Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

3mm je minimum za zimske ali letne od 15.11. do 15.3. - pri letnih mora? imeti ?e ketne ustrezne dimenzije s seboj.

Za obdobje od 16.3. do 14.11. pa je po trenutni zakonodaji dovolj 1,6mm profila, oziroma to je toliko kot je tista oznaka v samem profilu gume. Sicer nikakor ne priporo?am, da se gre tako dale?, da je samo toliko profila ampak zakonsko je pa pa? dovolj.

33112_1.png

Napisano

3mm pozimi je skorajda ?e slick....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vcasih je ze bila ta meja na 4mm...

pravim zato, ker adac propagira sistem 4-4-4 (4mm ali 4 leta, pa vse 4 gume)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hja sej, ?e pa bi vulkanizerje poslu?ali, bi pa morali gume menjat vsako sezono. :hudicek:

 

Kar dejansko je res, saj vsak mm manj zmanj?uje performance pnevmatik in nekaj so testi novih, nekaj povsem drugega pa obna?anje, ko je guma obrabljena za 1mm, za 2mm in tako dalje.

 

Tako, da sploh ni nujno, da zmagovalka testov bi bila zmagovalka tudi po nekaj 10kkm uporabi. V preteklosti se spomnim na neko letno Michelinko, ki je bila super na testih in nenormalno dobra pri obrabi ampak takoj, ko je bilo narejenih 10.000+ km je drasti?no izgubljala performance. Vse to je nekako logi?no saj majhna obraba in visoke performance pa? ne gredo skupaj. Podobno je bilo z zimsko Dunlop M3, ki je bila odli?na, ko je bila nova, po dveh zimah uporabe in mogo?e 1,5mm manj profila pa je bila na malo bolj gladki in vla?ni cesti ?iva katastrofa - kot bi se vozil po ledu.

 

To daje ob?utek kot pri VW-jevih goljufijah s testnimi izpuhi. Va?no, da gredo dobro ?ez test, kar je odli?no za prodajo, za vse ostalo jim pa milo re?eno dol visi.

33112_1.png

Napisano

Samo pri gumah je ravno obratno, manjsi kot dopuscas profil slabsa bo prodaja...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nisem ?isto razumel tvojega stavka... kaj je ravno obratno?

ti si napisal da samo da gre ?ez test, tudi ?e ni potem po jusu, pa da se prodaja, pri gumah pa ?e bi dovoljeval 4-5mm kot minimum (se pravi ve?ji profil) bi morali gume prej menjati in bi se ve? prodalo. Pa ?e varneje je...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, nisem napisal, da potem ni po standardih. Gumo naredijo tako, da se najbolje obna?a na testih, ko je ?isto nova. Se pravi mora imeti odli?no vrhnjo zmes za ?imbolj?i oprijem. Naslednji del testov je vzdr?ljivost gume. Z mehko zmesjo, ki je fantasti?na v prvem delu testa bo vzdr?ljivost sila skromna zato obstaja oprejemljiva mo?nost, da gumarji goljufajo in da je ta del zmesi bistveno druga?en (tr?i in bolj odporen na obrabo). To testirajo na posebnih valjih, kjer simulirajo obrabo, da nato lahko ocenijo koliko kilometrov bo guma naredila do zakonskega minimuma. In spet bo taka guma dobila odli?ne ocene za obrabo ampak, ker po tem testu ne testirajo ve? performanc, nih?e ne ve, da taka guma nima niti pribli?no enakih sposobnosti kot takrat, ko je bila ?isto nova.

 

V teoriji globina profila ne bi smela vplivati na splo?ne performance (razen v snegu, brozgi in akvaplaningu) in bi se v suhih in vla?nih razmerah morala obna?ati kot, ?e bi imela dovolj profila oziroma celo bolje saj so ni?ji bloki profila ?e bolj kompaktni in se manj zvijajo. V praksi pa seveda ni tako, zato se postavlja vpra?anje kak?na je vrhnja plast pnevmatike in kak?na je plast pnevmatike, ko se pnevmatika ?e malo izrabi.

