Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

51 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano

Na Mazda forumu je še bolj "tesna" tema, ker ima mazda tako dobre ročne menjalnike. Nisem vozil vseh avtomobilskih znamk, sam predvsem nad tistimi renaulti k sem jih sem bil glede menjalnika kar šokiran. Me slab menjalnik tako odbija, da avta nebi kupil...

Napisano

Sem v svoji 34 letni šoferski zgodovini vozil kar nekaj različnih znamk in tipov avtomobilov, 99% od teh z ročnim menjalnikom. Razen Zastave se ne spomnim avta, ki bi se slabo prestavljal. Tudi Clio Storia, ki ga imamo trenutno za tretji avto (dokler ne nejdem dobre rabljene bele Mazde 2 😀), se prestavlja "kot puter" in ga je užitek vozit (do 100 km/h 😀), tudi ker me spominja na čase, ko je avto imel za moj okus ravno prav opreme (ABS, servo volan, sprednje el. šipe, ročna klima, daljinsko centralno zaklepanje, avtoradio, voznikov sedež nastavljiv po višini).

Napisano

Je nekdo pisal, da mu ročni menjalnik posrka vso voljo do življenja in da pri avtomatskem pa noge počivajo in da z desno roko boža sopotnico...

 

Hja, leva noga res počiva, desna roka pa dela še za vse ostale ude. In nimaš časa niti da bi se po nosu popraskal, kaj šele, da bi sopotnico pobožal po nogi. Pri vožnji gor še mogoče malo. Pri vožnji dol pa pred ovinkom omejit, da lahko izbira samo med 1. in 2., za ovinkom mu dovoliti še 3., pa pred ovinkom spet omejit... In ovinkov tu je precej. In spusta tudi. Sem prevozil po pet kilometrov, da sploh nisem spustil menjalnika. Volan pa motal z eno roko...

 

Razumem, da obstajajo moški, ki so jim všeč bencinarji, in jih toleriram.

Razumem, da obstajajo moški, ki so jim všeč avtomatski menjalniki, in jih toleriram.

Razumem, da obstajajo moški, ki jim je všeč, da 'nažigajo' druge moške v zadnjično odprtino, in jih toleriram.

 

Ampak to ni zame. Nič od zgoraj naštetega. Niti v kombinacijah...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Na 6ki imaš obvolanske...sam klik z levo roko za minus navzdol, lažje kot bi dal žmigavc, volana ne spuščaš.

 

Je pa res, dolga/razgibana vožnja navzdol je nedvomno težava za avtomatike, vsaj kar sem jst doživel. Tam je treba šaltat ročno navzdol.

Napisano
pred 2 minutama je SeekK napisal:

Na 6ki imaš obvolanske...sam klik z levo roko za minus navzdol, lažje kot bi dal žmigavc, volana ne spuščaš.

 

Je pa res, dolga/razgibana vožnja navzdol je nedvomno težava za avtomatike, vsaj kar sem jst doživel. Tam je treba šaltat ročno navzdol.

V bistvu je podobno, kot bi imel ročni menjalnik. Na, avtocesti itak v nobenem primeru ne menjaš nič. Avtomatika pride v poštev  edino ko stojiš v koloni. 

 

 

Napisano

Kar sem jaz 6ko vozil, so bile komande NA volanu in ne OB volanu. In ko sem v ovinku zavrtel volan, kmalu nisem več vedel, kateri je + in kateri -. Po hribovski cesti moraš pa med vožnjo gledat kam drugam kot v volan in tipke...

pred 2 minutama je Alex napisal:

V bistvu je podobno, kot bi imel ročni... ... ...

 

Ne, ni. Slabše je...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Torej sem naredil prav, ko vztrajam na ročnem, saj veliko hodim v hribe in Dolomite. In bi bila vsaka vožnja po klancih navzdol  preveč adrenalinska. 😉 Res ne vidim neke dodane vrednosti na avtomatskih menjalnikih. Ok, pustimo super športne avte, kjer menjuje avtomatski menjalnik  v milisekundah in se je res užitek igrati z obvolanskimi ročicami. Ko pa ne ve, v katero brzino bi dal je pa res mučno. 

