Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

51 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:

Daj a Juš  tudi lahko pride, tak je šefica rekla da mogoče bo kaj. Za skripte se bosta pa tak sama zmenila. 

Seveda, vsem ki jih zanima bo na voljo :) 

Napisano

Na mizo dobil dsg 6speed z mokro sklopko od vag koncerna. Poden od menjalnika. Ventilčki v mehatroniki kot repa, vzmeti v ventilčkih napokane, kanali zadelani hjaoooooo. Vsi vozniki z dsg od vag good luck, see you soon 🙂

  • Všeč 2
  • Začuden 4
Napisano

Kolk km pa je mel ta avto za sabo? Jaz mam službenega 6speed DSG k gre proti 300kkm pa zgleda čist ok... še

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Boss napisal:

Kolk km pa je mel ta avto za sabo? Jaz mam službenega 6speed DSG k gre proti 300kkm pa zgleda čist ok... še

280000km in do sedaj dva servisa, moral bi pa imet že 4 servise za sabo in petega na vidiku. Ring ki drzi ohišje sklopke na mestu je odneslo, zdaj pa ko je sklopko vklopilo je lamelice ven porinilo.

Napisano

A tolk ... ufff po moje tud tale moj Passat ni videl tolk servisov na menjalniku... Se pravi zna bit, da bom kmalu kje obtičal.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

A tolk ... ufff po moje tud tale moj Passat ni videl tolk servisov na menjalniku... Se pravi zna bit, da bom kmalu kje obtičal.

Vsake 60kkm ima dsg servis, verjemi da če je služben avto ga naredijo po protokolu ker vejo da lahko zaračunajo čim več :D 

Napisano
pred 21 minutami je scania napisal:

Al pa je narejeno samo na računu. 

Se strinjam, ampak to lahko rečeš tudi če greš ke kot fizična oseba :D

 

Napisano

Sodelavec je zamenjal niti dve leti staro kio xceed ,18000 km za novo enako, druge barve. 

Prej ročni menjalnik, sedaj avtomatski.

In sedaj smeh, žena ga noče vozit, samo enkrat se je vsedla noter, nekaj telovadila, preklinjala in izstopila iz njega... sedaj je že kak teden tiha maša. 😊

Prejšnjo rdečo barvo je izbrala ona, sedanjo svetlo-medlo zeleno pa on. 

Grše barve za avto še nisem videl. 

Tako je, ko se mož odloča, brez, da bi poslušal ženo.😊

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Zato pa moja izbira avto in barvo le tega, jaz pa motor v njem :jupiii:

  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano

Sem imel podobno izkušnjo, prvi mesec lastništva se ni usedla na mesto voznika...

 

Je pa bila barva požegnana, vprašanje če bi ga imeli, če nebi bila "tako lepo modra barva"

 

No potem je ta neracionalni strah bil premagan in zdej je to najboljša stvar po namazanem kruhu..

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 14 urami je Alex napisal:

Sodelavec je zamenjal niti dve leti staro kio xceed ,18000 km za novo enako, druge barve. 

Prej ročni menjalnik, sedaj avtomatski.

In sedaj smeh, žena ga noče vozit, samo enkrat se je vsedla noter, nekaj telovadila, preklinjala in izstopila iz njega... sedaj je že kak teden tiha maša. 😊

Prejšnjo rdečo barvo je izbrala ona, sedanjo svetlo-medlo zeleno pa on. 

Grše barve za avto še nisem videl. 

Tako je, ko se mož odloča, brez, da bi poslušal ženo.😊

 

Tko je to k majo otroc dnar :hudicek:

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Sodelavec je zamenjal niti dve leti staro kio xceed ,18000 km za novo enako, druge barve. 

Prej ročni menjalnik, sedaj avtomatski.

In sedaj smeh, žena ga noče vozit, samo enkrat se je vsedla noter, nekaj telovadila, preklinjala in izstopila iz njega... sedaj je že kak teden tiha maša. 😊

Prejšnjo rdečo barvo je izbrala ona, sedanjo svetlo-medlo zeleno pa on. 

Grše barve za avto še nisem videl. 

Tako je, ko se mož odloča, brez, da bi poslušal ženo.😊

Alex, v tej zgodbi ti je pa res padla sekirca v med; da je predmetno vozilo takoimenovani polizdelek, kot mu rečeš, kadar želiš podcenjevati, potem je tukaj bivša NADbarva; rdeča in še zdaj ne govorita več s soprogo. (BigBrother nadzorne kamere nad njima ali se ti je ta sodelavec, ljubitelj polizdelkov s tem pohvalil?) :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ampak glede na to da je to tema o menjalniku, predvidevam, da je bolj problem v antomsko oblikovani ročici ročnega menjalnika napram tisti avtomatskega, kjer ji verjetno gabariti ali položaj ne ustrezajo. Mislim ne vem, se sprašujem zato, ker vožnje še ni mogla sprobat, ker je takoj izstopila in glede na dejstvo, da je nekaj "telovadila" mi pač pride na misel kaj je bilo narobe in zakaj ji nova KIA od znotraj ni všeč.

 

Verjetno barva ni glih glavni problem, sploh ponoči ne ker so vse zelo podobne/temne.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Še eden dsg, ki se ne premakne. Diagnoza servisa potrebno menjat mehatroniko 1100€ ali pa celoten menjalnik fuč. In kaj je bilo? Oring je pocil pod pokrovom duple sklopke in ko je spojilo sklopko ni stisnilo lamelic ampak jih je odrinlo na pokrov. Ok zaradi poskusanja je zažgalo lamelice, torej menjava sklopk in o ringa, strosek cca 300€ + servis.

