Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.

 

Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?

Napisano

Se mi je zdelo da bo kaj takšnega. No, saj pri porabi ni čudežev za pričakovati.

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

 

To ni nihče rekel, da moraš. Govorimo samo o tem, da lahko. Itak se pa vsak sam odloča a je to kej pripomoglo al je bolj placebo efekt.


Pomoje je to podobno placebo efekt, kot ta, da je gorivo pri enem ponudniku boljše kot pri drugem in da lahko narediš full več kilometrov… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:


Pomoje je to podobno placebo efekt, kot ta, da je gorivo pri enem ponudniku boljše kot pri drugem in da lahko narediš full več kilometrov… ;) 

Niso vsa goriva enaka. Predvsem so pomembni dodatki, ki so v gorivu. Nekateri, recimo naftarji v državni lasti, dajejo noter take bolj poceni dodatke, drugi, resni ponudniki goriv pa boljše. Zato pa ugledne svetovne avtomobilske znamke prisegajo in svetujejo tankanje najboljših goriv in ne takih, ki so v državni lasti, katera vedno protestirajo, kako bodo obubožali, če jim bo država nagajala z reguliranimi cenami goriva. 😉

 

 

Napisano

Jaz ga nalijem vsake toliko. Včas imam celo občutek, da z nižjih obratov lepš potegne. Lahko, da je placebo. Sigurno pa porajtam bolj miren tek motorja, ko priletim z avtoceste in stojim na semaforju na minimalnih obratih. Poraba naj bi tudi bila mogoče minimalno manjša, ampak je žal ne spremljam in ne resetiram dovolj pogosto.

Napisano

Vse to bi se uradno dalo do potankosti izmerit, samo nihče nima jajca za kaj takega..... :nevem:

Jaz osebno mislim, da je sigurno 100tka boljša kot 95 ampak cena ne opraviči tiso malo več kvalitete! Še jaz, ko imam - 10cent na liter popusta jo več ne tankam, no na vsakih 5000km,da mogoče kaj spuca po motorju pa še to samo, če grem v kosu veliko km skupaj.... 👌😉

Napisano (urejeno)

Še to..

Nisem seznanjem z kvaliteto goriva pri nas. Katero gorivo je najboljše? Kaj vi tankate?

LP

 

Popravljeno od GregorV
Napisano
pred 5 minutami je GregorV napisal:

Še to..

Nisem seznanjem z kvaliteto goriva pri nas. Katero gorivo je najboljše? Kaj vi tankate?

LP

 

 

Navadil sem se tankati na Molovih bencinskih servisih, saj edini ponujajo bencin E10, ki ga Schuster (eden izmed nemških zastopnikov za mazdo) priporoča za motorje X.

1568864.png

Napisano

Tukaj lepo razloži (sicer v nemščini) ... ali je res bolje tankati premium gorivo ali ne ...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 11 urami je Agerg napisal:

No, to sem se jaz tudi spraševal in nekaj študiral, če bi na Shell-u par tankov s 100 oktanskim preizkusil. Samo kakor razumem mora pamet motorja potem imeti možnost, da vsake toliko načrtno preizkusi, če bo natočeno gorivo povzročilo klenkanje in prilagodi čas vžigov v zgornji mrtvi legi oz. tam okrog, če hoče imeti pri performansih kaj od tega. Lahko kdo tule potrdi, da se to zgodi kot si zamišljam.

 

Glede aditivov pa tudi mene zanima, če so res toliko boljši v 100 oktanskih mešanicah, kot jih posamezni trgovci tržijo. Je kdo zasledil kakšen test teh goriv?

 

V tem videu, ki ga je @Jest objavil, je Bloch z maketo lepo razložil, da motorji, ki imajo senzorje za zaznavanje odpornosti bencina na klenkanje, prilagodijo čas vžiga bencina. Če povzamem, čim nižje je oktansko število bencina, tem manj je ta bencin odporen na klenjkanje motorja, ker se prej samovžge, in obratno čim višje je oktansko število bencina, tem bolj je ta bencin odporen na klenkanje, ker se kasneje samovžge. Bencin 95 E10 je tudi bolj odporen zaradi višje vsebnosti bioetanola. Glede dodatkov pa Bloch pravi, da je težko izmeriti vpliv takšnega goriva na trajnost motorja, ker na to vplivajo različni dejavniki, da pa je ADAC ugotovil, da takšna dizelska goriva povečajo zmogljivost dizelskih motorjev za 3 do 5 %, pri bencinskih motorjih pa je ta razlika pri zmogljivosti zelo majhna.

 

A kdo ve, če ima mazda cx-30 senzorje za zaznavanje goriva in posledično prilagajanje vžiga goriva v motorju?

1568864.png

Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Še to..

