Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Sem zadovoljen,da si zadovoljen....😊👍

Jaz sem tudi zadovoljen, da si ti zadovoljen, da je mito zadovoljen. 👍

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Jaz sem tudi zadovoljen, da si ti zadovoljen, da je mito zadovoljen. 👍

😊😃😂🤣👌

Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

 

Mislim, da morava midva bencinarje kupit, ker teli dizli so za en kurtz, majo čist preveč navora. Teli naši lastniki bencinarjev pa gas do konca, avto se dere, drsi nič, ker ne gre nikamor za povrh so pa posledično še z gumami zadovoljni kolk primejo. 🤪😜

Kaj ti rabi tako velik navor če ti ga ASR ne spusti na cesto,že meni ga ne pri 240 Nm.....🤪

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Kaj ti rabi tako velik navor če ti ga ASR ne spusti na cesto,že meni ga ne pri 240 Nm.....🤪

👍😊

 

 

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Kaj ti rabi tako velik navor če ti ga ASR ne spusti na cesto,že meni ga ne pri 240 Nm.....🤪

Z letnimi nimam teh težav. Zelo dobro se navor prenese v pospešek i nobene izgube zaradi vrtenja v prazno. Žal pri zimakih pa ni čist tko.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Z letnimi nimam teh težav. Zelo dobro se navor prenese v pospešek i nobene izgube zaradi vrtenja v prazno. Žal pri zimakih pa ni čist tko.

Ja zimske so zimske, meni zaenkrat držijo dobro oboje, res pa je, da normalno vozim in še nisem poskusil na polno tako, da ne vem.... 🤔

Ampak zima je zima in to ni čas za dirkanje in podiranje rekordov, važno je, da se pripelješ na cilj ob slabih vremenskih razmerah...... 😉

Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Vredesteinke so zaenkrat super pri meni. Sprobano v dežju in po celem snegu.

Vidiš, meni pa prav vredesteinke, dve leti stare, drsijo bočno,ko je dež. 🤔

 

 

Napisano
5 minutes ago, Alex said:

Vidiš, meni pa prav vredesteinke, dve leti stare, drsijo bočno,ko je dež. 🤔

Jah moje so zdj čist frišne, 2000 prevoženih km. Wintrac pro imam.

Napisano
pred 25 minutami je NevLado napisal:

Jah moje so zdj čist frišne, 2000 prevoženih km. Wintrac pro imam.

Tudi jaz imam isti model 225/55r17. Prvo leto so bile v nulo. Je pa tudi res, da v dežju ful dobro primejo, ko zabremzaš. So pa, zelo dobre za sneg. To je preverjeno. 

 

 

Napisano

Danes izprobal Kleberce in super držijo smer skozi ovinke po mokri in višje na Pohorju pri -1  na zasneženi toda zvoženi in popeskani cesti.....😃  Take ceste so pri nas tako ali tako najbolj pogoste čez zimo,ko pade sneg. 👍 Pričakoval sem več snega na cesti,toda kaj morem,če so se pa cestarji danes tako izkazali....😂 

Zaenkrat sem zadovoljen,če pa obstanem kdaj v snegu pa poročam.....:blush:🥶

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Danes izprobal Kleberce in super držijo smer skozi ovinke po mokri in višje na Pohorju pri -1  na zasneženi toda zvoženi in popeskani cesti.....😃  Take ceste so pri nas tako ali tako najbolj pogoste čez zimo,ko pade sneg. 👍 Pričakoval sem več snega na cesti,toda kaj morem,če so se pa cestarji danes tako izkazali....😂 

Zaenkrat sem zadovoljen,če pa obstanem kdaj v snegu pa poročam.....:blush:🥶

A jih ni spet presenetilo:zvizga:

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

A jih ni spet presenetilo:zvizga:

Če na Pohorju zatajijo dobijo sekiro v hrbet.....😃😂🤣

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Če na Pohorju zatajijo dobijo sekiro v hrbet.....😃😂🤣

:lol:

N7rRRL1.jpg

Napisano
dne 4. 12. 2021 ob 15:13 je Boss napisal:

Z letnimi nimam teh težav. Zelo dobro se navor prenese v pospešek i nobene izgube zaradi vrtenja v prazno. Žal pri zimakih pa ni čist tko.

