Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Iščete izključno dizla ali pride v poštev tudi Skyactive G, ki jih tule vsi hvalijo kako so vzdržljivi in z nizko potrošnjo?

 

Če v Sloveniji ne bo prave izbire, bi lahko uvoz preko preverjenega Marka in Naroči avto. Jih je s foruma že nekaj pripeljal.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 5 urami je pob napisal:

Zgleda se vračam na Mazdo nazaj. 

 

Uspelo mi je razbit s totalko služben avto (hb sem odnesel brez praske). Šefi sedaj pravijo, da novega avta ne bo, zato sedaj pospešeno iščem nov družinski avto. Tlačani itak nimamo druge izbire kot da brskamo za rabljenimi avtomobili. :)

 

Torej, trenutno mi najbolj diši ideja po Mazdi 6 karavan ali pa CX5.

 

Če kdo ve, ali je treba na karkoli pazit pri nakupih Mazd letnikov 2018, 2019 z dizelskim motorjem,  potem se priporočam za nasvet. 🙏🏻

 

Hvala. 

Mazda6 G194 AT karavan

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

A nismo Mazda forum? 😇

 

Kaj si te razbil?

 

Škodo Superb. 

  • Začuden 1
  • Žalosten 2
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 54 minutami je pob napisal:

Danes sem bil na ogledu tele Mazde:

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=19605366

 

Všečna zadeva, nekaj takega mislim, da je v mojem cenovnem rangu in pričakovanji. 

 

:)

 

 

Ja, zdej bo spet cela debata o bencin vs dizel ampak načeloma tretja generacija mazde6 potrebuje več vzdrževanja pri dizelskih motorjih CD150/CD175. Problematične so predvsem tiste iz uvoza z veliko km, ker se je prepozno delalo servise, je kak sfalil, neveš kaj se je z avtom dogajalo in tako.

 

Če že, glej privat prodajalce v sloveniji, pa da so imeli menjavo olja na 15kkm.

 

Prvi letniki so imeli težave z odmičnimi pa tesnilo glave je spustilo zaradi pregrevanja dpf, tko da glej po 2017, tam pa pač klasika egr/dpf problemi kot pri vseh novejših dizlih

Edit. aja še to, naj ti dajo VIN pa pokliči na mazda uvoznika/interclass/btc če ti dajo izpiske iz servisa oz če jim izgleda kaj sumljivo :) 

Napisano
pred 59 minutami je pob napisal:

Danes sem bil na ogledu tele Mazde:

https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=19605366

 

Všečna zadeva, nekaj takega mislim, da je v mojem cenovnem rangu in pričakovanji. 

 

:)

 

 

@Alexima nekaj takega, mogoče jo pa proda za take denarce. Njegova je vzdrževana kot nobena.... :prstgor:

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 16 minutami je NevLado napisal:

Ja, zdej bo spet cela debata o bencin vs dizel ampak načeloma tretja generacija mazde6 potrebuje več vzdrževanja pri dizelskih motorjih CD150/CD175. Problematične so predvsem tiste iz uvoza z veliko km, ker se je prepozno delalo servise, je kak sfalil, neveš kaj se je z avtom dogajalo in tako.

 

Če že, glej privat prodajalce v sloveniji, pa da so imeli menjavo olja na 15kkm.

 

Prvi letniki so imeli težave z odmičnimi pa tesnilo glave je spustilo zaradi pregrevanja dpf, tko da glej po 2017, tam pa pač klasika egr/dpf problemi kot pri vseh novejših dizlih

Edit. aja še to, naj ti dajo VIN pa pokliči na mazda uvoznika/interclass/btc če ti dajo izpiske iz servisa oz če jim izgleda kaj sumljivo :) 

 

Če pogledaš tole Mazdo iz oglasa, je dejansko že letnik 2018, tako da ena kljukica je že. Plus tega je bil kupljen v Sloveniji, 1. lastnik, redno servisiran ma 20k km (so mi dali ene izpiske servisov celo za pogledat, avto je bil servisiran nekje na Ptuju).

 

VIN številko lahko zahtevam al bodo komplicirali?

 

Res sem se zdej napalil na tole Mazdo, da že preštevam cente za aro.🙈

pred 15 minutami je Bini napisal:

@Alexima nekaj takega, mogoče jo pa proda za take denarce. Njegova je vzdrževana kot nobena.... :prstgor:

 

Tudi opcija. Samo naj se kej oglasi. :)

Napisano

Predlagam da malo prebrskaš po forumu no. Če res ne narediš nekih 40, 50km na dan, ti odsvetujem tega dizla, razn če imaš 5 člansko družino in potrebuješ navor.

Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Predlagam da malo prebrskaš po forumu no. Če res ne narediš nekih 40, 50km na dan, ti odsvetujem tega dizla, razn če imaš 5 člansko družino in potrebuješ navor.