Nisem seznanjem z kvaliteto goriva pri nas. Katero gorivo je najboljše? Kaj vi tankate?

LP

 

Če je le mogoče, pri nas Shell, v tujini pa Esso. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Justus napisal:

 

Navadil sem se tankati na Molovih bencinskih servisih, saj edini ponujajo bencin E10, ki ga Schuster (eden izmed nemških zastopnikov za mazdo) priporoča za motorje X.

Na splošno višja vsebnost etanola v E10 pomeni:

–Rahlo zmanjšanje porabe goriva: Etanol ima nižjo energijsko gostoto, zato boste morda opazili manjšo porabo. 
–Potencialna nevarnost korozije, nekatera starejša tesnila na starejših motorjih (dino) , tesnila in kovinski deli ne prenašajo dobro etanola, kar povzroča obrabo.
– Okoljska spodbuda:

več obnovljivega etanola pomeni manjšo odvisnost od čistega fosilnega bencina. Eko.

 

Tako, da ja. Novejšim x motorjem, ki so tehnično bolj dodelani, prija gorivo E10=10% dodanega etanola. Dinotom pa bolj E5. 

 

 

Napisano
pred 34 minutami je Agerg napisal:

Ne razumem. Kako lahko nižja energijska gostota rezultira v nižji porabi?

 

To se jest tud sprasujem

Napisano
pred 50 minutami je Agerg napisal:

Ne razumem. Kako lahko nižja energijska gostota rezultira v nižji porabi?

Sem se zmotil. 😇Tezultira višjo porabo. 

Na splošno E10 nima nobene prednosti pred E5 razen tega, da kao šparamo na predelavo nafte. Na nizozemskem celo priporočajo točenje super benzina, če nimajo na voljo E5 benzina.Ta  ima manj etanola. 

Tako,da jaz ostajam na Shellu, kjer je še vedno E5. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Na splošno višja vsebnost etanola v E10 pomeni:

–Rahlo zmanjšanje porabe goriva: Etanol ima nižjo energijsko gostoto, zato boste morda opazili manjšo porabo. 
–Potencialna nevarnost korozije, nekatera starejša tesnila na starejših motorjih (dino) , tesnila in kovinski deli ne prenašajo dobro etanola, kar povzroča obrabo.
– Okoljska spodbuda:

več obnovljivega etanola pomeni manjšo odvisnost od čistega fosilnega bencina. Eko.

 

Tako, da ja. Novejšim x motorjem, ki so tehnično bolj dodelani, prija gorivo E10=10% dodanega etanola. Dinotom pa bolj E5. 


 

Noja… v tistem videu Bloch lepo razlozi, da je dodanega DO 10% etanola… nikoli pa ne veš, in se tudi takšno gorivo z dodanim malo nad 5% etanola prodaja kot E10… in v bistvu lahko tankas enako, kot ce bi tankal E5… 

 

Je pa vsaj v nemciji E10 malce cenejši od E5…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo furca narejena,..temperatura z Zadlogu/Predmeji tudi za 2 dolgi majici čez kratke rokave. Sem pa pacient totalni, sem prišopal v en ovinek cca 60km/h(spust iz Predmeje) zgleda so bile zavore dodobra pregrete, ker sploh niso prijele in sem letel ven v bankino,..se sreča da sem imel 2 dolgi majici gor(so sotale cele). Imam samo roko podrsano od komolca dol. Grem dalje, ob reki vipavi kot tavečji heroj zabluzim v neko blato mi celo kolo zapaca do te mere, da se zadnja guma ni vrtela več in mi je še ketno snelo, da se je zaskočila...sem ene 30min s palčko pucal blato ven 😂 uglavnem kolo razštelano -> reši ga servis. null
    • HnVideoEditor_2025_07_09_162206323.mp4    
    • Wau, kakšen dosežek!   Kolikor vem, je tisti krog dolg 23 km. Torej, najprej je naredil 25 km za ogrevanje in potem še 25 km za "dirko". Se pravi 50 km vsega skupaj. Me zanima, če bi mu uspelo narediti 10 krogov v 70,5 minutah, pa da vidimo, koliko časa lahko drži povprečno hitrost 200 km/h...     Bi znalo biti, da bi mu na taki dirki bil Tomos D6 ali pa Tomos GP Matulja resna konkurenca, pa čeprav sta 50-kubičnjaka...
    • Tole je pa res nujen podatek. Itak se lastniki mikrovalovk za kamioni vozijo🤣
    • Noja… v tistem videu Bloch lepo razlozi, da je dodanega DO 10% etanola… nikoli pa ne veš, in se tudi takšno gorivo z dodanim malo nad 5% etanola prodaja kot E10… in v bistvu lahko tankas enako, kot ce bi tankal E5…    Je pa vsaj v nemciji E10 malce cenejši od E5…
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.