 

Sej vem, da se tole bere kot teorija zarote, ampak do afere VW in izpusti si tudi ni nih?e mislil, da znajo tako goljufat in manipulirat teste. :ne vem:

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

O?e je kupil rabljenega fiat dobla cargo maxi. Na njem so namescene bridgestone duravis r630, dimenzije 175 75 14c. Za oznako DOT pise : L5 EE BK1.

 

Kako za vraga naj vemo, koliko so stare?? Na vseh 4ih pise tocno tako, in to na obeh straneh...

 

Narejene so pa v Turciji...

 

Kaksna ideja glede starosti gum?

Napisano

nekje mora biti oznaka s stevilkami ala 3215 al neki tazga

3x sem vsako gumo pregledal... ne najdem. Sicer vem kako se prebere starost gum, tle pa kot da so z drutega planeta.

 

Edine stevilke k so, so cist majhne, zraven imena gume, ampak je nekej v stilu "1300020". Nevem a sta vmes dve nuli ali pa tri nule.

Napisano

Gledal na obeh straneh gume?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Gledal na obeh straneh gume?

Te k so namescene, sem pregledal le z zunanje strani. Sta pa v prtljazniku ?e 2 komada identicnih gum (za v smeti-zlizane), ki sem ju pregledal z obeh strani in nic nasel...

 

Sem najprej pomislil, ce je pri gumah, ki so namenjene (pol)tovornemu programu mozno da je nacin oznacevanja kaj drugacen...

 

Cudno mi je to, da najdem napis "DOT", ki pa mu sledi cudna kombinacija crk in stevilk (ki pa so na vseh 4ih gumah enaka med seboj).

Napisano

Vsaj trije sistemi ozna?evanja so.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

cudno pol, tuki npr je lepo vidna pod majhno crko d

https://image.delti.com/tyre-pictures/1000/Brands/Bridgestone/100/Profil_duravisr630_WM.jpg

 

dej se ti naredi kvalitetno fotko iz obeh stranih po obodu pa da vidimo to cudo

Bom 1x ta teden, sam da pridem do avta. Po profilu sodec je identicna guma, ampak, nevem... al sem pa slep? . K na tej fotki mi je jasno kaj pa kako.

Napisano

Prvi testi letnih gum za leto 2017 se ze pojavljajo na netu ... 

 

http://www.autobild.de/artikel/sommerreifentest-2017-225-50-r-17-5629291.html

 

http://www.evo.co.uk/features/18309/the-best-tyres-2016-evo-tyre-test

 

http://www.oeamtc.at/portal/oeamtc-sommerreifentest-2017+2500+1665550

 

https://www.amzs.si/motorevija/pnevmatike/testi/2017-02-21-kriticne-situacije-tedaj-se-pozna-razlika

 

Ker bo letos treba nabaviti letne v dimenziji 225/45/R19 ... me zanima, ce ima kdo kaksno priporocilo...

 

Glede na to, da so v testih ponavadi samo dimenzije 195/65/R15 in 215/65/R16 me zanimajo izkusnje z modeli v "moji" dimenziji ... :)

 

Gledam recimo Bridgestone Turanza >> http://tinyurl.com/zlz7k6t  kjer je en kos okoli 185? ... in je v "tamali dimenziji" pri AMZS tabeli na drugem mestu, pri "tavecji dimeziji" pa je sploh ni v tabeli 

 

Kaksne so pa kaj Nexen >> http://tinyurl.com/hogb5nn glede na konkretno nizjo ceno slabi 120? za gumo? Pri gumah sicer naceloma ne sparam... ampak cca. 250? pri kompletu gum pa spet ni zanemarljivih.. :)

 

Kaksne so kaj Toyo?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz jih imam na m3 in m6 in nimam pripomb. So bile pa lani prvo sezono. Bom videl kako bo letos.

 

Kaj? Nexen?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

problem je, ker imas glupo dimenzijo in si prakticno omejen le na sportne gume

turanza je ze stara guma in od zacetka ni bla nic posebnega...nexen so ok glede ne ceno

 

dobra guma, ampak z visjo ceno pa je ta

http://www.gumax.si/index.php/default/continental-contisportcontact-5-225-45r19-92w.html

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Nexen vozim ze par let. Tudi na busu od julija. Brez pripomb

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.