Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Katere Goodyear so pa za vzet? Ultragrip 8 vs Ultragrip 9 vs Performance 2 vs Performance GEN 1. Rabim 225 55 R17. Ultragrip 9 sicer sploh ne najdem te dimenzije!  :blink:

Napisano

Ja so za 17ko kar drage gume, malenkost cenej?e, kot za 18".

Kaj pa pravite za plati??a? Morajo biti nujno original Mazdina, ali so dobra tudi katera druga (Dezent, Momo, Rial)?

Namre? v Savinjski je kar dosti lukenj in vo?nje po makadamu in se lahko mehka felna kaj hitro zvije :/

Glej ?e sem te prav razumel nebi mel predrago varianto pa da je vse OK. Jaz bi vzel(?e dela? dost kilo) Momo 16col. Preverjeno dobre felne,vozil na cruzu(1450kg in na insignii 1500kg)-cena okrog 70? kom. Pa gume okoli 50-70?odvisno katere in te pride isto kot samo gume 18col.Sevedamora biti vse ustrezne dimenzije!
Napisano

@tomersa: js sem lani kupu Performance GEN 1, pa so se obnesle. Sicer nisem ?el na varno vo?njo z njimi, pa snega tudi nismo mel neki pretirano, ampak tiste parkrat, ko pa sem se peljal v mete?u ?ez Avstrijske alpe so delale kot  je treba ;)

Napisano

Katere Goodyear so pa za vzet? Ultragrip 8 vs Ultragrip 9 vs Performance 2 vs Performance GEN 1. Rabim 225 55 R17. Ultragrip 9 sicer sploh ne najdem te dimenzije!  :blink:

za tako dimenzijo pridejo v postev performance 2 (novejsa) in per1 (starejsa)

Glej ?e sem te prav razumel nebi mel predrago varianto pa da je vse OK. Jaz bi vzel(?e dela? dost kilo) Momo 16col. Preverjeno dobre felne,vozil na cruzu(1450kg in na insignii 1500kg)-cena okrog 70? kom. Pa gume okoli 50-70?odvisno katere in te pride isto kot samo gume 18col.Sevedamora biti vse ustrezne dimenzije!

  momo je ok, edino so poanvadi precej tezke..

 

rial je tudi ok, dezent tudi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Glej ?e sem te prav razumel nebi mel predrago varianto pa da je vse OK. Jaz bi vzel(?e dela? dost kilo) Momo 16col. Preverjeno dobre felne,vozil na cruzu(1450kg in na insignii 1500kg)-cena okrog 70? kom. Pa gume okoli 50-70?odvisno katere in te pride isto kot samo gume 18col.Sevedamora biti vse ustrezne dimenzije!

Ja delam nekje cca 20 letno. No samo da vem, ker najverjetneje bom potem 18"ke predal z Mi?elinkami vred. Koliko je kaj vreden komplet, ?e so gume dot 1718, felne pa kot nove?

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Si rihtam zimski komplet, ker ?e imam 16 col plati??a. Rabim ?e gume in tudi TPMS ventil?ke. Sem ?el vpra?at na servis za te ventil?ke in pravi, da je en 75 evrov. Rabim jih pa ?tiri. Draga zadeva. Ali je to realna cena? Se da dobit kjer originalne cenej?e?

Napisano

Na Mazdini strani je navedena cena za komplet TPMS ventilckov dobrih 171 ? ... kar pomeni, da je cena za enega okoli 43? ... >>  https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/?part=BDMCV3810&model=MAZDA3&year=2018-11-01

 

Del_za_lastnike_vozil_Mazda___Dodatna_op

 

 

Na autodoc.si pa so se manj ... po dobrih 35? za kos >> https://www.autodoc.si/vemo/7532813

 

tpms_autodoc_236D7E1F.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hmm, res je, da mi je neki govoril, da je kao najbolj?e vzeti iste senzorje, kot jih imam zdaj. Torej iste take kot jih ima nova mazda3. In ti so baje 75 evrov.

 

To drugo opcijo mi ni sploh omenil. Hmmm.

