Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 19 minutami je Stinica napisal:

Tudi s ceno goriva se ne,če mam 25 jurjev za avto se ne bom sekiral za 2-3 litre goriva,več mi pomeni uživanje v vožnji,kot pa gledanje porabe.Če bom pa moral gledat na porabo,si bom omislil nov moped.

Meni je tudi vseeno koliko mi letalo porabi na uro 20 ali 25litrov ker placam uro in je važna samo uživancija na nebu, če bi bilo letalo moje bi pa sigurno gledal. Vidiš tako kot je tebi avto je meni letalo. 

Napisano

Najprej osvoji svoje letalo,potem pa bova prišla na moj tanker.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 4 minutami je Stinica napisal:

Najprej osvoji svoje letalo,potem pa bova prišla na moj tanker.

Nerabim svojega letala. Ti boš pa tanker ziher rabil ker zgleda neznaš vozit. Se vidi da si bmw ego 🤣🤣🤣🤣

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)

...

pred 28 minutami je scania napisal:

Nerabim svojega letala. Ti boš pa tanker ziher rabil ker zgleda neznaš vozit. Se vidi da si bmw ego 🤣🤣🤣🤣

A imamo novega? 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Brez skrbi,nimate novega se bom raje umaknil iz teme,da ne bom smetil in se bom raje posvetil svojemu tankerju oz. bmw egu,še prej pa se bom naučil vozit,ker imam preveliko porabo.

  • Žalosten 1
  • Hvala 1

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano

Pa kaj vam ni jasno. Mazda nima porabe v prvem planu, ni to vw. Zato je diskutirat o tem brez veze. Itak na porabo vpliva million stvari.. Še najbolje je vzeti povprečje iz spritmonitorja.

Napisano (urejeno)
pred 42 minutami je SpEkTr napisal:

Pa kaj vam ni jasno. Mazda nima porabe v prvem planu, ni to vw. Zato je diskutirat o tem brez veze. Itak na porabo vpliva million stvari.. Še najbolje je vzeti povprečje iz spritmonitorja.

Pol pa nwm kaj se sploh lahko pogovarjamo, če v forumu o avtomobilu debata o porabi goriva ni smotrna, dajmo se potem v mazda forumu pogovarjat o rožah al pa še bolje, dajte napisat teme kaj lahko pa kaj ne. Glede vw tsi motorji še zdaleč nimajo porabe v prvem planu in mazdi z porabo ne pridejo do kolen. Dizli so deuga zgodba. Če je pa gospod užaljen je pa to njegov problem, jaz sem samo odpisal v njegovem stilu, če bi se pa on lepo odzval bi se pa tudi jaz. Vidim da je vedno več takšnih ki lahko rečejo karkoli potem ko se jim pa v istem stilu nazaj reče so pa užaljeni. Takim jaz pravim drama queen.

Popravljeno od scania
Napisano
pred 25 minutami je scania napisal:

Pol pa nwm kaj se sploh lahko pogovarjamo, če v forumu o avtomobilu debata o porabi goriva ni smotrna, dajmo se potem v mazda forumu pogovarjat o rožah al pa še bolje, dajte napisat teme kaj lahko pa kaj ne. Glede vw tsi motorji še zdaleč nimajo porabe v prvem planu in mazdi z porabo ne pridejo do kolen. Dizli so deuga zgodba. Če je pa gospod užaljen je pa to njegov problem, jaz sem samo odpisal v njegovem stilu, če bi se pa on lepo odzval bi se pa tudi jaz. Vidim da je vedno več takšnih ki lahko rečejo karkoli potem ko se jim pa v istem stilu nazaj reče so pa užaljeni. Takim jaz pravim drama queen.

Lepo povedano. Pač eni se ne znajo kulturno pogovarjati in takoj preidejo na žaljenje. In ja strinjam se, da je tema o porabi na avtomobilističnemu forumu zelo pomembna. Tako lahko tudi tisti, ki se toliko ne spoznajo  na tehniko in avte opazijo, če ima njihov avto recimo preveliko porabo napram enakim motorjem ostalih, da lahko ukrepajo. 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ma ne sekiraj se. Samo hočem povedat, da je ponavadi izplen take debate zelo mizeren. Pač, faktorjev je veliko ki vplivajo na to, in to je zelo težko merit. Edino realno bi bilo, da bi si zamenjal avto in ohranil slog vožnje enak, ..To bi bilo že dost dobro reciimo. 

