Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem v testnem avtu imel samo lane assist, pa še ta ni bil pretirano nadležen

Ostalo se vse da urediti, predvidevam.

Bo kdo napisal, ki že ima avto.

 

Moj bo naslednji teden na voljo. 😀

Napisano

Kako de pa vklopi ali izklopi autohold? 

Meni na 13 letniku dela avtomatsko, pa imam ročni menjalnik. 

Napisano

Te stvari so pri Mazdi res malo moteče. Če bi lahko vsaj preko OBD-ja to uredil, bi bilo super. Kot se da enostavno pri VAG-u. Mazda pa ima vse kar dobro zaklenjeno dol.

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

1.aprila letos. 😊

Za hec al zares, da ti ne bodo kaj zasrali....😂😉

Napisano
pred 40 minutami je Bini napisal:

Za hec al zares, da ti ne bodo kaj zasrali....😂😉

Zares. 😊

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Bi ti pa še kako prav prišel avtomatski menjalnik ...

Še to. 🤔

 

 

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Zares. 😊

Še to. 🤔

Jaz grem pa konec leta, če bo vse po sreči. Odvozim še kakih 80kkm, če bo Passat zdžal, ker ima že blizu 270kkm.....😁

Že tako sem leto čez 40.....:nevem:

Napisano (urejeno)

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

Popravljeno od Magoče CX-30
Napisano
pred 32 minutami je Magoče CX-30 napisal:

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

Dobro, 160 v vrhniški klanec ni neki presežek. Kaj pa poraba? 

 

 

Napisano
pred 58 minutami je Magoče CX-30 napisal:

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

Verjamem, da si in da boš še dolgo zadovoljen, avto je bomba četudi ima G140 dinota not. 😉

Srečno vožnjo ti želim  :zoom-zoom:  👍

Napisano
Pred eno uro je Magoče CX-30 napisal:

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

 

To pa se lepo sliši. Še dobro da sem vzel G140. 😀

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Dva novejša testa...

 

6 dni star - G140

 

 

11 dni star - G140

 

 

😄

 

Sicer sta v nemščini samo si lahko nastavite angleške podnapise, YT samodejni prevod...

 

LP

 

Napisano

Imel si tako ali tako samo dve možnosti, ali vzameš doberega ali še boljšega..... :party0035:

Napisano

Glede na drugi posnetek in njuno še kar dinamično vožnjo se je videlo 7.8 na displeju. Mislim, da z nekaj prakse in utekanjem zna biti poraba kak liter manjša. 👍😉

Napisano
pred 3 urami je Magoče CX-30 napisal:

G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. 

Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.

Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃

Super, da si sam prišel do tega spoznanja. Na tem forumu najdeš svašta :)

 

Uživaj v avtu!

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Dobro, 160 v vrhniški klanec ni neki presežek. Kaj pa poraba? 

 

 

Ti gres gotovo tam 300 km/h ... in to z elektricnim biciklom :P ... 

  • Všeč 1
  • Haha 5

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Ko je po navadi tak gost promet, da še 130 gre komaj.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Imel si tako ali tako samo dve možnosti, ali vzameš doberega ali še boljšega..... :party0035:

Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje. 

Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Magoče CX-30 napisal:

75 

Ni slabo. A je tvoja V8? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 27 minutami je godlike napisal:

Ko je po na adi tak gost primet, da še 130 gre komaj

 

Pa trije pasovi. Ampak na skrajno desnem redko kdo vozi...

Podpis.png

 

Napisano
pred 48 minutami je Alex napisal:

Ni slabo. A je tvoja V8? 

Verjetno manjka pika za 7ko....🤔

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje. 

Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota. 

 

Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj ... območje, ki je najbolj uporabno), navitega X186. 😁 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano
pred 55 minutami je Alex napisal:

Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje. 

Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota. 

Drugače pa je za Mazdo dosti boljše in ceneje da je izkoristila ta trpežen Dino motor in zmanjšala konje ter porabo in zadovoljila EU- EKO standarde kot pa razvijala nov motor, ker nov motor tako že ima X186.... :nevem:

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

 

Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj obratov), navitega X186. 😁 

 

image.png

Mazda že ve zakaj je tako kot je.... :whatever:

Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je Bini napisal:

Drugače pa je za Mazdo dosti boljše in ceneje da je izkoristila ta trpežen Dino motor in zmanjšala konje ter porabo in zadovoljila EU- EKO standarde kot pa razvijala nov motor, ker nov motor tako že ima X186.... :nevem:

Mazda že ve zakaj je tako kot je.... :whatever:

 

Kdaj gre zelo drag inovativen razvoj tudi v napačno smer. In nekdo mora to plačat (na primer @Alex). 😁

Samo ni mi jasno, zakaj se Mazda ni nič naučila od Mitsubishija - njegovega neuspelega poskusa z 1.8 GDI. Imel sem ga nekaj let, super motor, a pri 150.000 km ni več prišel čez tehničnega - na srečo ima Mazdin X GPF, ki bo lovil in sežgal prekomerne saje.

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.