Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Definitivno Zircon sand. Crystal soul red je že mal zdolgočasena, ker jih je največ :) 

  • Všeč 5
  • Začuden 2

 

 

Napisano

Črn avto, črne plastike 😁 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Dan danes je dino nadomestil vstopne 2.0 motorje (122 in 150 konjske). Še tokrat je dino znatno cenejši kot še vedno top motor x186. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Dan danes je dino nadomestil vstopne 2.0 motorje (122 in 150 konjske). Še tokrat je dino znatno cenejši kot še vedno top motor x186. 

Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186  ... 😁

 

Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186  ... 😁

 

Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....

Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega. 

Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo. 

 

Janez007,  dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.

 

 

Napisano
pred 5 urami je Valh napisal:

...

G140 oprema Homura v crystal soul red barvi ročnim menjalnikom ali

G140 opream Nagisa v zircon sand barvi z avtomatskim menjalnikom

 

Glede menjalnika, če imaš možnost in če si "pravi voznik", moja izbira ročni menjalnik, dokler še lahko, ker kot kaže, nam bodo počasi še to vzeli in je že sedaj prava redkost 😡. Ročni je med boljšimi, 2jurja je ceneje in lahko malo manjša poraba...:punk:

Glede barve pa, vsake oči imajo svojega malarja 🤩

  • Všeč 1
  • Ljubim 4
Napisano
pred 44 minutami je Alex napisal:

Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega. 

Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo. 

 

Janez007,  dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.

Upam, da kakšen tvoj sodelavec tole bere in ti kupijo ob slovesu, na 1. aprila, eno turbo varianto Mazde. 

Napisano

Jaz sem na testni vožnji vozil G150 z avtomatskim menjalnikom.

Mene ni navdušil. Morda zato ker sem prvič avto z AT in ni bilo dovolj časa, kilometrov, da bi ga bolje spoznal.

Moj glas bi bil za MT, kar imam sedaj z G140 v čisto svežem avtu. 😄

 

Jaz sem nagisa in humora odpisal, ker nimata ogrevalnega volana.

Za marsikoga nepomembno, jaz pa sem se zelo navadili na ta dodatek.

 

Sem pa imel v testnem avtu nagisa opremo in se mi barvna kombinacija ni dopadla.

 

Napisano
pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Upam, da kakšen tvoj sodelavec tole bere in ti kupijo ob slovesu, na 1. aprila, eno turbo varianto Mazde. 

Kakega 2.5 turbo dinota iz Amerike 😁

Napisano
dne 22. 3. 2025 ob 19:29 je Tilen5 napisal:

Pomoje bi prvič videli ferrarija z porabo 6.0 🤣🤪

Ja, to pa res a ne vidiš na sliki, da je na elektriko..... 🫣😋😉

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je GregorV napisal:

Jaz sem na testni vožnji vozil G150 z avtomatskim menjalnikom.

Mene ni navdušil. Morda zato ker sem prvič avto z AT in ni bilo dovolj časa, kilometrov, da bi ga bolje spoznal.

Moj glas bi bil za MT, kar imam sedaj z G140 v čisto svežem avtu. 😄

 

Jaz sem nagisa in humora odpisal, ker nimata ogrevalnega volana.

Za marsikoga nepomembno, jaz pa sem se zelo navadili na ta dodatek.

 

Sem pa imel v testnem avtu nagisa opremo in se mi barvna kombinacija ni dopadla.

 

Po mojem je G150 ali G140 glede AT čisto druga pesem. Naš šofer je še vedno navdušen nad AT, ki učinkovito izrablja radarski tempomat, ta pa olajša vožnjo v kolonah, v katerih mi preživimo pol voženj. Po mojem bi bil podobno navdušen tudi nad G140 MT ali X186 MT.

 

Pravi tudi, da ga kompakten občutek vožnje zelo spominja na vožnjo z Mazdo 3 (kar pomeni, da mu je odličen). Zelo mu je všeč, da je avto tih - pri hitrosti 155 km/h se motor vrti s slabimi 3.000 obrati. Obe lastnosti bi verjetno imel tudi z MT.

 

Ogrevan volan - tudi pri nas je bil to pogoj, ker veliko pomeni voznikoma (jaz na primer tega nikoli ne uporabljam, niti ogrevanih ali hlajenih sedežev).

 

Edino kar mi je mogoče malo žal, da naš CX-30 Centre line nima zadnjih zatemnjenih stekel ... to bi stalo dodatnih (vključeno v design paket) 1.500 € + zamik dobave za cca 3 mesece in cena bi (za ceno celotnega stroška zavarovanja) prestopila mejo 30.000.

 


 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 urami je samSimon napisal:

Kakega 2.5 turbo dinota iz Amerike 😁

Ne bi bilo slabo.👍

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano

Zdravo

 

Se še nisem imel časa poglobiti v menije, navodila...

 

Ali Mazda omogoča prikaz prevožene razdalje in povprečno porabo za to razdaljo?

