Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, imam eno vprašanje.

Ker mi je pokalo pod sprednjimi kolesi mi je mehanik zamenjal "šipke", ker rekel da se je ena razletela in je menjal obe. Zanima me, če bi lahko bilo kaj druga glede na to da se po mnejavi "šipk" še vedno sliši pokanje oziroma ropotanje?

Gre se za Mazdo3 2017.

Hvala!

Napisano

Roka, kak zglob, mogoče celo amortizer ... čeprav ponavadi je tako "pokanje" povezano s temi stabilizatorskimi štangicami, ki najprej popustijo.

Napisano
pred 41 minutami je kukky napisal:

Zdravo, imam eno vprašanje.

Ker mi je pokalo pod sprednjimi kolesi mi je mehanik zamenjal "šipke", ker rekel da se je ena razletela in je menjal obe. Zanima me, če bi lahko bilo kaj druga glede na to da se po mnejavi "šipk" še vedno sliši pokanje oziroma ropotanje?

Gre se za Mazdo3 2017.

Hvala!

Če se dobro spomnem je bilo enkrat nekje omenjeno nekaj z amortizerji, spredaj pod motornim pokrovom, da jih je potrbno tam nekaj podmazat.... 🤔

Napisano

Kdaj ti poka? 

- konstantno med vožnjo

- ko pelješ čez luknjo ali puklo

- ko zamotaš volan v skrajno levo ali desno

- ?

Napisano

Meni poka že dolgo. Bolj na mestu ko obračaš volan, Oz ko grem počasi v rikverc in zavijam se sliši..

Napisano

Gumice na amortizerjih zgoraj so bile feler klasika za CX-3, mogoce je slo to tudi pri tebi. Slisis tako da na mestu obracas volan.

 

Drugace imas pri mazdah povsem normalno da poci ko iz skrajnega kota volana ovijes v kontra smer ampak to je sam en pok na mestu. Vse ostalo kar poka pa ni normalno!!!

Napisano
pred 5 urami je TBA napisal:

Kdaj ti poka? 

- konstantno med vožnjo

- ko pelješ čez luknjo ali puklo

- ko zamotaš volan v skrajno levo ali desno

- ?

Poka mi med vožnjo ko se peljem čez 50 pa ni važno kakšna cesta je

Napisano

Se opravičujem za moj komentar, ampak kako za vraga naj ti forum pomaga kaj ti poka na podvozju. Poka lahko tisoč in ena stvar. Najboljše, da pelješ nazaj k mehaniku in naj ga da na dvigalko ter ugotovi. Največkrat pokajo kakšni zglobi, roke, stabilazor štangice, ležaj itd. Je pa to spet use lažje ugotovidi, ko imaš avto na dvigalki in pa ko opišeš kdaj poka.... samo ko zapelješ v neko luknjo, ko motaš volan levo/desno ali pa poka konstantno... Tole tle je ugibanje v tri dni.

Napisano

Ali pa do mojstra za avtooptiko ali pa koga ki obnavlja amortizerje, takšni obvladajo tudi obrobne zadeve tega posla.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Smo ugotovili da je ležaj. Mehanik mi je rekel, da lahko grem do Šibenka pa nazaj da nebi smelo nič biti, ker grem v ponedeljek dol.

Kaj pa vi mislite?

 

Napisano

Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.

No, prav brez skrbi verjetno nisi. Je pa res, da ne rikne kar tako. Meni ni nikoli všeč, ko vem, da avto ni 100% v redu in mora dolgo pot. 🤔

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Alex napisal:

No, prav brez skrbi verjetno nisi. Je pa res, da ne rikne kar tako. Meni ni nikoli všeč, ko vem, da avto ni 100% v redu in mora dolgo pot. 🤔

Se strinjam ja. Nisem glih brez skrbi. 😅

Napisano
pred 41 minutami je Brane napisal:

Ležaj tuli- ne poka

Enako mislim....🤔

Upam,da mehanik ve.....🧐

Napisano
pred 56 minutami je Brane napisal:

Ležaj tuli- ne poka

Ko poka, je že hudič vzel šalo. 🤔

 

 

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Mogoce pa misli lezaj v salcki nad amortizerom.

Ja to bi lahko bilo, ker kolesni ležaj, če že poka je adijo pa pred tem moraš biti gluh, da ne veš, da je hin🤔

Napisano (urejeno)

Tudi kolesni ležaj poka. Sploh če na mestu sukaš volan levo desno. Če se boš pa samo na ravnost peljal pa lahko tudi tuli ja... Meni je sprednji ležaj iz nič začel pokati. Pred tem ni nič tulilo. Ko smo dali avto na dvigalko in ko sem z roko porukal kolo se je takoj videl in čutil velik luft. Zamenjal obadva z SKF in gas dalje.

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.