Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

UG performance gen1 sem kupil ravno zaradi lastnosti na snegu. OK lažem se, nisem jih kupil. Po moji izbiri so mi jih podarili ob nakupu vozila za borih 36 jurjev, tako da so bile res zastonj. Pa ne da se podarjenemu konju ne gleda na zobe, ampak meni se zdijo na snegu res zelo solidne.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Jaz sem bil z GY UG7+ zelo zadovoljen, pravtako z Michelin Alpin A4, pri mišelinkah je bil tretjo sezono edino občuten zmanjšan oprijem v snegu, prve 2 sezoni pa top, pa obraba je bila minimalna, profila ostalo skoraj kot nova.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Naredil cca.15kkm na sezono in Michelinka je po cca 30kkm imela minimalno obrabo napram novi, ne spomnim se točno v mm, ampak vem da sem se prav čudil kako da se ni dosti obrabila, za razliko od ostalih zimskih gum ki sem jih prej imel GY, Sava, Fulda, Hankook. Je pa žal tretjo sezono razočarala z zmanjšanim oprijem.

BTW: Pri meni so večino časa avti v garaži ko se ne vozim ;)

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Mišelinke so za max 2 sezone. Guma se mora obrabljati. Za SNEG je nokian guma. Za brozgo in mokro cesto je pa dunlop zakon. 

Popravljeno od Shrek
Napisano

Jaz imam na dveh avtih kitajski pireli gor. Moram pohvalit gume. Sem se dve leti v hrib po snegu vozil BP. Ni nujno, da je samo draga guma dobra. Rad sprobavam različne gume. Dveh enakih še nisem imel. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je Shrek napisal:

Mišelinke so za max 2 sezone. Guma se mora obrabljati. Za SNEG je nokian guma. Za brozgo in mokro cesto je pa dunlop zalon. 

 

Res je. Guma, ki se ne obrablja ima sigurno kakšno slabost(ali na mokrem, ali v snegu, na suhem). Michelinke so mišljene bolj  za ljudi, ki naredijo na leto 40Kkm ali več, kakšni trgovski potniki on podobno. 

 

 

Napisano (urejeno)

Razmerje med kakovostjo in ceno ni v prid mišelinke...sploh pa ne za veliko km v eni sezoni.

Popravljeno od Shrek
Napisano

Jaz pa kar vsakoletnemu testu z.gum verjamem in izberem najboljše za moje razmere vožnje in najcenejše( po vsej verjertnosti ne bi  kupil Kitajske )😉

Napisano

Men je noro dobr služila sava eskimo hp2. Dejansko pa vsaka zimska guma je ok dve sezoni, tretjo pa vse škripajo že mal. Je pa zanimivo, dobil sem na setu alu felten za zimo gor Dunlop wintersport 4D, 225,65,27, DOT2015. Guma je bila vozena 2 meseca, pol pa skladiščena. In je presenetljivo mehka, ne morm vrjet. Bi jo mel, ce nebi ze druge gor dobil. Tko da jih zdej prodajam.

Napisano
pred 2 minutama je J.J. napisal:

Men je noro dobr služila sava eskimo hp2. Dejansko pa vsaka zimska guma je ok dve sezoni, tretjo pa vse škripajo že mal. Je pa zanimivo, dobil sem na setu alu felten za zimo gor Dunlop wintersport 4D, 225,65,27, DOT2015. Guma je bila vozena 2 meseca, pol pa skladiščena. In je presenetljivo mehka, ne morm vrjet. Bi jo mel, ce nebi ze druge gor dobil. Tko da jih zdej prodajam.

Mal so veliko col,jih boš težko prodal!😁

Napisano

Pozdravljeni

najprej vsem želim vse naj in srečno v gospodovem 2021
napovedujejo spet padavine s snegom in nameravam kupiti nove pnevmatike.
Mazda 6 je iz italije na njej pa pirelli stare 7 let.

 

Sodelavec je kupo novo mazdo in na njej so TOYO zimske gume.

Zanima me,če ima kdo že prakso s temi gumami?
Bol se nagibam k Sava eskimo HP2 ki pa jih je težko dobit.
Vozim se po hribih smer Šentilj Sladki vrh in pa bol kritičen je S ovinek  na hribu pred hišo.

Iz Maribora do Šentilja pa po avtocesti.

Ima kdo kak predlog katere zimske kupit.