Grem torej na morje, naredim 450 km in me zanima kakšna je bila povprečna poraba. Vmes 2x, 3x stojim na počivališču...

 

Iščem, vendar ne najdem te funkcije. Če je to sploh mogoče videti...?

 

Hvala

 

LP

 

Napisano

Tako imam jaz. Na A spremljam porabo med posameznimi polnjenji tanka. B se mi pa kar nonstop vrti in nekako kaže dolgoročno povprečno porabo.

Napisano

Jaz pa sploh ne gledam več na porabo zadbje čase, ker grem večkrat na teden v Ljubljano in lovimn"minute". 

 

 

Napisano

Kje pa vidite povprečno porabo z A in B?

Ker če resetiram z tipko na levi strani merilnikov, se km premaknjejo na 0. Z tipko lahko potem gledam km za odometer, A, B. Levo spodaj od sredinskega digitalnega okroglega merilnika.

Povprečne porabe pa jaz ne vidim. Očitno sem slep. 😄

Hvala

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Jaz pa sploh ne gledam več na porabo zadbje čase, ker grem večkrat na teden v Ljubljano in lovimn"minute". 

 

Eh, nekakšna navada. Drugače se tudi jaz pri teh 10.000 km ne sekiram preveč, glavno da ni ravno 15 L na 100 km. Vsako šparanje pri teh kilometrih se na koncu leta pozna za par 100€.

Napisano
pred 14 minutami je Agerg napisal:

 

Eh, nekakšna navada. Drugače se tudi jaz pri teh 10.000 km ne sekiram preveč, glavno da ni ravno 15 L na 100 km. Vsako šparanje pri teh kilometrih se na koncu leta pozna za par 100€.

Važno je, da med vožnjo uživaš. Če hočeš, da si res hiter s cx30-ko jo moraš dobro na obrate navijati. In takrat se ve, da pije več. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je GregorV napisal:

Kaj to dobi vsak Mazda kupec, ker jaz nisem dobil. 🥲


Vsak kupec nove Mazde… Če se nisi dobil, boš verjetno kmalu ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz govorim o ciganih na dolenjskem, ti si pa z vsakim postom zmišljuješ nove zgodbice.   Kaj več o čudakih pa ne bomo, da ne dobim spet opozorila.
    • Tisti Romi, ki jih ti omenjaš, so Romi - tisti, h katerim je šel Mesec na obisk in nato navrgel, da so na Dolenjskem težave zato, ker Dolenjski župani že vsaj 20 let niso obiskali Romskih naselij in da se da z Romi čisto lepo bivati. In z njimi se res da sobivati. So malo posebni, so malo čudaki, ampak, če dobro premisliš, je čudakov v Sloveniji kar precej. Še na tem forumu nas je nekaj čudakov, pa se da z nami čisto lepo shajati...   Ti Romi, ki jih imam jaz v mislih, so pa navadni cigani. In zraven njih je večina postala ujetnik, ker tem ciganom nihče nič ne more. Oni lahko vozijo neregistrirane avte in če jih policaj ustavi, ga lahko pretepejo. Oni lahko posedujejo strelno orožje brez dokumentov. Njihovim otrokom ni treba v šolo - in včasih je boljše, če jih ni, ker če so, delajo samo težave. Dobivajo pa socialne podpore, otroške dodatke, ... ...   Je razlika med njimi. Velika razlika.
    • malo na okrog pogledati kako je to urejeno v drugih državah, v nemčiji tudi ne dobiš nemškega državljanstva če ne znaš dobro nemško, ne narediš izpita iz nemške zgodovine, v ameriki se moraš zelo potruditi da dobiš delovno vizo, ki je vedno začasna, in ko ti poteče in ti je ne podaljšajo bye, bye (nimaš izgovorov, kot da se odseliš)....pa si lahko tudi zelo kvalificiran kader/znastvenik (poznam osebno primer, ko ženska dela na eni od univerz in so imeli dramo z podaljšanjem delovne vize - na koncu so imeli trenutno srečo, ker so se obrnili direkt na Melanijo), tako da....v SLO je za vse preveč lepo in na izy, zato se pa sistem izigrava, pa naj bodo to romi, cigani, albanosi ali pa tudi Slovenci, pa še kdo drug....dejstvo pa je, da vsi niso enaki, ampak na koncu vsakega individualno ne morejo tretirati in "jebiga".....če padeš v manjšino, ki v določeni državi ni primarna nacija potem "najebeš" ali pa se moraš čim bolje prilagoditi sistemu, ne pa da si še bolj izstopajoč (zadnji primer, ko so ustavili modela, ki sta imela po 2000 in en celo več kot 10.000 neplačanih kazni....kaj boš s takim, kot da ga daš direkt v zapor, vse pobereš in to je to....ne vem kako bi takega majstra obravnavali v kaki drugi resni državi) 
    • Ja no, v bistvu je volan vaservaga🤣
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.