Napisano
pred 24 minutami je SpEkTr napisal:

Ma ne sekiraj se. Samo hočem povedat, da je ponavadi izplen take debate zelo mizeren. Pač, faktorjev je veliko ki vplivajo na to, in to je zelo težko merit. Edino realno bi bilo, da bi si zamenjal avto in ohranil slog vožnje enak, ..To bi bilo že dost dobro reciimo. 

Itak. Ampak nek pokazatelj pa le je. Če recimo nekomu pije 6l drugemu pa 8,5-9 je tukaj lahko že alarm, da nekaj ne štima. 

Zato pa smo se odločili za naš fuel trip, da te naše ugotovitve potrdimo ali pa tudi ne napram ostalim na enaki trasi, ob isti uri in enakem vremenu. To bodo nekako še najbolj prave primerjave,čeprav je res lahko še vedno kak zunanji dejavnik, ki ne bo za vse popolnoma enak. 

 

 

Napisano

Pozdravljeni. 

 

Kot zelo zadovoljni uporabnik ze vec mazd, se odlocam za nakup mazde6, letnik 2016-2017, sports line 175 km, automatic. 

 

So kakšni problemi z omenjenim motorjem ali kaj drugega? 

Napisano

Malo bi bilo treba pregledati forum. Je že vse napisano. 🤗 V glavnem. Paziti je treba, da se regeneracije ne prekinja(nafta v olju) 

Zamenjati pravočasno olje v menjalniku, menjava olja v motorju na 10000 km, mogoče malo več, preglej, če se stranska ogledala pravilno odpirata/zapirata (pogosta napaka). To je glavno nekje. Mogoče še kaj ostali. 

 

 

  • Jest je spremenil naslov v Nakup Mazde 6
Napisano
pred 45 minutami je David Cegler napisal:

Pozdravljeni. 

 

Kot zelo zadovoljni uporabnik ze vec mazd, se odlocam za nakup mazde6, letnik 2016-2017, sports line 175 km, automatic. 

 

So kakšni problemi z omenjenim motorjem ali kaj drugega? 

Tako kot vsakic si ne morem pomagati pa napisati, da mogoce raje razmisli o 2,5l bencinarju

Napisano

Tudi 2.0 165 konjičev bencinar je ok. 

Koliko delaš km je važen podatek. 

Napisano

Mislim, da sprašuje David za točno določen tip avta, ki ga ima verjetno že ogledanega. In to je dizel. Najbrž se je že sam odločil. 🤔

 

 

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Malo bi bilo treba pregledati forum. Je že vse napisano. 🤗 V glavnem. Paziti je treba, da se regeneracije ne prekinja(nafta v olju) 

Zamenjati pravočasno olje v menjalniku, menjava olja v motorju na 10000 km, mogoče malo več, preglej, če se stranska ogledala pravilno odpirata/zapirata (pogosta napaka). To je glavno nekje. Mogoče še kaj ostali. 

Se opravičujem, sem naknadno videl da je že.... Sam osebno ze 12 let vozim mazdo ( 2 sestice pa cx-7), in vem da z nobeno nisem imel problemov, razen menjave akumulatorja in zavornih ploščic... 

pred 4 urami je ignacij napisal:

Tako kot vsakic si ne morem pomagati pa napisati, da mogoce raje razmisli o 2,5l bencinarju

Ma kaj pa vem, v sluzbo imam slabih 30 km naceloma avtoceste, in delam okoli 16000 do 17000 km na leto🤔

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Mislim, da sprašuje David za točno določen tip avta, ki ga ima verjetno že ogledanega. In to je dizel. Najbrž se je že sam odločil. 🤔

Ma naceloma sem za dizla ja... Kolebal dem med 150KM in 175KM, in sem nekako za drugo izbiro, mal me vleče tudi v avtomatski menjalnik.... 

Gendralno nimam nobenega se nagledanega, ker je teh avto res zelo malo ( ne tako kot passatov ki jih je celo morje 👀)... 

Napisano
pred 7 minutami je David Cegler napisal:

kaj pa vem, v sluzbo imam slabih 30 km naceloma avtoceste, in delam okoli 16000 do 17000 km na leto🤔

Idealno za 2.5l, sam imam isto 30km v eno smer za sluzbo, na leto pa jih naredim cca 22k. Avto ni pozresen, sam imam 6,8l porabe. Svetujem ti to opcijo pa se avtomatik je. Edina skrb ti je letni servis.

