Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Aless napisal:

 

Načeloma bo vredu.

225 je max širina gume za 7J platišče, ni idealno, ampak znotraj mej. ET45 pa pomeni da pride platišče bolj ven, ampak kolikor se spomnim ima tudi @Alex ET45 17col in ok.

https://www.tyresizecalculator.com/charts/tire-width-for-a-wheel-rim-size-chart

Jaz imam ET42. Izgleda veliko lepše, guma je bolj ven. Ne izgleda kot kariolca. 😊 7J širina je pa glih na meji za 225. Boljša je širina 7,5".

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Aless napisal:

 

Načeloma bo vredu.

225 je max širina gume za 7J platišče, ni idealno, ampak znotraj mej. ET45 pa pomeni da pride platišče bolj ven, ampak kolikor se spomnim ima tudi @Alex ET45 17col in ok.

https://www.tyresizecalculator.com/charts/tire-width-for-a-wheel-rim-size-chart

 

pred 15 minutami je Alex napisal:

Jaz imam ET42. Izgleda veliko lepše, guma je bolj ven. Ne izgleda kot kariolca. 😊

 

Tole očitno ne razumem 🤔

A niso po tej tabeli platišča 7J celo bolj optimalna za gume 225/55 kot platišča široka 7,5J?

In manjši ko je ET (pozitiven 45 mm, sploh pa Alexov 42 mm, je manj od 50 mm), bolj je platišče umaknjeno proti avtu in ne navzven?

 

image.png.57823d381edf15980e9ca71a72805270.png

 

Screenshot 2021-08-23 20.12.08.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

Ampak a niso po tej tabeli 7J celo bolj optimalne za gume 225/55?

 

Screenshot 2021-08-23 20.12.08.png

Sam imam širino felten 7" na stari mazdi 6 in širino gum 215. In je ravno še v redu. 

Načeloma amerikanci dajejo na feltne na Mazde 6 na 7,5" tudi širino gum 245, a izgleda zelo balonasto. 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Alex napisal:

Sam imam širino felten 7" na stari mazdi 6 in širino gum 215. In je ravno še v redu. 

Načeloma amerikanci dajejo na feltne na Mazde 6 na 7,5" tudi širino gum 245, a izgleda zelo balonasto. 🤔

Res ET42 17" platišča glede na ET50 štrlijo bolj ven? S katerimi je avto bolj podoben kariolci? 😁

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Res ET42 17" platišča glede na ET50 štrlijo bolj ven? S katerimi je avto bolj podoben kariolci? 😁

Manjši kot je ET, bolj gre ven kolo proti blatniku(bolj se poravna z blatnikom 😊

Se pravi, če daš namesto originalnih ET 50 recimo ET 42,bo guma za 8 mm bolj ven proti blatniku. Kariolca bo z ET 50.😊

Recimo, za primerjavo, jaz imam širino feltne 8,5" za gume širine 245. To je kar 38 mm več kot 225. Na začetku sem imel gor tudi gume širine 225,a so bile kar raztegnjene.

A se da vozit tudi tako. 😊

Original mazdine 19" so širine 7,5" pa so tudi gume gor širine 225.

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Manjši kot je ET, bolj gre ven kolo proti blatniku(bolj se poravna z blatnikom 😊

Se pravi, če daš namesto originalnih ET 50 recimo ET 42,bo guma za 8 mm bolj ven proti blatniku. Kariolca bo z ET 50.😊

Recimo, za primerjavo, jaz imam širino feltne 8,5" za gume širine 245. To je kar 38 mm več kot 225. Na začetku sem imel gor tudi gume širine 225,a so bile kar raztegnjene.

A se da vozit tudi tako. 😊

Original mazdine 19" so širine 7,5" pa so tudi gume gor širine 225.

Glede zamika imaš prav. 👍Narobe sem si predstavljal. Tole sem našel, da si človek lažje predstavlja:

 

https://www.rimsntires.com/specspro.jsp

 

Napisano

Vse bo v redu... Do kakšne prometne nesreče. Takrat pa, če ni vse po papirjih, zavarovalnica ne da denarja... 

Napisano
pred 3 minutami je Shrek napisal:

Vse bo v redu... Do kakšne prometne nesreče. Takrat pa, če ni vse po papirjih, zavarovalnica ne da denarja... 

Zna bit, da res. Vse je dobro homologirati. Jaz imam vse to urejeno in vpisano v kartonček. 

 

 

Napisano

Sprašujem: original M6 17" vs CX-5 17":

 

image.thumb.png.5713209bfb45682bea3161207b4c72ff.png

 

In če primerjam original M6 19" vs CX-5 17":

 

image.thumb.png.dd684a3b57a634f97025ad88c7870295.png

 

In še, če primerjam original M6 19" vs original M6 17":

 

image.thumb.png.8ba6ba8ab771f4259b99359519dc7f5f.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Homologacija pravi takole:

image.png.bb589ad7b50c73b19d8470cf3021f9e7.png

Jap. A se da vpisati tudi druge dimenzije. Seveda morajo vse pregledati, premeriti, poslikati in če je vse v redu ti vpišejo v kartonček novo dimenzijo. Simpl. 

Jutri po slikam moj kartonček, kako izgleda. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Jaz sem ze napisal prej... 

 

Continental WinterContact TS850P SUV 99V v dimenziji 225/55R19 ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Bini pa sej ti že tri strani pišemo o zimskih gumah... :nevem:

 

Ni mi čist jasno kaj bi še rad izvedel?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Bini, odloči se za kvalitetne , dobre gume in boš imel mir. 

Ene izmed teh, ki smo ti jih našteli. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 31 minutami je Boss napisal:

@Bini pa sej ti že tri strani pišemo o zimskih gumah... :nevem:

 

Ni mi čist jasno kaj bi še rad izvedel?

Več kot 10 jih ni pa sem mislil, da se bo še od več kot 100....forumašel napisal na kakih vozijo.... 😁

Pa oprosti no.... 😊

Imam še nekaj časa, da se odločim. Brez skrbi bom izbral ta prave... :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.