Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, imam eno vprašanje.

Ker mi je pokalo pod sprednjimi kolesi mi je mehanik zamenjal "šipke", ker rekel da se je ena razletela in je menjal obe. Zanima me, če bi lahko bilo kaj druga glede na to da se po mnejavi "šipk" še vedno sliši pokanje oziroma ropotanje?

Gre se za Mazdo3 2017.

Hvala!

Napisano

Roka, kak zglob, mogoče celo amortizer ... čeprav ponavadi je tako "pokanje" povezano s temi stabilizatorskimi štangicami, ki najprej popustijo.

Napisano
pred 41 minutami je kukky napisal:

Zdravo, imam eno vprašanje.

Ker mi je pokalo pod sprednjimi kolesi mi je mehanik zamenjal "šipke", ker rekel da se je ena razletela in je menjal obe. Zanima me, če bi lahko bilo kaj druga glede na to da se po mnejavi "šipk" še vedno sliši pokanje oziroma ropotanje?

Gre se za Mazdo3 2017.

Hvala!

Če se dobro spomnem je bilo enkrat nekje omenjeno nekaj z amortizerji, spredaj pod motornim pokrovom, da jih je potrbno tam nekaj podmazat.... 🤔

Napisano

Kdaj ti poka? 

- konstantno med vožnjo

- ko pelješ čez luknjo ali puklo

- ko zamotaš volan v skrajno levo ali desno

- ?

Napisano

Meni poka že dolgo. Bolj na mestu ko obračaš volan, Oz ko grem počasi v rikverc in zavijam se sliši..

Napisano

Gumice na amortizerjih zgoraj so bile feler klasika za CX-3, mogoce je slo to tudi pri tebi. Slisis tako da na mestu obracas volan.

 

Drugace imas pri mazdah povsem normalno da poci ko iz skrajnega kota volana ovijes v kontra smer ampak to je sam en pok na mestu. Vse ostalo kar poka pa ni normalno!!!

Napisano
pred 5 urami je TBA napisal:

Kdaj ti poka? 

- konstantno med vožnjo

- ko pelješ čez luknjo ali puklo

- ko zamotaš volan v skrajno levo ali desno

- ?

Poka mi med vožnjo ko se peljem čez 50 pa ni važno kakšna cesta je

Napisano

Se opravičujem za moj komentar, ampak kako za vraga naj ti forum pomaga kaj ti poka na podvozju. Poka lahko tisoč in ena stvar. Najboljše, da pelješ nazaj k mehaniku in naj ga da na dvigalko ter ugotovi. Največkrat pokajo kakšni zglobi, roke, stabilazor štangice, ležaj itd. Je pa to spet use lažje ugotovidi, ko imaš avto na dvigalki in pa ko opišeš kdaj poka.... samo ko zapelješ v neko luknjo, ko motaš volan levo/desno ali pa poka konstantno... Tole tle je ugibanje v tri dni.

Napisano

Ali pa do mojstra za avtooptiko ali pa koga ki obnavlja amortizerje, takšni obvladajo tudi obrobne zadeve tega posla.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Smo ugotovili da je ležaj. Mehanik mi je rekel, da lahko grem do Šibenka pa nazaj da nebi smelo nič biti, ker grem v ponedeljek dol.

Kaj pa vi mislite?

 

Napisano

Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

Sej veš, da si postavil prav nemogoče vprašanje na katerega je 99% nemogoče dat odgovor. Bi pa rekel, da če je mehanik dejal, da ni neke hude panike potem se sam v tvoji koži ne bi preveč sekiral in bi šel normalno na dopust.

No, prav brez skrbi verjetno nisi. Je pa res, da ne rikne kar tako. Meni ni nikoli všeč, ko vem, da avto ni 100% v redu in mora dolgo pot. 🤔

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Alex napisal:

No, prav brez skrbi verjetno nisi. Je pa res, da ne rikne kar tako. Meni ni nikoli všeč, ko vem, da avto ni 100% v redu in mora dolgo pot. 🤔

Se strinjam ja. Nisem glih brez skrbi. 😅

Napisano
pred 41 minutami je Brane napisal:

Ležaj tuli- ne poka

Enako mislim....🤔

Upam,da mehanik ve.....🧐

Napisano
pred 56 minutami je Brane napisal:

Ležaj tuli- ne poka

Ko poka, je že hudič vzel šalo. 🤔

 

 

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Mogoce pa misli lezaj v salcki nad amortizerom.

Ja to bi lahko bilo, ker kolesni ležaj, če že poka je adijo pa pred tem moraš biti gluh, da ne veš, da je hin🤔

Napisano (urejeno)

Tudi kolesni ležaj poka. Sploh če na mestu sukaš volan levo desno. Če se boš pa samo na ravnost peljal pa lahko tudi tuli ja... Meni je sprednji ležaj iz nič začel pokati. Pred tem ni nič tulilo. Ko smo dali avto na dvigalko in ko sem z roko porukal kolo se je takoj videl in čutil velik luft. Zamenjal obadva z SKF in gas dalje.

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.