 

Na teden naredim 1000 km, kar na leto znese skoraj 50k km. Zato je pomoje dizel dobra izbira. 

Poleg tega ima že vlečno kljuko, ki jo tudi potrebujem. In pa velikost avta mi tudi ustreza. 😊

Napisano
pred 59 minutami je godlike napisal:

Vau. Okrog in okrog.

 

To je to, ko se razf*ukaš na avtocesti in kjer ni odstavnega pasu, da se pol odbijaš kot pri fliperju. :(

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Strel v koleno 

 

Ker?🫣😬

Napisano
pred 4 minutami je Shrek napisal:

Strel v koleno 

 

Aha, ja, seveda. 

 

Jaz sem očitno s prestreljenim kolenom odšepal 360.000 km in še zdaj se z glavo zaletavam v zid, ker sem prodal Mazdinega dizla...

Napisano

Ti si imel dizla, ja. 

pred 2 minutama je pob napisal:

 

Ker?🫣😬

Obiski servisov. Moj mehanik vozi diesel šestico 11 letnik, pa pravi, da to še je avto, pol pa ne več. Kar nekaj razbitih ima doma iz uvoza, pa servisira te motorje in ostale dele. Njemu je zaslužek, sam je pa noče več. 

To je MOJE mnenje. Vsak ve sam. 

Napisano

Glih imam 13 letnik na dvigalu in desno spodnjo roko dol. Lahka kot pero. Pločevina. Grem na obnovo jutri. 08 oziroma 09 letnik roke so pa težki odlitek. 

Za strel v koleno sem pa samo obliko in barvo videl...mogoče prehitro odreagiral, ker nisem letnik pogledal. Mogoče je avto super. 

Napisano
pred 9 urami je pob napisal:

Če kdo ve, ali je treba na karkoli pazit pri nakupih Mazd letnikov 2018, 2019 z dizelskim motorjem

Jp, pazi samo da ni dizel.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 2
Napisano

V bistvu sem se odločil, da jutri zjutraj skočim ponovno pogledat ta avto skupaj z testno vožnjo, da preverim še kako se vozi.

Avto ima 12 mesecev jamstva, tako da sem tudi s tem zadovoljen.🤞🏻

 

Pol pa samo molim, da je to to. :)

 

Napisano

Ok, če že vztrajaš pri dizlu, je pa cena previsoka za to opremo in ročni menjalnik. Glede na to koliko je ponudbe dizlov jo mora spustiti za 2k.

Napisano
Pravkar je ignacij napisal:

Ok, če že vztrajaš pri dizlu, je pa cena previsoka za to opremo in ročni menjalnik. Glede na to koliko je ponudbe dizlov jo mora spustiti za 2k.

Pobožne želje....

N7rRRL1.jpg

Napisano

Brez preverbe pri mehaniku, ki dobro pozna Mazde, raje ne kupuj. Že kakšen s foruma bi ti znal precej pomagati, če gre zraven, npr. Deeyan, ki ima tako Mazdo. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mene od tega avta takoj odvrnejo tri stvari:

- Mazda dizel? Ne, hvala.

- Ročni menjalnik. Ne, hvala.

- Vlečna kljuka. Ne, hvala.

 

Tudi če bi bil v situaciji, ko bi potreboval vozilo z vlečno kljuko, bi iskal takega, ki je brez nje in jo potem naknadno montiral. Vleka prikolice kar pošteno namuči avto, še toliko bolj, če šofer ne ve, kaj dela.

 

Seveda je to samo moj pogled, preden me napadete kot šakali. 😃

Napisano

Noja… jaz imam kljuko… ampak sem na njej vozil samo bicikle… Enkrat sem pri CX-5 imel sposojeno prikolico, da sem ene sode peljal na deponijo…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 minutami je dvorjan napisal:

Mene od tega avta takoj odvrnejo tri stvari:

- Mazda dizel? Ne, hvala.

- Ročni menjalnik. Ne, hvala.

- Vlečna kljuka. Ne, hvala.

 

Tudi če bi bil v situaciji, ko bi potreboval vozilo z vlečno kljuko, bi iskal takega, ki je brez nje in jo potem naknadno montiral. Vleka prikolice kar pošteno namuči avto, še toliko bolj, če šofer ne ve, kaj dela.

 

Seveda je to samo moj pogled, preden me napadete kot šakali. 😃

 

Pred službenim avtom sem imel Mazdo 6 (2010) in je bla prav tako dizel.  - zelo zadovoljen z vsem

Ročni menjalnik mi je top in iščem avte z njim. :)

Zadnje 3 leta hodimo z prikolico večkrat na leto na dopuste in tak plan je še naprej, tako da načeloma je lažje, če avto pride že z kljuko in je potem to en problem manj. :)

 

Mogoče bi se še malce za ceno izpogajal, samo je tako, da so take Mazde na netu s podobno ceno tudi z veliko več prevoženimi kilometri. 🙈

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.