Napisano

Saj ti so menda za tanovo trojko (Mazda 3 BP - od 11/2018 dalje) ... So pa enaki kot tudi za druge modele :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

nevem zakaj ne naredijo vse znamke kot vw... ne rabis senzorjev ker dela na abs oz esp senzor in samo resetiras po menjavi.... prakticno in ugodno

 

Saj je tudi Mazda imela tako... Pri moji prejsnii sestici je bilo tamo... pri hcerini trojki 2018 je tudi tako... Pri moji sedanji CX-5 pa se spet vrnili TPMS... ker naj bi kao EU uredba bila taka, da mora biti tak sistem s senzorji in tak, ki meri preko ABS senzorjev, ni OK ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj je tudi Mazda imela tako... Pri moji prejsnii sestici je bilo tamo... pri hcerini trojki 2018 je tudi tako... Pri moji sedanji CX-5 pa se spet vrnili TPMS... ker naj bi kao EU uredba bila taka, da mora biti tak sistem s senzorji in tak, ki meri preko ABS senzorjev, ni OK ...

 

Zakaj ni OK?
Napisano

ok je , sprobau in dela ..prec javi... sam ne vidis na ekrancku kok ma kera guma tlaka...in to jih ocitno boli... nevejo pa da ce je folk zabit ne bo sel pumpat tud ce kaze en mesec da majo gume 2.0 namest 2.5 naprimer ..

js preverim vsake tolk tud ce ni napake....

Napisano

Zakaj ni OK?

Nevem zakaj ni OK... verjetno zato, ker potem nekdo ne zasluzi s prodajo TPMS ventilckov...  :blink:  :ne vem:

ok je , sprobau in dela ..prec javi... sam ne vidis na ekrancku kok ma kera guma tlaka...in to jih ocitno boli... nevejo pa da ce je folk zabit ne bo sel pumpat tud ce kaze en mesec da majo gume 2.0 namest 2.5 naprimer ..

js preverim vsake tolk tud ce ni napake....

Saj pri Mazdi tudi s TPMS ne javi nic ... samo zapiska in ustrezna lucka sveti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj je tudi Mazda imela tako... Pri moji prejsnii sestici je bilo tamo... pri hcerini trojki 2018 je tudi tako... Pri moji sedanji CX-5 pa se spet vrnili TPMS... ker naj bi kao EU uredba bila taka, da mora biti tak sistem s senzorji in tak, ki meri preko ABS senzorjev, ni OK ... 

Pozdrav,

Meni se pri menjavi zimska - letna pri?ge opozorilo za prenizek tlak in prav vulkanizer, da samo preverim tlak in resetiram, ker dela prek ABS-a !? 

CX-3 l. 2018

Napisano

Sej, torej ma navadne ventil?ke....

 

Tako je... imas na sreco navadne ventilcke... Tiste Mazde, ki imajo tipko za kalibriranje oz. resetiranje sistema za nadzor tlaka, imajo navadne ventilcke in se meritev izvaja preko ABS in ostalih senzorjev... Tiste, ki pa nimajo te tipke, pa ali sploh nimajo tega sistema nadzora tlaka ali pa imajo TPMS senzorje, ki se sami kalibrirajo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne vem pa zakaj je bolj?e da so TPMS kot pa preko ABS-a,sploh ?e ne ka?e koliko ima posamezna guma tlaka. Jaz sicer imam preko ABS-a in mi dela super.

Napisano

Evo, zimske 17"so gor. Malo bolj udobna vo?nja sedaj par mesecev. :).

Videz pa bolj kariolast.

 

 

Napisano

Ne vem pa zakaj je bolj?e da so TPMS kot pa preko ABS-a,sploh ?e ne ka?e koliko ima posamezna guma tlaka. Jaz sicer imam preko ABS-a in mi dela super.

Menda bolj tocno pokaze... in meri ter zazna tudi, ce vozilo miruje ali pri nizjih hitrostih, kjer sistem preko ABS senzorjev ne deluje...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je bolj ko ne nepomembno,va?no da je to?en in da ti poka?e kdaj je treba pumpat ko pade pod nastavljeno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.