Skoči na vsebino

Android Auto Wireless


kacnje

Priporočeno sporočilo

Ali kdo od forumašev to uporablja?
Že dlje časa me mika tale dodatek - Motorola MA1 ali kaj alternativnega. Android Auto relativno dosti uporabljam, čeprav je poln hroščev in nedoslednosti. Upam sicer, da bo prihajajoča verzija boljša - novi CoolWalk in ostalo.
Zakaj še nisem naročil tega brezžičnega vtičnika? Ker se malo bojim, da je pri Mazdi (letnik 2016) zadeva (pre)počasna? Zato sprašujem, če kdo to uporablja.
Kolega ima to na novi Corolli in pravi, da se zadeva vzpostavi po približno 30 sekundah. Glede na to, da je infotainment pri moji Mazdi precej počasen, se bojim, da bo stvar milo rečeno počasna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, moj je pa 2016. Mislim, da je MZD Connect. Enkrat sem videl en pregled teh Mazdinih sistemov, pa ga na hitro ne najdem.
Tale moja ima še tisti AHA in STITCHER, mislim, da novejši sistemi tega nimajo več.
Po drugi strani pa vem, da so bili pred mojim še drugi sistemi. Pizda, ne najdem zdele tega pregleda sistemov.

Popravljeno od kacnje
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je kacnje napisal:

Ali kdo od forumašev to uporablja?
Že dlje časa me mika tale dodatek - Motorola MA1 ali kaj alternativnega. Android Auto relativno dosti uporabljam, čeprav je poln hroščev in nedoslednosti. Upam sicer, da bo prihajajoča verzija boljša - novi CoolWalk in ostalo.
Zakaj še nisem naročil tega brezžičnega vtičnika? Ker se malo bojim, da je pri Mazdi (letnik 2016) zadeva (pre)počasna? Zato sprašujem, če kdo to uporablja.
Kolega ima to na novi Corolli in pravi, da se zadeva vzpostavi po približno 30 sekundah. Glede na to, da je infotainment pri moji Mazdi precej počasen, se bojim, da bo stvar milo rečeno počasna.

 

kateri brezzžični vtičnik pa bi naj bil to?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Deeyan napisal:

 

kateri brezzžični vtičnik pa bi naj bil to?


 

Verjetno tole…

 

https://motorolasound.com/audio-products/android-auto/ma1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Jest napisal:

 

hmm... sm pršu na idejo... misliš, da bi tole tut na klasičen bluetooth vmesnik deloval?

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Jest napisal:

Da. To sem imel v mislih. Ali pač katero od alternativ (AA Wireles, Carsifi ...).

pred 34 minutami je Deeyan napisal:

 

hmm... sm pršu na idejo... misliš, da bi tole tut na klasičen bluetooth vmesnik deloval?

Kako to misliš?

Popravljeno od kacnje
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer ne razumem čisto. Zadeva v osnovi deluje takole: v tisto USB vtičnico v avtu, ki podpira Android Auto, vstaviš tale adapter (recimo AA Wireless). Potem se s tem adapterjem tvoj telefon prvič poveže preko Bluetootha, tam vzpostavita svojo Wifi komunikacijo in potem deluje preko Wifija.
Kje bi ti vstavil tisti USB Bluetooth vmesnik?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je kacnje napisal:

SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju?
Povezava na YT
Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?

Touch dela samo takrat, ko miruješ, med vožnjo se izklopi... AMPAK, obstaja nek custom firmware ki povozi te nastavitve in "odklene" touch + še nekaj funkcionalnosti - recimo da sezname lahko krožiš ko prideš na dno da te spet vrže na vrh, etc

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri mojem touch ne dela niti takrat, ko avto miruje. In mislim, da je to normalno pri Mazdi. Govorim seveda za Android Auto, ne za Mazda Connect (ali karkoli je že). Pri Mazda Connectu pa touch deluje, če avto miruje.
Imaš pa verjetno prav in ima tip mogoče tisti shackan FW (Mazda AIO Tweaks).

UPDATE: Za potrditev mojega prvega stavka dodajam še tole: Android Auto does not support hybrid touchscreen. It can't accept touchscreen inputs at some times and accept rotary control dials at other times. So because of that and what I explained above, for models that do have touchscreen support, Mazda chose to not allow touchscreen at all, the alternative would have been to allow only touchscreen input, all the time.

Popravljeno od kacnje
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AIO tweaks lahko namestis samo na starejse verzije MZD Connect... se mi zdi, da nekje do 55.xx.xxx ... Kasneje je potreben hardverski poseg v samo enoto  ... 

 

MAZDATWEAKS.COM

All-in-one installer/uninstaller for many available Mazda MZD Infotainment System tweaks.

 

In kolikor vem (mogoce nisem na tekocem :) ) ... pri Android Auto ne deluje touchscreen... pri Apple CarPlay pa deluje enako kot pri MZD Connect... torej v mirovanju in pri hitrostih do cca. 20 km/h ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drži. AIO Tweaks je za starejše verzije. Nekaj je bilo sicer kasneje še možno, ampak ni bilo več tako enostavno.
In res - Android Auto ne omogoča toucha niti v mirovanju. Kar je sicer sitno, ker je natipkati naslov veliko hitreje preko zaslona kot pa preko gumba. Ampak kot sem zgoraj napisal ... tako je.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naslov je itak lazje vpisati kar preko Google Maps na telefonu :) ... Sicer ne vem, kako je to pri Androidu... na iOS naprav je mozno ... in potem ko naslov posices, se takoj zacne navigacija na velikem zaslonu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, točno to jaz počnem. Oziroma, če grem od doma ali iz pisarne, pot pripravim že na računalniku.
UPDATE: moraš vedeti, da takrat, ko je priključen Android Auto, ne moreš v Google Maps na telefonu. Obstaja sicer en trikec ... 😉

Popravljeno od kacnje
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Bini napisal:

Kaj ne uporabljate Mazdine navigacije? 🤔

Jaz jo, a je res tečno to, da moraš vpisovati podatke z vrtljivim gumbom. 🙄

Stari sistem na 6-ki je vsaj zame veliko boljši  z touchsceenom. Android auto itak ne uporabljam. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je kacnje napisal:

Ja, točno to jaz počnem. Oziroma, če grem od doma ali iz pisarne, pot pripravim že na računalniku.
UPDATE: moraš vedeti, da takrat, ko je priključen Android Auto, ne moreš v Google Maps na telefonu. Obstaja sicer en trikec ... 😉

 

Na iOS se da telefon normalno uporabljati, tudi ko je prikljucen preko Carplay ... 

 

 

Pred eno uro je Bini napisal:

Kaj ne uporabljate Mazdine navigacije? 🤔

 

Vecinoma uporabljam Mazdino... samo ce me zanima, koliksna je pretocnost poti do destinacije, uporabim Google Maps ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Jest napisal:

Naslov je itak lazje vpisati kar preko Google Maps na telefonu :) ... Sicer ne vem, kako je to pri Androidu... na iOS naprav je mozno ... in potem ko naslov posices, se takoj zacne navigacija na velikem zaslonu ... 

Točn tak 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.