaj in notri po koncanem tretmaju obvezno. Tretja sestica pa se pride na vrstoe0e3ff32baf8b7c692fd48683eb0ea08.jpg1412ab5cc869a3807eb1b1acf881ddea.jpg89ef0d27ed16b547acb7a3a5bc09cb87.jpgee85a77da3652ca73f98897ae8b64eca.jpg

 

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

 

 

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
Pošteno očiščeno. Koliko časa je pa šlo?
En dopoldan od ene 8 do nekje 12 - 13

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
Sesalni kolektor si pucal na bencinarki ?
Ne ne na novi sestici 2018 dizel

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
Po kolk prevoženih je takole?
1x so ga ze razdiral smo danes opazil drugace ma pa zdajle 160k naslednic razdiramo na 220k se pravi nekje na 50-60k kokr sem zasledil po ostalih mazda forumih

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je tomzel napisal:

ali pri tistih, ki so odstranili dpf tudi prihaja do tega?

 

Ce ni se egr blendiran potem ja, drugace pa nima od kje prihajat nazaj v sesalni kolektor

 

@curko si kej vrgel uc na cedilo pod karterjem? 

Popravljeno od Deeyan
Napisano (urejeno)

Tako kot je @Deeyan povedal, krivec za saje v sesalnem kolektorju je EGR.

DPF nima veze, ker od dpfa ne gre več nič nazaj v motor. 😉

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
 
Ce ni se egr blendiran potem ja, drugace pa nima od kje prihajat nazaj v sesalni kolektor
 
[mention=6506]curko[/mention] si kej vrgel uc na cedilo pod karterjem? 
Ne to pa res nisem

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Aja, s čim si pa čistil? A je to tist postopek z orehovimi lušinami?

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je curko napisal:

Ne to pa res nisem

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

 

Ce se ni bil menjan nebi blo slabo, da se izognes nevsecnostim

Napisano
Aja, s čim si pa čistil? A je to tist postopek z orehovimi lušinami?
2 cistila egr sta sla pa 2 cistila brakecleanerja pa parni cistilc je laufau pa se je spucalo v nulo glede na to kaksno je bilo

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Tudi pri bencinarju zaradi direktnega vbrizga, ampak v dosti manjšem obsegu. Ko sem se zanimal je bila cena peskanja okoli 300€. Kolega je na m3 nardil na 250000km in ni blo neke panike, se pa vozi vecinoma po avtocesti v Graz na delo. Skyactiv g serija je samo tankaj vozi 😉

Napisano
pred 32 minutami je Scr3am napisal:

Bencinar je bil pri mazdi že od nekdaj samo tankaj in vozi.

Samo upajmo,da bo to še dolgo veljalo......:notworth:

Napisano
pred 2 urama je Scr3am napisal:

Zakaj nebi? Zaradi direktnega vbrizga in skyactive motorja. 

Na  X  motorje sem mislil....🤔

Napisano (urejeno)

Ne ga biksat bini.

 

Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 7 urami je Scr3am napisal:

Ne ga biksat bini.

 

Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.

Jaz osebno verjamem in zaupam Japoncem, da so delali najboljše bencince, dizli pa niso njihovi ravno posrečeni motorji a dvomi so, ker je to X motor in tehnika s katero so se ubadal že mnoge znamke in jim ni uspelo.... :nevem:(spomni se wenklovih motorjev) 🙃

Jaz sem se pa vseeno odločil za nakup, ker delam malo km in 100kkm bo pa zdržal ni vrag.... 😊😀😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • So bili tej Arctic 360 lani decembra znižani na 80€ in sem ga vzel, ko sem moji sestavljal PC. Noro dobro hladi (intel). Kako bi lahko AIO bil problem z višino rama pa mi ni jasno. Zračni dual tower cooler ja, za AIO pa ne bi smel bit problem? Edino, če imaš mogoče kako mATX varianto plate? Ampak tudi bejba jo ima, pa ni bilo problema tega 360 Arctica not spravt. Jaz na mojem 13600K imam zračnega Dark Rock 4, pa potem še tisti intel cpu bracket namesto serijskega cpu držala na plati. Pri temu Arcticu konkretno ga moraš itak zamenjat, imajo pa zraven svojo varianto za intel. Za AMD ga ne rabiš. Sem ga pa montiral tudi kolegu na 7800X3D, je pa edin malo nerodno vijačenje, s tistimi fedri. Njemu je potem v idle laufalo 40-45, kar je za te AMD kar normalno, glede na to kako so narejeni, za igre ne vem z glave, ker je potem še drekal tiste PBO in neki navijal itd... je pa zelo zadovoljen. Res je dober cooler. 
    • To je res vrhunska neumnost. Tule je malo globlja raziskava. Sem nekaj časa nazaj pogledal.    
    • Kakšno vezo imajo neke nebuloze diktatorja Stalina s fiziko? Pozabi na te bumbarje. Njim ni nič drugega jasno, samo kako se na oblasti obdržati...
    • Pri našem službenem Peugeot Rifterju l. 2019 je pri 45.000 km zamašilo oljno pumpo zaradi razpadanja jermena in je šlo 1000 €+ za popravilo. Wet belt je res bedarija.
    • Iz moje statistike pride tudi nekaj zanimivih številk: Od 2015 se v službo večinoma vozim s kolesom, 15,7 km v obe smeri, 150 višinskih metrov. Do zdaj se je nabralo 5702 km in 75386 višinskih metrov. Na kolesu sem sedel 16 dni, 22 ur in 58 minut. Če malo obrnem številke in upoštevam povprečno porabo moje Mazde CX-30 6,3/100 in zdajšnjo ceno goriva, bi naneslo 521 €, če bi opravljal pot z avtom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.