Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kak?ne izku?nje z kupovanjem preko "nove gume.si"?

 

Imajo gy u8 dot december 18 za 43eur/komad , dimenzije 185 65 15

Napisano

Ne bo, ?e bo CO2 dobr stisnu kot napovedujejo. Bo celo leto vsaj 10 stopinj ali ve?. Lu?ka pravi, da bo Slovenija pu??ava, tako da res ne rabi? zimakov saj bo skos dost posutega peska po cestah. :P

33112_1.png

Napisano

Ne bo, ?e bo CO2 dobr stisnu kot napovedujejo. Bo celo leto vsaj 10 stopinj ali ve?. Lu?ka pravi, da bo Slovenija pu??ava, tako da res ne rabi? zimakov saj bo skos dost posutega peska po cestah. :P

Upam ,da sem jih kupil za bv; kar pomeni, da bo mila zima... Ampak vseeno ; ne upam biti na letnih ?ez zimo...

 

Predvsem pa upam,da ne bodo tak sekret kot Michelin :)

Napisano

Sej se zafrkavam, da ne bo? slu?ajno resno mislil. ?ist OK, da si si omislil zimake sam ne preve? padat na dogmo sedmih stopinj.

33112_1.png

Napisano

Sej se zafrkavam, da ne bo? slu?ajno resno mislil. ?ist OK, da si si omislil zimake sam ne preve? padat na dogmo sedmih stopinj.

Vem, da se hecas. Tudi jaz se s tistimi pravljicami glede 8stopinj... nekako (cisto po filingu) se mi zdi, da zimske (primerljive starosti in v priblizno enakem rangu) od letne bolje primejo na vlaznem/mokrem pod tremi stopinjami. Od oka.

 

Je pa res; zimske niso toliko slabse v primerjavi z letno pri 15stopinjah, kot so boljse ze pri 1cm snega.

Napisano

V avtobildu zanimiv ?lanek o vplivu profila na zavorno pot v mokrem...

 

Tokrat so celo podali dimenzijo in modele gum s katerimi so opravljali test.

 

Verjetno bi bile v praksi razlike ?e ve?je,saj so tu primerjali zgolj razlike v globini profila, ne pa tudi starostu gum (kar gre v Real Life z roko v roki).

post-9068-0-31589700-1568095948_thumb.jpg

Napisano

Upam ,da sem jih kupil za bv; kar pomeni, da bo mila zima... Ampak vseeno ; ne upam biti na letnih ?ez zimo...

Predvsem pa upam,da ne bodo tak sekret kot Michelin :)

Dobre gume si kupo,preizku?eno ampak ?ude?ev ne pri?akuj. Varno vo?njo,prevsem v snegu!
Napisano

Dobre gume si kupo,preizku?eno ampak ?ude?ev ne pri?akuj. Varno vo?njo,prevsem v snegu!

Hvala. Sicer je pa ?e od nekdaj moje prepri?anje: kupi vsaj Povpre?ne ali nadpovpre?ne gume in vozi previdno,kot da ima? slabe....

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zanima me kako ste kaj na splo?no zadovoljni / nezadovoljni uporabniki Toyo predvsem zimskih gum ?

Napisano

Jaz sem dobil zimski komplet s Toyo gumami zraven v Mazda salonu, ko sem vzel zadnjo ?estico. Po prvi sezoni lahko re?em, da nisem imel slab?ega ob?utka kot prej z GY na prej?nji sestici. Bomo pa videli, kako bo po drugi sezoni.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Jaz imam letne Toyo, kupljene z avtom... Po dveh sezonah se se vedno cisto solidno obnasajo,,,

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Toyo Proxes (modela to?no se ne spomnim) sem dobil na M2 z nakupom. 3.5 leta stare, tovarni?ko name??ene. Za njim imam samo eno besedo: Polom.

Na suhem so bile za silo, ob prvih kapljicah je avto nosilo v ovinkih in kro?nih kot na drsalkah.

Kak?ne so bile prva 3 leta ne vem.

 

Mantrala sva se ?e ca. 2 leti, potem pa so pri?le gor Yokohama Advan Fleva v701. Sedaj po 3 letih so moje izku?nje pozitivne. Uvrstil bi jih nekje v?tric GY Eagle F1 AS3. Od obojnih pa so mi bile bolj?e DL Sportmaxx TT, res da jih je zelo jedlo, so pa dr?ale ko nore.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Bi kdo vedel ali lahko dam na Mazdo 3 l.2018 17 colska plati??a?

Ker so 18 colske 215/45 gume svinjsko drage, pa tudi za na?e ceste je to pretrdo.

Poglej v homologacijski karton?ek. Po mojem bi morale it gor saj so tudi za novo 6-ko homologirane. Jaz imam zimske 17".

 

 

Napisano

Ne, za mazdo3 so 16 ali 18, za mazdo6 pa pri nekaterih tudi 16 col, 17 in 19 pa pri vseh. Ostalo homologacija ob predpostavki, da je obseg ustrezen. 205/50 R17 ali 205/55 R17 bi bile glede obsega prave, ampak sta tudi ti dve precej redki in s tem dragi dimenziji.

Napisano

Da se vse, ?e imajo felge ustrezen TUV. Govorim o neoriginal felgah. Jaz grem za svojo ?estko letos homologirat 18" felge :)

Napisano

Ja so za 17ko kar drage gume, malenkost cenej?e, kot za 18". 

Kaj pa pravite za plati??a? Morajo biti nujno original Mazdina, ali so dobra tudi katera druga (Dezent, Momo, Rial)?

Namre? v Savinjski je kar dosti lukenj in vo?nje po makadamu in se lahko mehka felna kaj hitro zvije :/

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.