Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kak?ne izku?nje z kupovanjem preko "nove gume.si"?

 

Imajo gy u8 dot december 18 za 43eur/komad , dimenzije 185 65 15

Napisano

Ne bo, ?e bo CO2 dobr stisnu kot napovedujejo. Bo celo leto vsaj 10 stopinj ali ve?. Lu?ka pravi, da bo Slovenija pu??ava, tako da res ne rabi? zimakov saj bo skos dost posutega peska po cestah. :P

33112_1.png

Napisano

Ne bo, ?e bo CO2 dobr stisnu kot napovedujejo. Bo celo leto vsaj 10 stopinj ali ve?. Lu?ka pravi, da bo Slovenija pu??ava, tako da res ne rabi? zimakov saj bo skos dost posutega peska po cestah. :P

Upam ,da sem jih kupil za bv; kar pomeni, da bo mila zima... Ampak vseeno ; ne upam biti na letnih ?ez zimo...

 

Predvsem pa upam,da ne bodo tak sekret kot Michelin :)

Napisano

Sej se zafrkavam, da ne bo? slu?ajno resno mislil. ?ist OK, da si si omislil zimake sam ne preve? padat na dogmo sedmih stopinj.

33112_1.png

Napisano

Sej se zafrkavam, da ne bo? slu?ajno resno mislil. ?ist OK, da si si omislil zimake sam ne preve? padat na dogmo sedmih stopinj.

Vem, da se hecas. Tudi jaz se s tistimi pravljicami glede 8stopinj... nekako (cisto po filingu) se mi zdi, da zimske (primerljive starosti in v priblizno enakem rangu) od letne bolje primejo na vlaznem/mokrem pod tremi stopinjami. Od oka.

 

Je pa res; zimske niso toliko slabse v primerjavi z letno pri 15stopinjah, kot so boljse ze pri 1cm snega.

Napisano

V avtobildu zanimiv ?lanek o vplivu profila na zavorno pot v mokrem...

 

Tokrat so celo podali dimenzijo in modele gum s katerimi so opravljali test.

 

Verjetno bi bile v praksi razlike ?e ve?je,saj so tu primerjali zgolj razlike v globini profila, ne pa tudi starostu gum (kar gre v Real Life z roko v roki).

post-9068-0-31589700-1568095948_thumb.jpg

Napisano

Upam ,da sem jih kupil za bv; kar pomeni, da bo mila zima... Ampak vseeno ; ne upam biti na letnih ?ez zimo...

Predvsem pa upam,da ne bodo tak sekret kot Michelin :)

Dobre gume si kupo,preizku?eno ampak ?ude?ev ne pri?akuj. Varno vo?njo,prevsem v snegu!
Napisano

Dobre gume si kupo,preizku?eno ampak ?ude?ev ne pri?akuj. Varno vo?njo,prevsem v snegu!

Hvala. Sicer je pa ?e od nekdaj moje prepri?anje: kupi vsaj Povpre?ne ali nadpovpre?ne gume in vozi previdno,kot da ima? slabe....

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zanima me kako ste kaj na splo?no zadovoljni / nezadovoljni uporabniki Toyo predvsem zimskih gum ?

Napisano

Jaz sem dobil zimski komplet s Toyo gumami zraven v Mazda salonu, ko sem vzel zadnjo ?estico. Po prvi sezoni lahko re?em, da nisem imel slab?ega ob?utka kot prej z GY na prej?nji sestici. Bomo pa videli, kako bo po drugi sezoni.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Jaz imam letne Toyo, kupljene z avtom... Po dveh sezonah se se vedno cisto solidno obnasajo,,,

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Toyo Proxes (modela to?no se ne spomnim) sem dobil na M2 z nakupom. 3.5 leta stare, tovarni?ko name??ene. Za njim imam samo eno besedo: Polom.

Na suhem so bile za silo, ob prvih kapljicah je avto nosilo v ovinkih in kro?nih kot na drsalkah.

Kak?ne so bile prva 3 leta ne vem.

 

Mantrala sva se ?e ca. 2 leti, potem pa so pri?le gor Yokohama Advan Fleva v701. Sedaj po 3 letih so moje izku?nje pozitivne. Uvrstil bi jih nekje v?tric GY Eagle F1 AS3. Od obojnih pa so mi bile bolj?e DL Sportmaxx TT, res da jih je zelo jedlo, so pa dr?ale ko nore.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Bi kdo vedel ali lahko dam na Mazdo 3 l.2018 17 colska plati??a?

Ker so 18 colske 215/45 gume svinjsko drage, pa tudi za na?e ceste je to pretrdo.

Poglej v homologacijski karton?ek. Po mojem bi morale it gor saj so tudi za novo 6-ko homologirane. Jaz imam zimske 17".

 

 

Napisano

Ne, za mazdo3 so 16 ali 18, za mazdo6 pa pri nekaterih tudi 16 col, 17 in 19 pa pri vseh. Ostalo homologacija ob predpostavki, da je obseg ustrezen. 205/50 R17 ali 205/55 R17 bi bile glede obsega prave, ampak sta tudi ti dve precej redki in s tem dragi dimenziji.

Napisano

Da se vse, ?e imajo felge ustrezen TUV. Govorim o neoriginal felgah. Jaz grem za svojo ?estko letos homologirat 18" felge :)

Napisano

Ja so za 17ko kar drage gume, malenkost cenej?e, kot za 18". 

Kaj pa pravite za plati??a? Morajo biti nujno original Mazdina, ali so dobra tudi katera druga (Dezent, Momo, Rial)?

Namre? v Savinjski je kar dosti lukenj in vo?nje po makadamu in se lahko mehka felna kaj hitro zvije :/

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.