 

 

Napisano

Nisem še imel težave da ne bi vedel v katero brzino bi dal. Uglavnem jst uživam pa če prav sem vsa ta leta vozil klasični menjalnik in definitivno negrem nikoli več nazaj. Itak bo pa z elektriko vse drugače spet :D

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Jaz tudi se nikoli nisem imel taksnih problemov… Pac se je treba prilagoditi situaciji… Ampak to, da na AC nikoli ni treba saltat je pa bosa… razen, ce se vozis penzionersko v senci sleparjev… Res pa je, da to delas podzavestno… Pri avtomatikimpa se nikoli nisem imel potrebe, da bi rocno saltal… Menjalnik prestavlja zelo hitro… ni to robotiziran rocni menjalnik… Ampak kot ponavadi napisem… vsak naj vzame tisto, kar mu bolj ustreza… ne pa vsiljevat svojega mnenja drugim… ;)

 

Obcasno vozim tudi kaksen avto z rocnim menjalnikom… in cetudi sem bil vcasih zagovornik rocnih menjalnikov… bi se sedaj ob moznosti izbire vedno raje odlocil za avtomatskega…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ta, da moraš menjavati na avtocesti je bolj bosa. Ne vem za avtomatske menjalnike, a sam med prehitevalnem (tudi hitrih voznilov, ne kamionov) po avtocesti z mazdo 6 še nikoli nisem rabil nižati v peto. A bog ne daj  še nižje. 😉

Pač, v Kopru daš v šesto, na cestninski se ustaviš in nato do naslednje cestninske v šesti. 😉

 

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Ampak to, da na AC nikoli ni treba saltat je pa bosa… razen, ce se vozis penzionersko v senci sleparjev…

 

Čaki mal, zakaj bi bila bosa? Pri dizlih le v primeru počasne kolone, vse ostalo pa v 6. prestavi in dizel prav lepo pospešuje tudi v 6.

33112_1.png

Napisano

To ni cisto res… razen ce si med tistimi, ki stalno vozijo po levem pasu… potem res ni potrebe po saltanju… Ce pa se vozis po voznem pasu, moras vcasih na hitro prehitet kaksen kamion in skocit med tiste, ki kampirajo na prehitevalnem pasu… In ce to pocnes recimo na Vrhniskem klancu ali iz smeri obale pred Crnim kalom… potem je fajn, ce saltas v peto, da ne oviras “kamperjev”… ali pa pac vztrajas v sesti na voznem pasu… Menjalnik je zato, da se ga uporablja… Ce je rocni, je treba rocno prestavit, ce je avtomatski, pa to naredi sam, ko pohodis pedal za plin… 

 

Pa ce se ne omejujemo samo na slovenske ceste… Brez saltanja navzdol bos na nemskih avtocestah tezko orisel sploh na prehitevalni pas… Prav tako v enim tako ljubi zahodni sosedi ;) … 

 

Poleg tega je tudi na AC marsikdaj potovalna hitrost samo 50 km/h … Takrat ce zelis pospesit v nekem dolgednem casu, je fajn ce saltas nizje in tega ne pocnes s sesto brzino… ali?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne vem no, pri cx 30 mogoče to pride v poštev, pri dizelci pa res bi potrebe. 

V šesti brzini recimo, pri 120/uro na actocesti  pohodiš gas in greš z lahkoto mimo in se ne ustaviš do 220. To vleče in vleče pa četudi greš iz Kopra proti Črnemu Kalu ali pa v Vrhniški klanec. 

Drugo je, če se kolona zaustavi na klancu, potem je jasno, da šaltaš nižje. 

 

 

Napisano

Pri 120 km/h ze... saj je to hitrost, pri kateri je tudi samodejni menjalnik ze v sesti... Tudi pri bencinarju ... Velikokrat pa je potovalna hitrost nizja... pod 100 km/h ...Sploh ce ne kampiras na prehitevalnem pasu ... In takrat se tezko vkljucis na prehitevalni pas, ce ne saltas v nizjo... Saj ne recem, da ne gre... le malce dlje traja, da pridobis hitrost ... in "kamperji" postanejo zivcni, ce na prehitevalnem pocasi pridobivas hitrost :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Čak da pride en o tem kaj je v ameriki 😛

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 6 minutami je TiEn napisal:

Čak da pride en o tem kaj je v ameriki 😛

 

Ko bo Alex kupil avtomatika... bo to nekaj najboljsega, kar so naredili :D ... 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

To ni cisto res… razen ce si med tistimi, ki stalno vozijo po levem pasu… potem res ni potrebe po saltanju… Ce pa se vozis po voznem pasu, moras vcasih na hitro prehitet kaksen kamion in skocit med tiste, ki kampirajo na prehitevalnem pasu… In ce to pocnes recimo na Vrhniskem klancu ali iz smeri obale pred Crnim kalom… potem je fajn, ce saltas v peto, da ne oviras “kamperjev”… ... ... ... ...