 

lep pozdrav Tine

Napisano
pred 26 minutami je Tine1966 napisal:

Pozdravljeni

najprej vsem želim vse naj in srečno v gospodovem 2021
napovedujejo spet padavine s snegom in nameravam kupiti nove pnevmatike.
Mazda 6 je iz italije na njej pa pirelli stare 7 let.

 

Sodelavec je kupo novo mazdo in na njej so TOYO zimske gume.

Zanima me,če ima kdo že prakso s temi gumami?
Bol se nagibam k Sava eskimo HP2 ki pa jih je težko dobit.
Vozim se po hribih smer Šentilj Sladki vrh in pa bol kritičen je S ovinek  na hribu pred hišo.

Iz Maribora do Šentilja pa po avtocesti.

Ima kdo kak predlog katere zimske kupit.

 

lep pozdrav Tine

Kakšna dimenzija gum? Imaš gor 19"ali 17"?Če uporabljaš veliko zimske gume zaradi snega pri vas bi ti jaz vseeno predlagal kake boljše zimske gume. 

Nekaj v stilu Dunlop, Conti, mogoče kake Nokian. 

 

 

Napisano

Jaz sem bil na Toyo razocaran. 

 

Pred nakupom vedno pogledam mnenja uporabnikov na 

WWW.TYRETEST.COM

Tyretest.com is a large, independent internet consumer platform containing reports, reviews and ratings on tyres driven under...

Se mi zdi da najvec izves od dejanskih uporabnikov oz. vsaj locis zrno od plevela.

Napisano

da odgovorim okvirno 

 

delam cerka 2300 km na mesec

Aleš sedaj imam na avtu 17 cola 225/55

 

Ta zadnji sneg ki je bil pri nas cerka 20 centi so vsi imeli probleme celo terenci.

Na stranskih cestah v hrib plužijo z traktorji a imam cerka 1 km vijugastega S ovinka ki je kar ornk strm,maximalno v 2 prestavi se lahko pelješ saj je zadnji krajec S ovinka skor 360 stopinj nazaj

 

lp Tine

Napisano
pred 17 minutami je Tine1966 napisal:

da odgovorim okvirno 

 

delam cerka 2300 km na mesec

Aleš sedaj imam na avtu 17 cola 225/55

 

Ta zadnji sneg ki je bil pri nas cerka 20 centi so vsi imeli probleme celo terenci.

Na stranskih cestah v hrib plužijo z traktorji a imam cerka 1 km vijugastega S ovinka ki je kar ornk strm,maximalno v 2 prestavi se lahko pelješ saj je zadnji krajec S ovinka skor 360 stopinj nazaj

 

lp Tine

To je 10000km na sezono; recimo da je guma prestara po 4ih letih... Torej bi gledal nekaj,kar nima posebno nizke obrabe, saj Predvidevam,da 40t km zdrži večina zimskih gum (vsaj moje izkušnje so take,je pa res,da vozim 15col). 

 

Če gledal nekaj z res nizko obrabo,ti bodo zdržale več km,ampak bodo cetrto (če ne že tretjo) sezono plasticne in nevarno trde (tako kot so bile pri meni Michelinove).

 

Sam imam zdaj gy ug8 in sem zadovoljen. 

Napisano
To je 10000km na sezono; recimo da je guma prestara po 4ih letih... Torej bi gledal nekaj,kar nima posebno nizke obrabe, saj Predvidevam,da 40t km zdrži večina zimskih gum (vsaj moje izkušnje so take,je pa res,da vozim 15col). 
 
Če gledal nekaj z res nizko obrabo,ti bodo zdržale več km,ampak bodo cetrto (če ne že tretjo) sezono plasticne in nevarno trde (tako kot so bile pri meni Michelinove).
 
Sam imam zdaj gy ug8 in sem zadovoljen. 
Malo si se uštel v matematiki, to je skoraj 28000 na leto (12 x 2300 km)

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne glej na obrabo, ampak na oprijem.

Ja, dunlop je najboljša, ampak toyo ni slaba. Pri meni mora predvsem smer vrtenja, če je možno, drugo kar je, pa morata biti najmanj dva vzdolžna kanala neprekinjena.

Napisano
pred 2 minutama je mazdaman napisal:

Malo si se uštel v matematiki, to je skoraj 28000 na leto (12 x 2300 km)

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

2300km X 4meseci ko je obvezna zimska oprema ....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.