Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....:nevem:

Pa nej dajo na 90 al pa raje na 80... napredek se vidi v zmanjševanju hitrosti pa naj bo človek pameten. Še avione naj omejijo na 300-400km/h, pa bo.

33112_1.png

Napisano

Včeraj sem gledal oddaja Koda na RTV SLO. Spor glede navodil za avto, za katere hoče Renault 40€, da se jih dobi v pisni obliki 

 

Morda kdo ve, kako je pri Mazdi glede tega?

 

LP

Napisano
pred 10 minutami je GregorV napisal:

Včeraj sem gledal oddaja Koda na RTV SLO. Spor glede navodil za avto, za katere hoče Renault 40€, da se jih dobi v pisni obliki 

 

Morda kdo ve, kako je pri Mazdi glede tega?

 

LP


 

Sem nekje enkrat prebral ali slišal, da navodila lahko dobiš brezplačno … samo naročit jih moraš na servisu…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Meni dobro zgleda, ne bit favš, če naredijo lep avto, ki nima slovesa kot Mazda. Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....:nevem:

Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let

 

pred 3 urami je GregorV napisal:

Sem bil 3x v salonu in čisto vsakič so potencialni kupci avte vozili na testne vožnje. Ne vem točno katere modele. Med drugim prodajajo tudi malega DongFeng Box.

 

Ne vem ali je res, ampak prodajalec je rekel, da se dobro prodajajo.

 

 

Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte

Napisano
pred 34 minutami je NevLado napisal:

Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let

 

 

Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte

Žal ni tako kot praviš.... :nevem:

Čez kako leto bodo imeli pri nas večjo prodajo kot Mazda.... 😉

Napisano

Sama si je Mazda kriva, če nima nič pametnega v ponudbi.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je NevLado napisal:

Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let

 

 

Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte

Za 15 let naprej se ne gleda, ko kupiš novega za 28k jurčkov. Poglej kako zgleda notri in preberi kako opremo ima pa preverjen Mi..... motor ima.Samo všeč ti še mora bit in to je to za ta dnar.... :nevem:

IMG_20250316_222409.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 14 urami je Jest napisal:


 

Sem nekje enkrat prebral ali slišal, da navodila lahko dobiš brezplačno … samo naročit jih moraš na servisu…

 

Sem preveril.

 

Navodila se zaenkrat še dobijo v pisni obliki ob nakupu avtomobila. 😀

 

Pri kitajcih pa samo digitalno.

 

LP

Napisano

Hvala za link.

 

680 strani. 🤣

Bi bilo dobro, če dobim v pisni obliki celotna navodila, ne samo kakšno skrajšano verzijo.

Ker če grem to tiskat na A4 papier bo kupček precej visok in težek. 😒

Original navodila so verjetno v A5 ali podobnem formatu na tanjšem papirju.

Napisano

Ne vem, če boš dobil v pisni obliki, kar je v digitalni. Tiskano je vedno skrajšano... Lahko da se motim.

Napisano

Morda pa je isto kot pri Renault, da plačaš za celotno verzijo.

Točno bom lahko povedal v sredo, ko dobim avto. 🚗

 

Ali četrtek, če se bom cel popoldan in noč vozil okrog. 😂

Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Hvala za link.

 

680 strani. 🤣

Bi bilo dobro, če dobim v pisni obliki celotna navodila, ne samo kakšno skrajšano verzijo.

Ker če grem to tiskat na A4 papier bo kupček precej visok in težek. 😒

Original navodila so verjetno v A5 ali podobnem formatu na tanjšem papirju.

Dobil boš skrajšano verzijo. Še dobro, celotna pisna navodila bi krepko zmanjšala prtljažni prostor.

Napisano

Kako vi vozite nove avte?

Prvih 3K km do 2500 obratov, potem pa pohodite stopalko do konca, ali kako drugače?

Oz. se ne ozirate na to in "full gas" od začetka. 😀

Napisano (urejeno)

Vedno se držim napotkov iz knjigice.

 

i20n je zahteval 1.500 km med 2000-4000 obrati. Če je avtocestna vožnja menjavaj med 5 in 6, da ni konstantno na istih obratih.

Alfa je želela 2000 km zmerne vožnje.

Focus 2000km ne preko 4000 obratov.

 

Če je testni, za 1h, pa bombe hladnega, kaj pa ga ne dajo za vikend....  🤭

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Ja prvih 1500 bolj polahko ampak skos menjavanje obratov. Nikoli na ac pa v šesto in tempomat na 130km/h. Obrati se morajo menjat čim več. Ma sej na začetku to sploh ni težko, ker bi se kar vozil in vozil. sramezljiv

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je GregorV napisal:

Kako vi vozite nove avte?

Prvih 3K km do 2500 obratov, potem pa pohodite stopalko do konca, ali kako drugače?

