Skoči na vsebino

Nakup avta iz tujine

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Bini napisal:

Samo vprašam, koliko dobim za 3ko 2.0,120g, Revolution, 18 letnik, 50kkm....🤔

Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...

 

Po toliko gredo na dražbah.

slika.png

Popravljeno od dvorjan
  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...

 

Po toliko gredo na dražbah.

slika.png

Vem, hecal sem se, saj veš zakaj.... 😊

Napisano

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

dne 15. 1. 2024 ob 10:28 je dvorjan napisal:

Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...

 

Po toliko gredo na dražbah.

slika.png

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 9 urami je dvorjan napisal:

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

 

Če jih pa gledaš na avtonet, pa dajo cene kot da so iz zlata narejene

Napisano

Jaz sploh ne gledam avto-net oglasov. Mobile.de in autoscout24 sta izhodišče. Če mi je avto res všeč, pot v Nemčijo ni težava, sploh do večjih mest je vlak res poceni, nazaj pa roadtrip, kaj češ lepšega. 😃

Napisano

Jest sm šu pogledat ker en kolega kupuje mazdo3, pa so me cene zanimale. Ko sem vidu po kolk oglašujejo, sem kuj reku da za ta denar mu jest mojo dam 🤣

Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

Taka se potem ponavadi tu prodaja za 10+€...😉

Napisano
pred 44 minutami je Matick napisal:

 

Če jih pa gledaš na avtonet, pa dajo cene kot da so iz zlata narejene

Kaj pa vem, jaz imam ceno primerljivo z nemškimi, pa kljub temu ni kupca.

Napisano
pred 9 minutami je ignacij napisal:

Kaj pa vem, jaz imam ceno primerljivo z nemškimi, pa kljub temu ni kupca.

 

Jest sm za 3ke to gledov.
Tvoja pa če mene vprašaš, za tiste ki poznajo mazde je top avto, za tiste ki pa ne, je pa 2.5 mašina čist preveč. Vseeno večinsko ljudje mislijo da tolk velik avto more bit dizel, al pa nek 1.5 turbo mlinček, če je že bencinar.

Sem siguren da kdor ne pozna mazde, misl da tole kuri 10+ medtem ko je ugasnjen :D Že men sosedje ne verjamejo da moj avto kuri manj od sosedovga 1.0 rapida ...

Napisano (urejeno)

Iz tega razloga imam v oglasu fotko števca kjer se vidi povrečje 6,9l, samo verjetno da te fotke sploh ne pride, ko prebere motor 2,5l je kolaps.

 

En me klical pa me spraševal za porabo, in nikakor ni verjel, ker njemu diesel Insignia pije 8l, pa da ima probleme z njo. Sem mu rekel če noče problemov je prov poklical, no na koncu se je odločil da bo šel raje enega tdi passata pogledat.

Popravljeno od ignacij
  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je ignacij napisal:

Iz tega razloga imam v oglasu fotko števca kjer se vidi povrečje 6,9l, samo verjetno da te fotke sploh ne pride, ko prebere motor 2,5l je kolaps.

 

En me klical pa me spraševal za porabo, in nikakor ni verjel, ker njemu diesel Insignia pije 8l, pa da ima probleme z njo. Sem mu rekel če noče problemov je prov poklical, no na koncu se je odločil da bo šel raje enega tdi passata pogledat.

 

Zakaj ne prilepiš slike s Car info? Samo potem, ko ga boš prodal, lahko pričakuješ še kakšen klic zadovoljnega kupca .... 😃

 

Specifications for Mazda 6 Wagon generation GL 2.5 SKYACTIV-G Automatic, 6-speed (car.info)

 

image.png

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 57 minutami je Janez007 napisal:

 

Zakaj ne prilepiš slike s Car info? Samo potem, ko ga boš prodal, lahko pričakuješ še kakšen klic zadovoljnega kupca .... 😃

 

Specifications for Mazda 6 Wagon generation GL 2.5 SKYACTIV-G Automatic, 6-speed (car.info)

 

image.png

 

 

 

 

 

 

 

 

5.1l/100km highway? Če se voziš 130kmh od NM do MB in nazaj samo po AC je poraba 6.1, preverjeno iz prve roke :D 

Napisano
pred 1 minuto je 50keda napisal:

Mah to si vsak razlaga drgač, bi pa reku, da je highway ratano na 110 km/h ;)

Ja, verjetno je mišljeno 70 mph, oziroma 112 km/h.

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Zakaj ne prilepiš slike s Car info? Samo potem, ko ga boš prodal, lahko pričakuješ še kakšen klic zadovoljnega kupca .... 😃

 

Specifications for Mazda 6 Wagon generation GL 2.5 SKYACTIV-G Automatic, 6-speed (car.info)

 

image.png

 

 

 

 

 

 

 

 

Sem pogledal na tej strani za svojo cx30 in 3ko iste letnike pa moram rečt, da imajo kar visoke cene.... :nevem:

Napisano

Upoštevaj, da se od objavljene cene avto proda za 10% nižjo. Objavljena cena je samo pogajalsko izhodišče. 😊

Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Upoštevaj, da se od objavljene cene avto proda za 10% nižjo. Objavljena cena je samo pogajalsko izhodišče. 😊

Švedi se pogajajo, prvič slišim.... 🫤

 

Napisano
pred 21 urami je dvorjan napisal:

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

Na kateri strani gledate te dražbe? Kako pa je s prevozom v Slovenijo in papirji, če kupiš na dražbi? 

Napisano

openlane.eu

 

To je stran za dražbe za podjetja, ki imajo registrirano dejavnost prodaje vozil.

Prevoz lahko plačaš dražbi, ki poskrbi za izvajalca, ali pa organiziraš v lastni režiji.

Papirji so načeloma vsi zraven, če niso, to piše. Včasih manjka potrdilo o skladnosti (COC), ki ga naročiš pri uvozniku (dodaten strošek 100-250€, odvisno od znamke).

 

Doma le še plačaš homologacijo in DMV.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Eno opozorilo pri nakupu v tujini, da ne bo kasneje jok...

 

Prijateljev brat je kupil dve leti star VW Tuareg v Nemčiji. Vsem, ki so le hoteli poslušati (in tudi tistim, ki niso...) je ponosno razlagal, kako je prišel okoli 2.000€ ceneje kot če bi vzel pri nas. 

 

Po sedmih mesecih je crknil menjalnik. In zdaj vsem, ki le hočejo poslušati (in tudi tistim, ki nočejo...) razlaga, kako nov menjalnik košta 9.000€, VW je še v garanciji, garancije pa nihče noče priznat... Naši serviserji razlagajo, da je bil kupljen v Nemčiji in naj kar tja pelje, Nemci pravijo, da ima zdaj SLO tablice in naj kar tu ureja. On pa fehtari sorodnike, prijatelje in sodelavce, da ga vozijo naokoli, dokler se servisi ne zmenijo med seboj, kdo bo to urejal pod garancijo...

  • Žalosten 3
  • Jezen 1
  • Ni všeč 1
Napisano (urejeno)

Nesramna VW garancija. Tu bi en dober dopis uredil vse.

Našim naj pelje. Ko ga zavrnejo, naj zahteva pisno. Potem pa pošlje prodajalcu in uvozniku dopis.

 

In bo vse urejeno. 🙂 Zakonodaja ga ščiti, samo bo moral s prstom pokazat na njo.

 

Servisi naj se lepo menijo 45 dni in bo dobil novi avto.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.