Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je etcho napisal:

Tehnologia! 😜

Tekkonologgia 😜

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je GregorV napisal:

Dopust končan 🙃.

 

MB - Poreč - MB

 

LP

 

 

IMG20250809203049.jpg

941 km dometa. 🤔 In poraba 6,5 l. Nekaj ne bo tukaj štimalo. 🤔

Aja, zdaj sem videl.. 

Si vmes tankal. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
dne 8. 8. 2025 ob 13:21 je Alex napisal:

Jest, preveri prosim, kdo ima dva računa.

 

Mogoče je en drug s CX.30 :P 🤔

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

ADAC test baby dino na 12 straneh - PDF 😁:

 

https://assets.adac.de/image/upload/Autodatenbank/Autotest/at6487-mazda-cx-30-25-e-skyactiv-g-140-takumi-automatik/mazda-cx-30-25-e-skyactiv-g-140-takumi-automatik.pdf

 

Žal v nemščini. 

 

Sicer nisem ekspert za nemški jezik, ampak kolikor razumem hvalijo malega dinozavra 🤣 in vozno dinamiko. 

 

LP

 

image.png

Popravljeno od GregorV
Napisano
pred 20 minutami je Shrek napisal:

Nimajo pojma... 

Zakaj? 

 

ADAC je najbolj verodostojna ustanova v DE glede avtomobilov. Oni bodo že vedeli... 😆

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je GregorV napisal:

Zakaj? 

 

ADAC je najbolj verodostojna ustanova v DE glede avtomobilov. Oni bodo že vedeli... 😆

A res? So enako verodostojni kot naš fant od Tine. 😉

WWW.AVTO-FOKUS.SI

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Prvih 2.000 km in prvo pranje💦

 

 

Rapsodija v zeleni. 🌳🌵
 

IMG_0640.jpeg

IMG_0641.jpeg

IMG_0642.jpeg

IMG_0643.jpeg

IMG_0645.jpeg

Popravljeno od Valh
  • Všeč 8
  • Ljubim 3
Napisano
pred 7 minutami je Valh napisal:

Prvih 2.000 km in prvo pranje💦

Poglej ga fanta, še en katerega lastništvo mazde je vprašljivo. Nedopustno, da je celih 2k nisi opral. Mazde je treba negovati, ni to VW.

  • Haha 4
  • Ljubim 3
Napisano
pred 20 minutami je Valh napisal:

Prvih 2.000 km in prvo pranje💦

 

 

Rapsodija v zeleni. 🌳🌵
 

IMG_0640.jpeg

IMG_0641.jpeg

IMG_0642.jpeg

IMG_0643.jpeg

IMG_0645.jpeg

Lepa figa 😁

MAZDICA pa sploh 🤗😊😉 :zoom-zoom:

Napisano
pred 16 minutami je ignacij napisal:

Poglej ga fanta, še en katerega lastništvo mazde je vprašljivo. Nedopustno, da je celih 2k nisi opral. Mazde je treba negovati, ni to VW.

Ni bla nč umazana, kaj naj, skoz v garaži 🙂

Napisano

Da je izgled števca bolj dopolnjen. 😄

Napisano
pred 1 uro je GregorV napisal:

Ali morda kdo ve, zakaj je merilnik za hitrost do 260 km/h? 😀

Če ga friziraš... 😁

Napisano
pred 1 uro je GregorV napisal:

Ali morda kdo ve, zakaj je merilnik za hitrost do 260 km/h? 😀

Za turbo verzije. 

 

 

Napisano

Da niso ponovili napake iz osmedestih devedesetih in dvatisočih, ko so imeli  števce zarad regulatorja samo do 180 :D

Potem se ja pa dogajalo tole:
nullimage.png

  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano

Kako je pa cager prišel mimo palče za resetirat kilmetre ? 

  • Všeč 1
  • Haha 4

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je GregorV napisal:

Ali morda kdo ve, zakaj je merilnik za hitrost do 260 km/h? 😀

Brez zveze.... 🤣😉

Napisano
pred 53 minutami je Alex napisal:

Za turbo verzije. 

Turbo verzija je isto limitirana

EDIT: predno me popraviš da je 5 km razlike al kok, "isto" sem mislil na limit, ne na "isto max hitrost" - ta se pri turbo verziji razlikuje za par km

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.