 

Dobro, ja, ko je poln keson, je potrebno dati brzino nižje, ker ena tona tovora enostavno to zahteva. Drugače pa dizelaši vlečejo od 60 km/h do 160 km/h brez nekih večjih težav, kar se tehnike tiče. Bolj so težava vozniki, ki ne vedo, da "gas do podna" pomeni, da pedal za 'gas' pohodiš do podna in ne samo na pol. Itak je dizel in ne bo neke blazno hude porabe, ni treba šparat...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Našel ustrezno olje za moj Aisin avtomat:prstgor:

 

 

IMG_20221006_110326.jpg

To imam v mojem Volvotu 😃

 

 

Napisano

IMG_20221006_121604443.jpg

 

Ja, bencinar in še avtomatik.

 

Pa saj bankrotiraš! Za 823 kilometrov je skuril 81,5 litra bencina! 

Pa ni SUV!

Ma ni niti karavan!

Je čisto običajna limuzina!

 

To ni zame...

 

No, mučenje se je končalo, zdaj sedem v svojega turbo-dizla in domov na kosilo.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

 

Ja, bencinar in še avtomatik.

 

Pa saj bankrotiraš! Za 823 kilometrov je skuril 81,5 litra bencina! 

Pa ni SUV!

Ma ni niti karavan!

Je čisto običajna limuzina!

 

To ni zame...

 

No, mučenje se je končalo, zdaj sedem v svojega turbo-dizla in domov na kosilo.

 

Pa Mazda tudi ni :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mah sej bi kej komentirou pa sem se pol spomnu, da je naš slivka enkrat razlagal, kako se je vozil z CX-3 bencinarko in kot da je to nekaj najbolj groznega na svetu. Pa sem moral 3krat prebrat, če je to isti avto, kot kar sem ga jaz vozil :lol:

Napisano
dne 5. 10. 2022 ob 17:30 je Jest napisal:

To ni cisto res… razen ce si med tistimi, ki stalno vozijo po levem pasu… potem res ni potrebe po saltanju… Ce pa se vozis po voznem pasu, moras vcasih na hitro prehitet kaksen kamion in skocit med tiste, ki kampirajo na prehitevalnem pasu… In ce to pocnes recimo na Vrhniskem klancu ali iz smeri obale pred Crnim kalom… potem je fajn, ce saltas v peto, da ne oviras “kamperjev”… ali pa pac vztrajas v sesti na voznem pasu… Menjalnik je zato, da se ga uporablja… Ce je rocni, je treba rocno prestavit, ce je avtomatski, pa to naredi sam, ko pohodis pedal za plin… 

 

Pa ce se ne omejujemo samo na slovenske ceste… Brez saltanja navzdol bos na nemskih avtocestah tezko orisel sploh na prehitevalni pas… Prav tako v enim tako ljubi zahodni sosedi ;) … 

 

Poleg tega je tudi na AC marsikdaj potovalna hitrost samo 50 km/h … Takrat ce zelis pospesit v nekem dolgednem casu, je fajn ce saltas nizje in tega ne pocnes s sesto brzino… ali?

 

Hehe, teb se pa vid, da že dolgo nisi vozil dizla z ročnim menjalnikom. 😜 Sploh pa tega zadnjega skyactiv-D z biturbom. Nič od tega ne rabiš, verjemi in tud noben kemper še ni zaviral zaradi mene. To je izredno prožen motor in pospešuje lepo tud pri 1500 obratih. Daleč od tega, da si ovira v prometu, kot če bi isto počenjal z bencinarjem, kjer se vse skupaj dogaja pri nekih drugih obratih.

 

Zato pa pravimo, da AT menjalnik je za bencinarja smiseln za dizla pa mnogo manj. Pa tole zdaj ni hvaljenje dizla, da je vsemogočen, ker ni, ampak določene atribute pa mu je potrebno priznati in prožnost, zaradi veliko navora zelo zgodaj pri obratih je že en takih.

 

Je pa res, da seveda, če šaltaš navzdol je pa še dodaten nasmeh na ustnicah.😎

 

33112_1.png

Napisano

To sem prav danes preizkusil na avtocesti. Iz 100/uro sem pospešil v šesti brzini zelo na hitro na 170. 

Ko prime druga turbina na 1500 obratih  je res veselje. In gre vse do 5000 obratov. In vleče. 

Pa ni to golf, ko več ali manj le  kadi za njim, ko pospeši. 😉

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.