Oz. se ne ozirate na to in "full gas" od začetka. 😀

čim prej full gass, da če kej raznese, naj raznese takoj da menjaš v garanciji...za ta motor dvomim, da bo kej narobe no, ne glede na to, kako ga boš upeljeval :) 

 

pred 1 uro je godlike napisal:

Vedno se držim napotkov iz knjigice.

 

i20n je zahteval 1.500 km med 2000-4000 obrati. Če je avtocestna vožnja menjavaj med 5 in 6, da ni konstantno na istih obratih.

Alfa je želela 2000 km zmerne vožnje.

Focus 2000km ne preko 4000 obratov.

 

Če je testni, za 1h, pa bombe hladnega, kaj pa ga ne dajo za vikend....  🤭

 

pred 39 minutami je Boss napisal:

Ja prvih 1500 bolj polahko ampak skos menjavanje obratov. Nikoli na ac pa v šesto in tempomat na 130km/h. Obrati se morajo menjat čim več. Ma sej na začetku to sploh ni težko, ker bi se kar vozil in vozil. sramezljiv

 

To velja samo za turbo motorje, atmosfercu je čist vseeno ;) 

 

Nismo več 30 let stara tehnologija

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

To velja samo za turbo motorje, atmosfercu je čist vseeno ;) 

 

Aja, sej res, pozabil, da imate eni še vedno atmosferce. :hudicek:

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je GregorV napisal:

Kako vi vozite nove avte?

Prvih 3K km do 2500 obratov, potem pa pohodite stopalko do konca, ali kako drugače?

Oz. se ne ozirate na to in "full gas" od začetka. 😀

Kot pravi @NevLado gas do daske, ker tako ne bo šel čez 4500 obratov. 😊Vsaj moja x186 je bila tovarniško omejena prvih 2 ali 3kkm. Vseeno jo jaz prvih 1kkm nisem gnal veliko čez 3000 obratov. 😉

Jaz vedno gledam na svoj avto saj ga ponavadi kupim za več let.... :nevem:

Napisano

Kot že vsi veste 😄, sem postal ponosni lastnik nove CX-30, Center line, Desi, G140, MT.

V skladu z to spremembo sem sedaj tudi spremenil sliko mojega profila. 😁

Morda še v prihodnje kaj posodobim.

 

Nakupovalna izkušnja v AH FERK, MB je bilo od začetka do konca pozitivna.

Vem, da ste nekateri grajali to AH, vendar jaz nisem imel težav.

Prijazen prodajelec, strokovno svetovanje, dobil sem vse informacije, dodaten popust, testna vožnja. Koristni nasveti ob predaji avtomobila, vse potrebno za registracijo, ureditev MyMazda aplikacije itd. 

 

Seveda je nemogoče skupaj pogledati 1000 funkcij. To mo sedaj še čaka...

 

Glede same vožnje..., pa bom lahko povedal več, ko bom naredil več km, sedaj imam cca. 40 km. 😃

 

LP

 

  • Všeč 13
  • Ljubim 2
Napisano

Srečno vožnjo ti želim z Mazdo cx-30, Dino.... 😁🫣

Malo heca 😂🤣😉.   :zoom-zoom:

           

Napisano
pred 36 minutami je etcho napisal:

Čez 10 let, ko bo za kupit samo elektrika, bomo vsi vozili Dinote. 😉

Jaz ne. Dobro, x186 ne bo nikoli.Dino. Takrat raje električnega. 😊

 

 

Napisano
pred 8 urami je GregorV napisal:

Glede same vožnje..., pa bom lahko povedal več, ko bom naredil več km, sedaj imam cca. 40 km. 😃

Uff, en najlepših občutkov je pa nov avto, pa vonj po kemiji. Uživej, privošči si vikend izlet. Če si kaj upam trditi je, da te dino ne bo pustil na cedilu oz. na avtovleki.

Napisano
pred 9 urami je GregorV napisal:

Kot že vsi veste 😄, sem postal ponosni lastnik nove CX-30, Center line, Desi, G140, MT.

V skladu z to spremembo sem sedaj tudi spremenil sliko mojega profila. 😁

Morda še v prihodnje kaj posodobim.

 

Nakupovalna izkušnja v AH FERK, MB je bilo od začetka do konca pozitivna.

Vem, da ste nekateri grajali to AH, vendar jaz nisem imel težav.

Prijazen prodajelec, strokovno svetovanje, dobil sem vse informacije, dodaten popust, testna vožnja. Koristni nasveti ob predaji avtomobila, vse potrebno za registracijo, ureditev MyMazda aplikacije itd. 

 

Seveda je nemogoče skupaj pogledati 1000 funkcij. To mo sedaj še čaka...

 

Glede same vožnje..., pa bom lahko povedal več, ko bom naredil več km, sedaj imam cca. 40 km. 😃

 

LP

 

Srečnooo  in uživajte v vožnji z cx30  samo gasssssss😉👍👍👍😁

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.