IMG_20221201_144716.jpg

Popravljeno od scania
  • Všeč 7
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Je kar precej trajalo, ampak sem končno usposobil še ta posnetek.

 

Torej, zakaj mi avtomatik (in še bb... bee... Torej, ne-dizel za povrhu)  ni všeč? Ker obrati skažejo sem in tja, hitrost je pa zmerno do pretežno ves čas enaka...

 

 

 

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano
VOZIMSE.SI

Kakšne so prednosti avtomatskega menjalnika in zakaj ga priporočamo? Izkušnje in nasvete sta delila inštruktor varne vožnje in avtomobilistični novinar.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prebral in ugotovil, da je to za starce. :nevem:

 

OK, članek je precej nerodno napisan, da preferira, da je avtomatik bolj primeren za ljudi, ki jim pešajo kognitivne funkcije ?zmeden? Bolje je, da bi naredili ustrezno primerjavo kdaj in v katerih situacijah je dejasnko boljši. Ni vse črno /belo.

 

Potem pa v članku kar nekaj buč, ki si jih priznani strokovnjaki ne bi smeli privoščiti. Recimo DSG  je načeloma dražji kot klasičen torque converter in ne cenejši kot navajajo. Oboje pa vsaj jurja do jurja in pol več kot ročni menjalnik.

 

Da majo mladi vozniki probleme s sklopko je logično, saj edino vaja naredi mojstra. In kaj je najbolj bistveno, nauči se ročni menjalnik in boš tudi brez dodatne vaje znal voziti z avtomatikom. Obratno pač ni možno. Ročni menjalnik daje vozniku več povratnih informacij kot avtomatik in je na začetku to dober trening, da se v vožnji z avtom bolj povežeš kot je avtomatika. Tudi to, da lahko s sklopko prekineš pogon je z vidika varnosti prej prednost kot slabost.

 

Asistenčni sistemi na katere se sklicujejo obstajajo enaki pri obeh tipih menjalnikov. Edino radarski tempomat ima veliko prednost pri AT. Ampak meni osebno je radarski tempomat redko v uporabi, ker ne zna prilagodit vožnje, da bi bila bolj tekoča. Osebno ga zato redko priklapljam.

 

Cenovna plat je pa pač kiks med kiksi. AT je dražji, rabi dražje vzdrževanje na dolgi rok, v primeru okvare je zahtevnejši za popravilo in posledično seveda bolj obremenjujoč za žep. Da pa nekaj kupiš z mislijo, da boš pol lažje prodal je pa neumnost. Sigurno pa ne boš dražje prodal oziroma ne za tako razliko kot si dal več pri novem. Torej edini argument glede stroškov pade takoj v vodo.

 

 

Sem hotel napisat mojih 5 razlogov za MT ampak se mi zdi brez veze, kar naj se vsak sam odloči. Mogoče samo ena zadeva, ki sem jo bral v neki tuji raziskavi, kjer so ugotovili, da vozniki z MT menjalniki so bolj povezani z vožnjo in da reagirajo hitreje. Kot razlog so navedli, da AT "poleni" voznike. :nevem:

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Vse asistence so za poneumljanje voznikov. Pri teh asistencah so lahko vozniki na fejstbuku in ostalih pomembnih zadevah. Pri tovornjaku in avtobusu je samo pri vožnji po avtocesti ali ravnini primerno vozit v avtomatskem režimu. Čez hribe in ovinke treba pa avtomatiko dat na ročni sistem... Lahko se pelješ v avtomatskem režimu...sam pol tovornjak s 40 tonami skupne teže počaka sredi klanca, v busu je pa cukanje... 

Papir prenese vse...

Pa amaterjem lahko bučke prodajajo... 

Popravljeno od Shrek
Napisano
Pravkar je Tilen5 napisal:

AT prednost je da lahko na izi ješ sladoled v avtu

Pa gangsta style... okno dol pa da ti roka ven binglja (pištola ni obvezna)

 

slika.png

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano

Jaz sem zadovoljen z avtomatikom (aisin). Peljem pa tudi rad avto z ročnim. 

Ko bom menjal avto bom gledal tudi, da ima avtomat.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 14 minutami je FuManchu napisal:

Jaz sem zadovoljen z avtomatikom (aisin). Peljem pa tudi rad avto z ročnim. 

Ko bom menjal avto bom gledal tudi, da ima avtomat.

Tudi sam sem zadovoljen z avtomatikom. Ni važno kaj pišejo, ko bom menjal avto bom gledal, da bo avtomatik.

 

 

Napisano

Zvozil sem nekaj službenih AT menjalnikov še več MT in še vedno rajši vozim MT🤗 je pa res,da se vsakega hitro navadiš.....😊 @Boss je po zgoraj napisanem zadel bistvo teh menjalnikov...:bravo:

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Jaz sem zadovoljen z avtomatikom (aisin). Peljem pa tudi rad avto z ročnim. 

Ko bom menjal avto bom gledal tudi, da ima avtomat.

Jaz tudi ne grem več nazaj na M pa čeprav se dostikrat peljem z drugimi avti in mešam polento

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.