Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ali sem samo jaz tako smotan, da se mi nekajkrat letno stikalo za luči s položaja AUTO "samo" premakne na OFF? 😯 

 

Opazim pa po parih dneh blendanja nasproti vozečih. :)

 

Moje mnenje je, da je to spet ena od Mazdinih manj posrečenih zadev, tako kot gumbi pod volanom levo, ko dostikrat pridem v avto in ugotovim, da so izključeni senzorji - jih je verjetno nekdo pred mano nevede ugasnil s kolenom.

 

image.png

image.png

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Da podrobneje pojasnim zmedenim. :)

 

Stikalo se rado z AUTO premakne v položaj OFF ob energičnem blendanju in morda ob nakazovanju smeri. To se e dogaalo na CX-3 in se dogaja na M3. 

 

Razmišljam, da bom položaj AUTO fiksiral z lepilnim trakom.

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

No tole pa prvič slišim. Pri vseh mazdah, ki sem jih imel nikoli nisem imel take težave. Tako da kar se tiče stikal in pozicije teh se mi zdi OK. Tudi s kolenom ne moreš kar tako ugasniti, nisem pri najmanjših, pa mi to še ni uspelo, sploh ker moraš za 2-3 sekundi gumb zadržati, da se sploh kaj zgodi..

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
3 hours ago, Janez007 said:

Zanima me, ali sem samo jaz tako smotan, da se mi nekajkrat letno stikalo za luči s položaja AUTO "samo" premakne na OFF? 😯 

 

Opazim pa po parih dneh blendanja nasproti vozečih. :)

 

Moje mnenje je, da je to spet ena od Mazdinih manj posrečenih zadev, tako kot gumbi pod volanom levo, ko dostikrat pridem v avto in ugotovim, da so izključeni senzorji - jih je verjetno nekdo pred mano nevede ugasnil s kolenom.

 

image.png

image.png

Nikoli se mi ni zgodilo v vseh teh letih. Sila, ki je potrebna za obrat stikala ni tako zelo majhna. Si siguren, da se nekdo ne heca s tvojim stikalom 🤪

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Da podrobneje pojasnim zmedenim. :)

 

Stikalo se rado z AUTO premakne v položaj OFF ob energičnem blendanju in morda ob nakazovanju smeri. To se e dogaalo na CX-3 in se dogaja na M3. 

 

Razmišljam, da bom položaj AUTO fiksiral z lepilnim trakom.

 

image.png

Kaj naj rečem.....🙈

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

Da podrobneje pojasnim zmedenim. :)

 

Stikalo se rado z AUTO premakne v položaj OFF ob energičnem blendanju in morda ob nakazovanju smeri. To se e dogaalo na CX-3 in se dogaja na M3. 

 

Razmišljam, da bom položaj AUTO fiksiral z lepilnim trakom.

 

image.png

Pa to je nemogoče. Kako ti uspejo stvari, ki so v praksi ne izvedljive. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Janez007 napisal:

Zanima me, ali sem samo jaz tako smotan, da se mi nekajkrat letno stikalo za luči s položaja AUTO "samo" premakne na OFF? 😯 

 

Opazim pa po parih dneh blendanja nasproti vozečih. :)

 

Moje mnenje je, da je to spet ena od Mazdinih manj posrečenih zadev, tako kot gumbi pod volanom levo, ko dostikrat pridem v avto in ugotovim, da so izključeni senzorji - jih je verjetno nekdo pred mano nevede ugasnil s kolenom.

 

image.png

image.png

Vidim, da ima Mazda identično kot Honda to, in meni se v zadnjih 7.letih to ni zgodilo, ce se ze s kolenom zadanem se takoj v rob zakljucka armature, da "fajn boli", nikoli pa se mi ni zgodilo da bi ugasnil gumb za senzorje (razen, ko cistis avto, ko brises še gumbe in stikala, ampak takrat potem das nazaj), kje sele da bi ugasnil luči....bolj bi rekel, da šofer pred tabo to kaj spreminja, in pol pozabi dati nazaj😉

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

Podobno kot ostali, se tudi meni se nikoli ni zgodilo, da bi se samodejno premaknilo... Prav tako ni teorije, da bi s kolenom ponesreci vklopil ali izklopil kaksno stikalo pod volanom ... Edino, kar se obcasno zgodi, je da si nekdo na zadnjem sedezu s komolcem na sredinskem naslonu vklopi gretje zadnjih sedezev ... :)

  • Haha 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 22. 12. 2022 ob 8:30 je Jest napisal:

Podobno kot ostali, se tudi meni se nikoli ni zgodilo, da bi se samodejno premaknilo... Prav tako ni teorije, da bi s kolenom ponesreci vklopil ali izklopil kaksno stikalo pod volanom ... Edino, kar se obcasno zgodi, je da si nekdo na zadnjem sedezu s komolcem na sredinskem naslonu vklopi gretje zadnjih sedezev ... :)

meni se isto dogaja kot Jest-u samo zadnja stikala za gretje so na nerodnem mestu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No ja @Jest pa glih ne zgleda kot en shiran Indijec slikan pred 30 leti.
    • Tko k prav @Slivka "fake news". Golob je kriv, gremo dalje.
    • neeeee... a spet. A to bo šlo tko do volitev al kaj? Mislim, ta Golob pa njegovi pocen predvolilni triki. 😜
    • Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.   Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.   Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.   Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah.    Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.    
    • Cenej bo gorivo.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.