Napisano
pred 8 minutami je ignacij napisal:

Idealno za 2.5l, sam imam isto 30km v eno smer za sluzbo, na leto pa jih naredim cca 22k. Avto ni pozresen, sam imam 6,8l porabe. Svetujem ti to opcijo pa se avtomatik je. Edina skrb ti je letni servis.

Sam ko jih ni nic na netu... Razen uvoz verjetno ☹️

Napisano (urejeno)
dne 9. 3. 2021 ob 17:06 je Alex napisal:

Saj spet ni taka kriza, če boš občasno preklinjal regeneracijo. Tudi jaz se ne vozim vsakokrat okoli dodatno, da naredi regeneracijo do konca. Je pa res, da zato pa menjaš olje na vsakih 10Kkm in je mir. Ko greš na avtocesto ga spihaš, ko greš mimo kakega vaga. 😉

Moja 6-ka dela regeneracije točno vsakih 200 km. Točno kot švicarska ura, tako da lahko predvidevam točno, kdaj se bo izvedla. Je pa še en indikator, da boš vedel točno, kdaj se izvaja (poleg trenutno večje porabe, globokega glasu avspuha, ko spustiš gas poraba ne pade na 0).To vidiš tule. Ko se ti pojavi nepobarvana ikona v  modri barvi veš, da se izvaja regeneracija. Ko  se konča se obarva v modro. 

 

 

IMG_20210309_170446.jpg

@Alex tole mi je bilo zanimivo odkritje in sem preizkusil in pogledal v navodila. Modro pobarvane ikone pomenijo, da posamezne komponente avta izpolnjujejo pogoje za delovanje i-stop sistema (stanje motorja: ni hladen, ni regeneracije, ..., akumulator ustrezna napetost, kompresor klime ne deluje, ... Torej ikona motorja brez modrine še ne pomeni, da avto izvaja regeneracijo. Ikona je siva tudi, ko je na primer motor še hladen ...

 

slika.thumb.png.40e586d6a5844e4b1adbe4ba95ba69d6.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

@Alex tole mi je bilo zanimivo odkritje in sem preizkusil in pogledal v navodila. Modro pobarvane ikone pomenijo, da posamezne komponente avta izpolnjujejo pogoje za delovanje i-stop sistema (stanje motorja: ni hladen, ni regeneracije, ..., akumulator ustrezna napetost, kompresor klime ne deluje, ... Torej ikona motorja brez modrine še ne pomeni, da avto izvaja regeneracijo. Ikona je siva tudi, ko je na primer motor še hladen ...

 

slika.png.6135de3b01e597a2fff8372db59a678c.png

Res je. Ampak ob ostalih znanih znakih, ki označujejo trenutno  regeneracijo 

(večja trenutna poraba, globok glas avspuhov, poraba ne pade na 0, ko spustiš gas, grem jaz na to ikono in čakam, da se obarva plavo. Hkrati z plavo obarvanostjo se prižge tudi i-loop ready. 

Takrat si 100%,da se je  regeneracija končala. Sicer pa veš, na koliko km se ti približno  izvaja regeneracija. Takrat pogledaš to. To je bolj v oporo, kdaj lahko ugasneš motor. 😊

 

 

Napisano
Pred eno uro je David Cegler napisal:

Sam ko jih ni nic na netu... Razen uvoz verjetno ☹️

Jp, tud jaz sem mogu svojo iz Nemcije narociti.

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Res je. Ampak ob ostalih znanih znakih, ki označujejo trenutno  regeneracijo 

(večja trenutna poraba, globok glas avspuhov, poraba ne pade na 0, ko spustiš gas, grem jaz na to ikono in čakam, da se obarva plavo. Hkrati z plavo obarvanostjo se prižge tudi i-loop ready. 

Takrat si 100%,da se je  regeneracija končala. Sicer pa veš, na koliko km se ti približno  izvaja regeneracija. Takrat pogledaš to. To je bolj v oporo, kdaj lahko ugasneš motor. 😊

Ko bote odstranili stikalo pod pokrovom motorja tudi ikonica akumulatorja nebo več obarvana modro, ker pogoj ni izpolnjen za start stop.

Napisano
pred 4 minutami je scania napisal:

Ko bote odstranili stikalo pod pokrovom motorja tudi ikonica akumulatorja nebo več obarvana modro, ker pogoj ni izpolnjen za start stop.

Hm... se pravi, da ne bo več kontrole? Nisem niti pomislil. 🤔Potem verjetno ne bom šel v to,da onemogočim stikalo. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.