Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Definitivno Zircon sand. Crystal soul red je že mal zdolgočasena, ker jih je največ :) 

  • Všeč 5
  • Začuden 2

Podpis.png

 

Napisano

Dan danes je dino nadomestil vstopne 2.0 motorje (122 in 150 konjske). Še tokrat je dino znatno cenejši kot še vedno top motor x186. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Dan danes je dino nadomestil vstopne 2.0 motorje (122 in 150 konjske). Še tokrat je dino znatno cenejši kot še vedno top motor x186. 

Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186  ... 😁

 

Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186  ... 😁

 

Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....

Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega. 

Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo. 

 

Janez007,  dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.

 

 

Napisano
pred 5 urami je Valh napisal:

...

G140 oprema Homura v crystal soul red barvi ročnim menjalnikom ali

G140 opream Nagisa v zircon sand barvi z avtomatskim menjalnikom

 

Glede menjalnika, če imaš možnost in če si "pravi voznik", moja izbira ročni menjalnik, dokler še lahko, ker kot kaže, nam bodo počasi še to vzeli in je že sedaj prava redkost 😡. Ročni je med boljšimi, 2jurja je ceneje in lahko malo manjša poraba...:punk:

Glede barve pa, vsake oči imajo svojega malarja 🤩

  • Všeč 1
  • Ljubim 4
Napisano
pred 44 minutami je Alex napisal:

Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega. 

Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo. 

 

Janez007,  dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.

Upam, da kakšen tvoj sodelavec tole bere in ti kupijo ob slovesu, na 1. aprila, eno turbo varianto Mazde. 

Napisano

Jaz sem na testni vožnji vozil G150 z avtomatskim menjalnikom.

Mene ni navdušil. Morda zato ker sem prvič avto z AT in ni bilo dovolj časa, kilometrov, da bi ga bolje spoznal.

Moj glas bi bil za MT, kar imam sedaj z G140 v čisto svežem avtu. 😄

 

Jaz sem nagisa in humora odpisal, ker nimata ogrevalnega volana.

Za marsikoga nepomembno, jaz pa sem se zelo navadili na ta dodatek.

 

Sem pa imel v testnem avtu nagisa opremo in se mi barvna kombinacija ni dopadla.

 

Napisano
pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Upam, da kakšen tvoj sodelavec tole bere in ti kupijo ob slovesu, na 1. aprila, eno turbo varianto Mazde. 

Kakega 2.5 turbo dinota iz Amerike 😁

Napisano
dne 22. 3. 2025 ob 19:29 je Tilen5 napisal:

Pomoje bi prvič videli ferrarija z porabo 6.0 🤣🤪

Ja, to pa res a ne vidiš na sliki, da je na elektriko..... 🫣😋😉

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je GregorV napisal:

Jaz sem na testni vožnji vozil G150 z avtomatskim menjalnikom.

Mene ni navdušil. Morda zato ker sem prvič avto z AT in ni bilo dovolj časa, kilometrov, da bi ga bolje spoznal.

Moj glas bi bil za MT, kar imam sedaj z G140 v čisto svežem avtu. 😄

 

Jaz sem nagisa in humora odpisal, ker nimata ogrevalnega volana.

Za marsikoga nepomembno, jaz pa sem se zelo navadili na ta dodatek.

 

Sem pa imel v testnem avtu nagisa opremo in se mi barvna kombinacija ni dopadla.

 

Po mojem je G150 ali G140 glede AT čisto druga pesem. Naš šofer je še vedno navdušen nad AT, ki učinkovito izrablja radarski tempomat, ta pa olajša vožnjo v kolonah, v katerih mi preživimo pol voženj. Po mojem bi bil podobno navdušen tudi nad G140 MT ali X186 MT.

 

Pravi tudi, da ga kompakten občutek vožnje zelo spominja na vožnjo z Mazdo 3 (kar pomeni, da mu je odličen). Zelo mu je všeč, da je avto tih - pri hitrosti 155 km/h se motor vrti s slabimi 3.000 obrati. Obe lastnosti bi verjetno imel tudi z MT.

 

Ogrevan volan - tudi pri nas je bil to pogoj, ker veliko pomeni voznikoma (jaz na primer tega nikoli ne uporabljam, niti ogrevanih ali hlajenih sedežev).

 

Edino kar mi je mogoče malo žal, da naš CX-30 Centre line nima zadnjih zatemnjenih stekel ... to bi stalo dodatnih (vključeno v design paket) 1.500 € + zamik dobave za cca 3 mesece in cena bi (za ceno celotnega stroška zavarovanja) prestopila mejo 30.000.

 


 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 urami je samSimon napisal:

Kakega 2.5 turbo dinota iz Amerike 😁

Ne bi bilo slabo.👍

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano

Zdravo

 

Se še nisem imel časa poglobiti v menije, navodila...

 

Ali Mazda omogoča prikaz prevožene razdalje in povprečno porabo za to razdaljo?

Grem torej na morje, naredim 450 km in me zanima kakšna je bila povprečna poraba. Vmes 2x, 3x stojim na počivališču...

 

Iščem, vendar ne najdem te funkcije. Če je to sploh mogoče videti...?

 

Hvala

 

LP

 

Napisano

Tako imam jaz. Na A spremljam porabo med posameznimi polnjenji tanka. B se mi pa kar nonstop vrti in nekako kaže dolgoročno povprečno porabo.

Napisano

Jaz pa sploh ne gledam več na porabo zadbje čase, ker grem večkrat na teden v Ljubljano in lovimn"minute". 

 

 

Napisano

Kje pa vidite povprečno porabo z A in B?

Ker če resetiram z tipko na levi strani merilnikov, se km premaknjejo na 0. Z tipko lahko potem gledam km za odometer, A, B. Levo spodaj od sredinskega digitalnega okroglega merilnika.

Povprečne porabe pa jaz ne vidim. Očitno sem slep. 😄

Hvala

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Jaz pa sploh ne gledam več na porabo zadbje čase, ker grem večkrat na teden v Ljubljano in lovimn"minute". 

 

Eh, nekakšna navada. Drugače se tudi jaz pri teh 10.000 km ne sekiram preveč, glavno da ni ravno 15 L na 100 km. Vsako šparanje pri teh kilometrih se na koncu leta pozna za par 100€.

Napisano
pred 14 minutami je Agerg napisal:

 

Eh, nekakšna navada. Drugače se tudi jaz pri teh 10.000 km ne sekiram preveč, glavno da ni ravno 15 L na 100 km. Vsako šparanje pri teh kilometrih se na koncu leta pozna za par 100€.

Važno je, da med vožnjo uživaš. Če hočeš, da si res hiter s cx30-ko jo moraš dobro na obrate navijati. In takrat se ve, da pije več. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je GregorV napisal:

Kaj to dobi vsak Mazda kupec, ker jaz nisem dobil. 🥲


Vsak kupec nove Mazde… Če se nisi dobil, boš verjetno kmalu ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.