Zato obstaja en magicen gumb…..(ki ga je treba izklopiti)

dne 5. 12. 2021 ob 13:33 je NevLado napisal:

Jah moje so zdj čist frišne, 2000 prevoženih km. Wintrac pro imam.

Vredestain, Michelin max ena odlicna sezona, potem ne vem zakaj a struktura rata cisto drugacna in gre vse v stran, se posebej pri avtih ki so spredaj tezji

Napisano

Jaz imam Vredenstein sedaj tretjo sezono in še vedno imajo dober oprijem v mokrem in suhem.

N7rRRL1.jpg

Napisano

K smo že pri gumah. Cx5 ka je šla k drugemu lastniku, jst dobim A6 allroada drugi teden. Tip ma gor Contije ts 850 dot 15. Profila še za izvoz, a vseeno se mal bojim z njimi vozit naokol. Gledal sem mal gume za to dimenzijo 235 55 18 pa za dnar največ dobim z Hankook winter icept evo a330. Pomojm je se nova guma Sailun boljsa za dve sezoni kt pa 6 let stara Conti. Al kaj vi mislite?

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano (urejeno)
dne 9. 12. 2021 ob 18:59 je FuManchu napisal:

Jaz imam Vredenstein sedaj tretjo sezono in še vedno imajo dober oprijem v mokrem in suhem.

 👍

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
dne 9. 12. 2021 ob 19:17 je J.J. napisal:

K smo že pri gumah. Cx5 ka je šla k drugemu lastniku, jst dobim A6 allroada drugi teden. Tip ma gor Contije ts 850 dot 15. Profila še za izvoz, a vseeno se mal bojim z njimi vozit naokol. Gledal sem mal gume za to dimenzijo 235 55 18 pa za dnar največ dobim z Hankook winter icept evo a330. Pomojm je se nova guma Sailun boljsa za dve sezoni kt pa 6 let stara Conti. Al kaj vi mislite?

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

TS850 so odlične gume.

Popravljeno od Janez007
Napisano
TS850 so odlične gume, ali so po 6-ih letih še v redu, pa boš lahko sprobal le sam. Jaz bi počakal in sprobal.
 
Danes meni tudi lanske GY s 5.000 prevoženih niso pomagale, ko sem želel prebiti snežno barikado, ki jo je naredil plug. Pomagala pa je lopata.
Huh, zdele sm najdu na anetu ene gume, GY Ug performance plus, nove, dal dol, ker mu ketne ne grejo gor. Talent. Kupil zdej 17 komplet. Jst bi raj nove ketne kupu. Zdj jih daje nevožene za 435€. Študiram da bi jih kr vzel. K nove so okol 650 komplet

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano (urejeno)

Danes, ko je bila cesta zopet mokra, sem ponovno večkrat ugotavljal, da je bočni oprijem teh Vredesteink po dveh sezonah katastrofalen. Tako, da gredo po tej zimi na gumarski odpad,čeprav imajo še veliko profila. Na testih so bile sicer dobro ocenjene. V bodoče se bom odločal po svojih preteklih izkušnjah in tako tudi kupoval gume. 

Po drugi strani imam pa na stari 6- ki štiri leta stare conti in so še vedno v top formi. O kakem bočnem drsenju ni sledu. Imaš veliko boljši občutek med vožnjo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoćenih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.

 

Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.

33112_1.png

Napisano
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Ker si dober voznik in po nepotrebnem ne uničuješ gum. 👍

Tudi na tem je nekaj. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Jaz imam Vredenstein sedaj tretjo sezono in še vedno imajo dober oprijem v mokrem in suhem.

Verjetnonse razlikuje po dimenzijah in tipu /km letno vozenj. A to na tejle skatlici modri?

Je pa sigurno tudi odvisno ali imas avto v garazi ali zunaj na soncu. Sosedu so pirelijke na soncu razpokale na boku po 3h letih in vsega 20.000km

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.